Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
KickTheRasist
Sossar-e-lata
6 posters

    Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når...

    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når... Empty Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når...

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-07-24, 21:08

    nu blir det KPH på måndag för att se Metallica!!! "You only live once, so take hold of the chance, dont end up like other´s sick fucking dance".......Motorbreath.....kill ém all......tider det.....
    Skönt med semester, fan allt man tjänat till igår har gått i skatt, är det normalt tycker ni? från 1 januari till 23 juli 8 timmar om dagen och allt till staten!! tror inte ens RC anser det normalt om han tänker efter......eller jo kanske...Nord Korea som förebild, då är man bra skruvad. affraid
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når... Empty Sv: Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når...

    Inlägg  KickTheRasist 2009-07-24, 21:16

    Sossar-e-lata skrev:nu blir det KPH på måndag för att se Metallica!!! "You only live once, so take hold of the chance, dont end up like other´s sick fucking dance".......Motorbreath.....kill ém all......tider det.....
    Skönt med semester, fan allt man tjänat till igår har gått i skatt, är det normalt tycker ni? från 1 januari till 23 juli 8 timmar om dagen och allt till staten!! tror inte ens RC anser det normalt om han tänker efter......eller jo kanske...Nord Korea som förebild, då är man bra skruvad. affraid


    Fan akta dig det finns Afrikaner som gillar Metallica hur var det nu ??

    Luktar dem illa ??
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når... Empty Du är lika smart

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-07-24, 21:22

    och glad som vanligt....somna om.....en av mina större förebilder är james "bubba" Stewart, slå "James Stewart backyard" på Goggle så fattar du varför, en sån som han behöver ingen kamphund för att visa att han är man affraid
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når... Empty Sv: Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når...

    Inlägg  berralarzon 2009-07-24, 21:30

    Sossar-e-lata skrev:och glad som vanligt....somna om.....en av mina större förebilder är james "bubba" Stewart, slå "James Stewart backyard" på Goggle så fattar du varför, en sån som han behöver ingen kamphund för att visa att han är man affraid
    Du sel du fick tydligen med dig en dunk skogstjärnan från den riktiga Sverige.
    //berra
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når... Empty Sv: Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-07-24, 21:49

    Äsch S-e-L har landat igen, tjurige än vanligt, han kanske fått nobben av syrran och kusinerna?

    S-e-L behöver nog bara någon som ruffsar till honom i håret, och ger honom lite smisk på baken, så han kommer i ballans?

    Det lilla livet skrammlar ju mest med sina tomma tunnor! geek
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når... Empty Sv: Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når...

    Inlägg  theward 2009-07-24, 22:21

    Sossar-e-lata skrev:nu blir det KPH på måndag för att se Metallica!!! "You only live once, so take hold of the chance, dont end up like other´s sick fucking dance".......Motorbreath.....kill ém all......tider det.....
    Skönt med semester, fan allt man tjänat till igår har gått i skatt, är det normalt tycker ni? från 1 januari till 23 juli 8 timmar om dagen och allt till staten!! tror inte ens RC anser det normalt om han tänker efter......eller jo kanske...Nord Korea som förebild, då är man bra skruvad. affraid

    varför åker du alltid onödigt lpångt för at se banden du tittar på.
    Depeche spelade tex i Arvika. Men då åker du till london..trorts att risken var 90% att de skulle ställa in.
    Metallica åker du till köpenhamn för att se, trots att de spelade i hultsfred.
    Där hade dessutom fått se hel del andra röjarband till en "billig" penning.

    Så antingen så är snuskigt rik(men tid har ju alla lika mkt av, dvs man vill ju gärna vara rädd om sin dyrbara fritid).Eller så är slösaktig/oekonomisk eler också töjer du på sannningen en aning..för att skryta/reta gallfeber på andra

    ps allt ovanför 50 skyltarna i djursholm är inte Norrland Wink
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når... Empty Saken är The W

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-07-24, 22:28

    Att festivaler är inget för mig.....Grabben min är galen i Metallica och är 14 år, så vi tar x-2000 ner och kollar i KPH, såg dem i Globen också. Depeche var planerat sen länge med en polare, en liten tradition liksom....gamla DM fans sedan -80 talet......nå min vän! hur går det mee 10+en! ska nog ut en sväng imorgonbitti och se om man kan få en liten krokodil.....var håller du till?
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når... Empty Sv: Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når...

