Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+10
Sniperace
Secrist
Kakmonstret
Infra
theward
Redvictory
Regndrottning
Dao
F.I.S.T
Sossar ee lata
14 posters

    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Empty Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-03-12, 00:51

    det du betalar i hyra ett år får du inte ens el & vatten för i denna underbara villa!!! det är skillnad på folk & folk lol!

    http://www.hemnet.se/beskrivning/599990?r=3
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Empty Sv: Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen

    Inlägg  F.I.S.T 2010-03-12, 02:09

    Sossar ee lata skrev:det du betalar i hyra ett år får du inte ens el & vatten för i denna underbara villa!!! det är skillnad på folk & folk lol!

    http://www.hemnet.se/beskrivning/599990?r=3

    Om jag så hade 50 miljoner skulle jag inte bo där ändå Cool

    Heja Norrland, landsdelen som Sverige är beroende av.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Empty Sv: Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen

    Inlägg  F.I.S.T 2010-03-12, 02:15

    Men jag kanske skulle köpa huset då... och hyra ut det till nån rörelse som rehabiliterar knarkare .....

    Cool .... fan va roligt sätt det skulle vara att spendera en miljard på ..... köpa upp hus på lidingö och djursholm, och ta ner dem på jorden lite genom att en del av övriga världen, med problem och elände skulle entra deras gator
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Empty Sv: Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen

    Inlägg  Dao 2010-03-12, 03:22

    Vilket gräsligt hus!!! Vill folk verkligen bo sådär???

    Och hur kommer grannarna att vara?

    Föredrar helt klart att ha RC som granne i hans mysiga stuga! Givetvis har jag en likadan stuga några hundra meter bort!

    DET är boenden för riktiga människor! Very Happy
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Empty Sv: Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen

    Inlägg  Dao 2010-03-12, 03:23

    F.I.S.T skrev:Men jag kanske skulle köpa huset då... och hyra ut det till nån rörelse som rehabiliterar knarkare .....

    Cool .... fan va roligt sätt det skulle vara att spendera en miljard på ..... köpa upp hus på lidingö och djursholm, och ta ner dem på jorden lite genom att en del av övriga världen, med problem och elände skulle entra deras gator

    Boende för missbrukare!!!

    UNDERBAR idé! Laughing
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Empty Sv: Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen

    Inlägg  Regndrottning 2010-03-12, 08:57

    Vilken trsmsig tråd!!!

    Och vilket fult hus, dessutom!!

    Valet mellan denna fula och omysiga skrythus och RC:s otroligt mysiga och idylliska hus är lätt.... Och RC:s hem vinner varje gång!!

    Hur osäker ar seel? Han måste vara en mycket osäker människa då han har ständigt behov av avv försöka bräcka andra... med misslyckade resultat. Det är bara små människor som alltid måste hävda sig och göra vad de kan för att få uppmärksamhet.

    Seel.... Vi andra skiter, högaktnngsfullt, att du har gått på myten att pengar skapar lyckan.... Vi skiter i dina behov att 'visa att du är bäst'. Du framstår enbart som skrattretande patetisk i dina försök.


    queen
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Empty Sv: Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen

    Inlägg  Redvictory 2010-03-12, 09:20

    Vad är fint på denna villa? men i dina kretsar så är det aldrig fint nog! dvs först måste det vara stockholm sen området typ djursholm sen i djursholm är det ett visst kvarter och i kvarterat en viss gata som är bäst! sååå otroligt sjukt!
    Tacka vet ja Norrland med frisk luft egen sandstrand naturen fågelkvitter barn som leker hästar i hagen väldoftande blommor och framförallt glada positiva människor som hjälper varandra inte är avundsjuka och jämför adress!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Empty Sv: Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen

