+4
MartinLindgren
Dao
RedCloud
Sossar ee lata
8 posters
Nu tar de saken i egna händer också........
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Whites only
- Inlägg 3
EEhhhh
RedCloud skrev:Whites only
Nu är du bra snurrig va? eller tycker du att hot hör till Sveriges rättssystem? Ja just det, du är ju kommunist.
Nu är du bra snurrig va? eller tycker du att hot hör till Sveriges rättssystem? Ja just det, du är ju kommunist.
jag är bara innerligt trött på dina rasisttrådar som har som enda syfte att sprida hat och fördomar.
Lektion? nähe......
på kontoret ?, nähe.......
Dao- Antal inlägg : 26567
Bra att händelsen polisanmäls!
Synd att rasister som Seel utnyttjar dett för att sprida sitt hat!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Övergrepp och hot i rättsak är djävligt allvarligt, inte minst mot vår demokrati!
Så vill vi väl inte ha det, oavsett partifärg!
lazy- Antal inlägg : 12772
Oj, andra gången på inte ens ett dygn som jag är helt överrens
med martin.
med martin.
Inte startar nyfascisten Seel denna tråd för att han är emot övergrepp i rättssak, enkom för att kunna sprida sitt invandrarhat...
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
MartinLindgren skrev:Övergrepp och hot i rättsak är djävligt allvarligt, inte minst mot vår demokrati!
Ledsen martin, men det finns uppenbarligen en del av dina kompisar på detta forum som inte delar din indignation över detta.
Var kommer detta svenskhat ifrån ??
Sossar ee lata skrev:http://kvp.expressen.se/nyheter/1.1994297/huvudvittnet-i-landskronarattegangen-hotat
Snälla svara på detta utan massa dumma idiotiska bilder etc. Eller är det så att du är fördomsfull.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Vadå ledsen Mr.Mental, vem begär att mina polare ska tycka som jag om allting?
Jag tycker helt enkelt misshandel som leder till en äldre människas död är helt förkastligt,
Sen om någon börjar hota vittnen i målet så är fan det lika allvarligt, sen vet jag att domstolens dom inte kommer stämma överens med fångarnas,
även han som hotar vittnen i målet får det inte heller lätt på kåken om han hamnar där, tro mig!
Spelar ingen roll var man blir placerad, kåktelegrafen fungerar lika bra som mobilen, en dag räcker sen vet varenda fånge var dom här gubbarna sitter någonstans!
Finns inte en enda fånge som tvekar att ta ner sådana här gubbar på jorden, inte ens när dom vet att det blir påbackning,
Sitter många personer i våra fängelser helt oskyldit dömda just för att vittnen antingen vittnar falskt eller inte vågar vittna alls på grund av hot!
Jag tycker helt enkelt misshandel som leder till en äldre människas död är helt förkastligt,
Sen om någon börjar hota vittnen i målet så är fan det lika allvarligt, sen vet jag att domstolens dom inte kommer stämma överens med fångarnas,
även han som hotar vittnen i målet får det inte heller lätt på kåken om han hamnar där, tro mig!
Spelar ingen roll var man blir placerad, kåktelegrafen fungerar lika bra som mobilen, en dag räcker sen vet varenda fånge var dom här gubbarna sitter någonstans!
Finns inte en enda fånge som tvekar att ta ner sådana här gubbar på jorden, inte ens när dom vet att det blir påbackning,
Sitter många personer i våra fängelser helt oskyldit dömda just för att vittnen antingen vittnar falskt eller inte vågar vittna alls på grund av hot!
Snälla svara på detta utan massa dumma idiotiska bilder etc
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
Sossar ee lata skrev:Sossar ee lata skrev:http://kvp.expressen.se/nyheter/1.1994297/huvudvittnet-i-landskronarattegangen-hotat
Snälla svara på detta utan massa dumma idiotiska bilder etc. Eller är det så att du är fördomsfull.
Jag svarar... Hot mot vittnen är vanligt idag och förekommer även i brottsmål där infödda svenskar figurerar..
lazy- Antal inlägg : 12772
Det märkligaste är varför politiker kliar sig i skallen och undrar
varför vanligt folk inte har förtroende när det gäller
rättssäkerhet.
rättssäkerhet.
- Inlägg 17
Har jag påstått något annat???
x-medborgare skrev:Sossar ee lata skrev:Sossar ee lata skrev:http://kvp.expressen.se/nyheter/1.1994297/huvudvittnet-i-landskronarattegangen-hotat
Jag svarar... Hot mot vittnen är vanligt idag och förekommer även i brottsmål där infödda svenskar figurerar..
Var???
- Inlägg 18
Läraren, mytomanen, kommunisten........
RedCloud skrev:Snälla svara på detta utan massa dumma idiotiska bilder etc
Som bor i koja har uttalat sig på bästa sätt som vanligt IQ fiskmås ligger nära till hands när det gäller skogs mulle som nöjer sig med 10kvm i skogen. Ja jisses som Martin brukar skriva, vissa har det svårt.
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
Sossar ee lata skrev:x-medborgare skrev:Sossar ee lata skrev:Sossar ee lata skrev:http://kvp.expressen.se/nyheter/1.1994297/huvudvittnet-i-landskronarattegangen-hotat
Var???
Tja kan ju börja med MC gängen Ja jag vet att det idag finns nybildade MCgäng med invandrare.. Men detta är gammalt hot som på gått i årtionden..
Det fanns ett mord för ett antal år sedan när en svensk sparkade en annan svensk till döds där hotades ett kvinnligt vittne..
som nöjer sig med 10kvm i skogen.
80, annars var det rätt...vad nu det har med din rasism att göra...
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Sossar ee lata skrev:Nu tar de saken i egna händer också........
Vilka är "dom" ???
Dao skrev:Bra att händelsen polisanmäls!
Word !!
RedCloud skrev:Inte startar nyfascisten Seel denna tråd för att han är emot övergrepp i rättssak, enkom för att kunna sprida sitt invandrarhat...
Word !!
RedMentalCase skrev:Ledsen martin, men det finns uppenbarligen en del av dina kompisar på detta forum som inte delar din indignation över detta.
Vilka har sagt att det är rätt med hot ??
RedMentalCase skrev:Var kommer detta svenskhat ifrån ??
Vilket svenskhat, vem hatar svenskar här, och hur får du till det ??.... menar du att man hatar svenskar per auotomatik, för att man INTE hatar dom som är ickesvenskar
?
Sossar ee lata skrev:Snälla svara på detta utan massa dumma idiotiska bilder etc. Eller är det så att du är fördomsfull.
Svara på vad ?? ... det finns ingen fråga
lazy skrev:Det märkligaste är varför politiker kliar sig i skallen och undrar
rättssäkerhet.
Det kan delvis bero på att Invandrare i högre grad blir misstänkta, för att vara invandrare, det kan även bero på att invandrare inte har samma rättigheter juruidiskt i pratiken