    Inlägg  theward 2009-07-24, 22:31

    Sossar-e-lata skrev:Att festivaler är inget för mig.....Grabben min är galen i Metallica och är 14 år, så vi tar x-2000 ner och kollar i KPH, såg dem i Globen också. Depeche var planerat sen länge med en polare, en liten tradition liksom....gamla DM fans sedan -80 talet......nå min vän! hur går det mee 10+en! ska nog ut en sväng imorgonbitti och se om man kan få en liten krokodil.....var håller du till?

    har varit "invalid" hela veckan.. så jag har bitit ihop och jobbat. Sen varit helt utslagen resten av dan.
    Så inget fiske har det blivit.
    Menm på söndag kanske.
    Sen har jag två dars semester nästa vecka, då ska vi sova i stugan och förhoppningsvis dra ett riktigt monster tongue

    jag hålls i norra bergslagen Wink
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når... Empty Nej någon

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-07-24, 22:31

    på sanningen kan jag inte säga att jag utövar, men en del blir avis ändå!? Shocked är nog mer för att man är oense politiskt, vissa kommunister tar inte det! jag kan däremot säga att jag blir lite avis på dig ibland när du surrar om stugor & grymma fiskevatten i lugnet, bra för hälsan.......
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når... Empty Lycka till

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-07-24, 22:33

    då, och lura upp gamelfarfar!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når... Empty Sv: Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når...

    Inlägg  theward 2009-07-24, 23:24

    Sossar-e-lata skrev:då, och lura upp gamelfarfar!

    snarare gammelmormor, eftersom honorna blir bra mkt större,generell än hanarna blir.
    finns få hangäddor som blir så mkt större än några kilo i vikt..
    Den största jag fått vägde tex 3,5 kg Wink
    har väl fått hundra hongäddor minst, som vägt mer Wink
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når... Empty Sv: Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når...

    Inlägg  theward 2009-07-24, 23:28

    Sossar-e-lata skrev:på sanningen kan jag inte säga att jag utövar, men en del blir avis ändå!? Shocked är nog mer för att man är oense politiskt, vissa kommunister tar inte det! jag kan däremot säga att jag blir lite avis på dig ibland när du surrar om stugor & grymma fiskevatten i lugnet, bra för hälsan.......

    oki.. jag är heller inte avundsjuk av mig.
    jo på en sak : jag är avundsjuk på de som är kärnfriska.
    Det är nåt jag verkligen skulle vilja vara...

    Annars materieltl så har jag det jag behöver...(i princip)
    en åkgräsklippare och snöslunga skulle var behövligt iofs
    Fast visst finns det fler saker jag skulle vilja ha...om jag fick drömma lite
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når... Empty Sv: Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når...

    Inlägg  Susz X 2009-07-24, 23:28

    berralarzon skrev:
    Sossar-e-lata skrev:och glad som vanligt....somna om.....en av mina större förebilder är james "bubba" Stewart, slå "James Stewart backyard" på Goggle så fattar du varför, en sån som han behöver ingen kamphund för att visa att han är man affraid
    Du sel du fick tydligen med dig en dunk skogstjärnan från den riktiga Sverige.
    //berra
    Tror du? Träsprit verkar mer vara dennes melodi...även av rubriken att döma.. monkey
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når... Empty Sv: Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-07-25, 00:12

    Ja där ser man, nu är storfiskarna igång igen, och skarvar och tar i så armarna inte räcker till! cheers

    Tycker det låter som sedvanligt mycket snack på S-e-L, han har fullt upp med kopparslagaren i morgon!


    När man hör er två så förstår man utrycket den svenska avundsjukan! No
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når... Empty Sv: Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når...

    Inlägg  theward 2009-07-25, 00:24

    martin7lindgren skrev:Ja där ser man, nu är storfiskarna igång igen, och skarvar och tar i så armarna inte räcker till! cheers

    Tycker det låter som sedvanligt mycket snack på S-e-L, han har fullt upp med kopparslagaren i morgon!


    När man hör er två så förstår man utrycket den svenska avundsjukan! No

    Eftersom jag har en spännvidd på armarna på 180 cm, så finns det ingen insjöfisk som jag övertaget behöver skarva, för armarna räcker till...

    i princip så blir aldrig gäddorna över 140 centimeter.
    Men så lång har jag aldrig fått(men jag har haft en på), hittils längsta är 115cm (10,4kg)för min egen del...

    jasså, jag tycker vi gjorde klart att vi inte VAR speciellt avundsjuka tongue
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når... Empty Nu är martinponken lurig igen

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-07-25, 00:29

    jo jag sa jag var avis IBLAND på lugnheten och gryma fiskevatten som The W har runt knuten, du brukar ju inte vara grinig Martin, har det hänt något?
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når... Empty Sv: Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når...