    Inlägg  theward 2010-03-12, 09:31

    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Bjrnidetsydvstsidan

    Boyta 10 kvm, altan 6kvm, fristående utedass, diskho(vatten tas upp från sjön i dunkar)
    Två bäddar....bra utsikt, vedförråd mm
    Fotogeneldad kamin, mao vinterbonat...isolerat i golv och väggar
    Plåttak med pressening under, samt innertak och innerväggar av masonit
    Tomt c.a 3500 kvm...
    Närmaste granne 2km( ett sommartorp på andra sidan sjön)
    Närmsta åretruntboende är c.a 4 km bort fågelvägen och c.a en mil om man åker på vägen
    Som grannar är det i övrigt vargar,lo, björn, älg rådjur, kungsörn, korp mm
    Pris: priceless
    Detta slår en tråkig stel Djursholmsvilla som dessutom lider av stort överpris Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Icon_wink
    ps det bästa av allt är allt jag själv byggt det från minsta detalj(iofs hade jag hjälp med transport och resning av väggarna, vilke jag är djupt tacksam för Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Icon_biggrin )


    Senast ändrad av theward den 2010-03-12, 09:38, ändrad totalt 1 gång
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Empty Looooolll vad ni blir irriterade

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-03-12, 09:34

    cheers lol!
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Empty Sv: Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen

    Inlägg  Infra 2010-03-12, 09:37

    theward skrev:Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Bjrnidetsydvstsidan

    Boyta 10 kvm, altan 6kvm, fristående utedass, diskho(vatten tas upp från sjön i dunkar)
    Två bäddar....bra utsikt, vedförråd mm
    Fotogeneldad kamin, mao vinterbonat...isolerat i golv och väggar
    Plåttak med pressening under, samt innertak och innerväggar av masonit
    Tomt c.a 3500 kvm...
    Närmaste granne 2km( ett sommartorp på andra sidan sjön)
    Närmsta åretruntboende är c.a 4 km bort fågelvägen och c.a en mil om man åker på vägen
    Som grannar är det i övrigt vargar,lo, björn, älg rådjue, kungsörn, korp mm´
    Pris: priceless
    Detta slår en tråkig stel Djursholmsvilla som dessutom lider av stort överpris Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Icon_wink

    Jag tar den direkt! Vad vill du ha?
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Empty Sv: Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen

    Inlägg  theward 2010-03-12, 09:41

    till Seel, nä jag blir inte irriterad öht..mest förvåad över ditt beteende.
    till Infra, som sagt det kvittar i princip vad du ger, så säljer jag inte...
    iaf om summan understiger säg 20 miljoner Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Icon_wink
    Då skulle jag iaf fundera på saken.
    Skulle kunna låna ut den, men då är jag tvungen att likvidera dig efteråt.
    Då jag vill hålla platsen så hemlig som möjlig
    ps jag skojade om avrättningen Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Icon_wink
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Empty Sv: Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen

    Inlägg  Kakmonstret 2010-03-12, 09:55

    Hoppas RedClouds fula hus spolas bort i vårfloden. Gärna med RC inuti.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Empty Sv: Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen

    Inlägg  theward 2010-03-12, 10:06

    Kakmonstret skrev:Hoppas RedClouds fula hus spolas bort i vårfloden. Gärna med RC inuti.
    Du hade nog kvarsittning ofta i skolan..
    För du är nog för ung för att stått i skamvrån iaf
    Någon estet är du iaf inte om du tycker RC hus är fult Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Icon_wink
    Fast i din värld är väl dyra saker fina och "billiga" fula
    Skulle någon "betydelsefull" få för sig att sätta ett pris på en mille, på en komocka skulle säkert sociteten köpa den också
    Dessutom det ju rent sjukligt att önska livet ur folk.
    Speciellt när önskandet kommer från mindervärdskomlpex och tillkortakommande i både intellekt, kunskap och debattkonst.
    Det är mao nåt som dagisbarn håller på med, på sin höjd
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Empty Beroende

    Inlägg  Secrist 2010-03-12, 10:15

    Heja Norrland, landsdelen som Sverige är beroende av.

    Undrar hur länge norrland skulle klara sig utan oss? Eller ska ni bygga ett samhälle på att sälja renskav och järnmalm?
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Empty Sv: Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen

    Inlägg  Kakmonstret 2010-03-12, 10:16

    Jag har aldrig haft kvarsittning någonsin, lille gubben.