    Inlägg  theward 2009-07-25, 00:36

    Sossar-e-lata skrev:jo jag sa jag var avis IBLAND på lugnheten och gryma fiskevatten som The W har runt knuten, du brukar ju inte vara grinig Martin, har det hänt något?

    han är sur på mig, pga det jag påstår om hemlösa/uteliggare....
    Fast det är ju ingen raketforskning att fatta att det ligger till som jag och tex råttan sagt..

    Varför det ska vara så svårt att erkänna att så är fallet martin??
    Man är inte sämre människa för man supit och/eller knarkat i sitt förflutna. det har jag aldrig påstått öht
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når... Empty sleepingtime

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-07-25, 00:37

    10+......
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når... Empty Sv: Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når...

    Inlägg  theward 2009-07-25, 00:39

    Sossar-e-lata skrev:10+......

    lika bra att ta svensk rekord med en gång tongue
    möjligheten finns helt klart..
    De tog en förr-förra sommaren på 18,6 kg i en sjö i kommunen Wink
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når... Empty Sv: Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når...

    Inlägg  KickTheRasist 2009-07-25, 00:45

    Sossar-e-lata skrev:jo jag sa jag var avis IBLAND på lugnheten och gryma fiskevatten som The W har runt knuten, du brukar ju inte vara grinig Martin, har det hänt något?

    citat:
    "Sossar-e-lata skrev:nu blir det KPH på måndag för att se Metallica!!! "You only live once, so take hold of the chance, dont end up like other´s sick fucking dance".......Motorbreath.....kill ém all......tider det.....
    Skönt med semester, fan allt man tjänat till igår har gått i skatt, är det normalt tycker ni? från 1 januari till 23 juli 8 timmar om dagen och allt till staten!! tror inte ens RC anser det normalt om han tänker efter......eller jo kanske...Nord Korea som förebild, då är man bra skruvad. affraid"



    Me:
    Fan akta dig det finns Afrikaner som gillar Metallica hur var det nu ??

    Luktar dem illa ??


    Kan du inte svara på denna frågan din lille KKK ??
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når... Empty Sv: Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når...

    Inlägg  Susz X 2009-07-25, 00:50

    Tro aldrig att en KKK står för något alls vad denne gör eller säger.
    Denna avart har det inpräntat att inte göra det.Vad som än sker.
    SeL är inget kinderegg precis...
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når... Empty KTR

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-07-25, 15:03

    Du är ju så dum i den lilla ärthjärna du har så klockorna stannar, efter en lång joggingtur luktar dom nog inte gott affraid men vem gör det.

    Såg ett inslag från dina hemtrakter om en tågolycka, tragiskt, men mitt i allt räddningsarbete kom ett till tåg och krascha! som jag sagt förr, det är inte mycket till koll där nere i "bergen"
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når... Empty Suszx

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-07-25, 15:04

    står som vanligt för att det finns olika arter bland människor, för mig finns människor....
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når... Empty Sv: Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-07-25, 15:45

    Hur mycket vägde den där monstergäddan du var ute och drog upp i morse, S-e-L?
    Sa du inte det igår i ditt lyckorus att du skulle hiva in en gädda att likna med en krokodil i storlek, idag på morgonen?

    Eller är det så enkelt att kopparslagaren tog ut sin rätt? Very Happy
    Inte ens en så stor och stark Djursholm demokrat som du kommer väl undan från honom varje gång? Wink

    Men skam den som ger sig, nu när du kämpat ner kopparslagaren som det verkar, då du låter lika klädd i näbben som vanligt, så är det väl krokodilgäddans tur att åka på nedköp! Twisted Evil


    HEJA S-E-L, ALLA KOPPARSLAGARES OCH GAMMELGÄDDORS ÖVERMAN!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når... Empty Sv: Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når...

    Inlägg  KickTheRasist 2009-07-25, 18:08

    Sossar-e-lata skrev:Du är ju så dum i den lilla ärthjärna du har så klockorna stannar, efter en lång joggingtur luktar dom nog inte gott affraid men vem gör det.

    Såg ett inslag från dina hemtrakter om en tågolycka, tragiskt, men mitt i allt räddningsarbete kom ett till tåg och krascha! som jag sagt förr, det är inte mycket till koll där nere i "bergen"



    Du tycker att det är häftig att Kroaterna dör ??

    Fan nu börjar jag bli väldigt sugen på att träffa dig!!




    Twisted Evil

    Sponsored content


    Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når... Empty Sv: Lämnat "bidragsnorrland", hemma igen och inte en trädojja så långt ögat når...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-09, 04:47