    Det är meningslöst att debattera med (Vänster)idioter. Finns bara några få personer här som kan föra en debatt.
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Empty Sv: Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen

    Inlägg  Kakmonstret 2010-03-12, 10:17

    Secrist skrev:Heja Norrland, landsdelen som Sverige är beroende av.

    Undrar hur länge norrland skulle klara sig utan oss? Eller ska ni bygga ett samhälle på att sälja renskav och järnmalm?

    Däremot så finns det snart inget folk kvar i Norrland eftersom alla flyttar söderut.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Empty Sv: Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen

    Inlägg  theward 2010-03-12, 10:17

    Kakmonstret skrev:Jag har aldrig haft kvarsittning någonsin, lille gubben.

    Det är meningslöst att debattera med (Vänster)idioter. Finns bara några få personer här som kan föra en debatt.
    skriver man som dig, ja då blir det meninglöst.
    ät kakor istället
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Empty Sv: Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen

    Inlägg  Kakmonstret 2010-03-12, 10:19

    Nu ska jag fortsätta jobba med mitt ansvarsfulla jobb inom staten.
    See you later.
    Puss.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Empty Sv: Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen

    Inlägg  theward 2010-03-12, 10:22

    Kakmonstret skrev:Nu ska jag fortsätta jobba med mitt ansvarsfulla jobb inom staten.
    See you later.
    Puss.
    borde inte sådana jobb, gå till ansvarsfulla personer??
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Empty Sv: Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen

    Inlägg  Regndrottning 2010-03-12, 10:28

    Kakmonstret skrev:Jag har aldrig haft kvarsittning någonsin, lille gubben.

    Det är meningslöst att debattera med (Vänster)idioter. Finns bara några få personer här som kan föra en debatt.

    Och du är inte en av dem.....
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Empty Sv: Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen

    Inlägg  F.I.S.T 2010-03-12, 12:21

    Kakmonstret skrev:
    Secrist skrev:Heja Norrland, landsdelen som Sverige är beroende av.

    Undrar hur länge norrland skulle klara sig utan oss? Eller ska ni bygga ett samhälle på att sälja renskav och järnmalm?

    Däremot så finns det snart inget folk kvar i Norrland eftersom alla flyttar söderut.

    Vilken kaka-fåni
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Empty Sv: Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen

    Inlägg  Sniperace 2010-03-12, 12:25

    det var ju inte något hus JAG skulle trivts i, då verkar TW,s hus mycket mer lockande, tänk att tvingas bo i ett sådant med sådana grannar och krav på att allt ska vara så "fint" att passa in osv....
    och sedan detta att lägga så mycket pengar på ett otrivsamt boende, näää, det skulle jag tveklöst tackat nej till!!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Empty Helt rätt!!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-03-12, 12:30

    Vad gjorde de lata Norrlänningarna utan oss hårt slitande, företagsskapande STOCKHOLMARE!! då fick ni inte era bidrag affraid
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Empty Sv: Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen

    Inlägg  Redvictory 2010-03-12, 12:33

    Secrist skrev:Heja Norrland, landsdelen som Sverige är beroende av.

    Undrar hur länge norrland skulle klara sig utan oss? Eller ska ni bygga ett samhälle på att sälja renskav och järnmalm?

    oj oj oj vad du måste vara insnöad secrist! du får nog ta och läsa in dig på Norrland ser jag! det vi inte har i Norrland är sånt vi inte vill ha! dvs storstadssyndromet med stress och människor som inte har tid att hälsa bilköer förorenad luft vatten m,m
    I Norrland är vi självförsörjande på allt viktigt såsom kött mjölk vatten och en stor portion kärlek och omtanke empati värme dvs allt bra!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Empty Sv: Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen

    Inlägg  RedCloud 2010-03-12, 12:47

    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Stugan

    Här Seel har du en liten bit av paradiset, 1800 i månaden....


    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Scen2

    utsikten från verandan....

    Sponsored content


    Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen Empty Sv: Red C det här är något annat än din 10kvm koja i skogen

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-27, 11:19