+6
Sniperace
F.I.S.T
R.O.F.L
Dao
RedCloud
Sossar ee lata
10 posters
Nu är jag hemma igen!!!
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 1
Nu är jag hemma igen!!!
Ser att ni haft fullt upp med att brottas med rödnäsorna! Efter en underbar dyk resa så är jag nu tillbaka och hjälper er! RC med sin kommunistpropaganda och återkommande rasist kort måste hållas kort!
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 2
Sv: Nu är jag hemma igen!!!
Rasistäcklet, särskrivningskungen och fullblodsidioten med samma mindervärdeskomplex som RMC är tillbaka....
pst: det heter dykresa och inte dyk resa
pst: det heter dykresa och inte dyk resa
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 3
Sossar ee lata skrev:Ser att ni haft fullt upp med att brottas med rödnäsorna! Efter en underbar dyk resa så är jag nu tillbaka och hjälper er! RC med sin kommunistpropaganda och återkommande rasist kort måste hållas kort!
Välkommen tillbaka! Hoppas du hittade lite sunt förnuft där borta!
- Inlägg 4
Dao skrev:Sossar ee lata skrev:Ser att ni haft fullt upp med att brottas med rödnäsorna! Efter en underbar dyk resa så är jag nu tillbaka och hjälper er! RC med sin kommunistpropaganda och återkommande rasist kort måste hållas kort!
Tack. Vet inte om man kan ha mer sunt förnuft än mig men om så är fallet så hittade jag nog lite extra med mig hem. Och RC ger sig på folk som vanligt för att man missar en stavning. Stackars invandrare, måste bli bemötta som obildade idioter av RC, det är ju vad han anser om folk som missar en stavning.
En underbar resa med Manta Rey på en meters avstånd, tyvärr ingen Whale Shark, det var det jag hoppades på.
- Inlägg 5
Vet inte om man kan ha mer sunt förnuft än mig
Är man rasist som du har man inget förnuft alls....
Och RC ger sig på folk som vanligt för att man missar en stavning
Stavningen var ok, men du särskriver....som den obildade idiot du är
- Inlägg 7
Sossar ee lata skrev:Dao skrev:Sossar ee lata skrev:Ser att ni haft fullt upp med att brottas med rödnäsorna! Efter en underbar dyk resa så är jag nu tillbaka och hjälper er! RC med sin kommunistpropaganda och återkommande rasist kort måste hållas kort!
Tack. Vet inte om man kan ha mer sunt förnuft än mig men om så är fallet så hittade jag nog lite extra med mig hem. Och RC ger sig på folk som vanligt för att man missar en stavning. Stackars invandrare, måste bli bemötta som obildade idioter av RC, det är ju vad han anser om folk som missar en stavning.
En underbar resa med Manta Rey på en meters avstånd, tyvärr ingen Whale Shark, det var det jag hoppades på.
Nu har Secrist börjat med stavningsfundamentalism, men det lär väl inte du drabbas av!
Man får inte allt man önskar sig, men lite sol var du nog värd, ändå. Och lite vila så du lyckas få lite bättre argument än bara "dumma blattar"!
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 8
Sossar ee lata skrev:Ser att ni haft fullt upp med att brottas med rödnäsorna! Efter en underbar dyk resa så är jag nu tillbaka och hjälper er! RC med sin kommunistpropaganda och återkommande rasist kort måste hållas kort!
varför stannade du inte utomlands, och blev en invandrare ?
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 9
F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:Ser att ni haft fullt upp med att brottas med rödnäsorna! Efter en underbar dyk resa så är jag nu tillbaka och hjälper er! RC med sin kommunistpropaganda och återkommande rasist kort måste hållas kort!
Kanske för att inte göra dig glad och tillmötesgå din önskan att alla som inte tycker som du ska bort?
- Inlägg 10
F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:Ser att ni haft fullt upp med att brottas med rödnäsorna! Efter en underbar dyk resa så är jag nu tillbaka och hjälper er! RC med sin kommunistpropaganda och återkommande rasist kort måste hållas kort!
Jag kommer bli invandrare inom en snar framtid, längtar mer & mer att få bo i värmen men måste slita lite till här hemma först Den dagen jag blir invandrare så kommer jag anpassa mig efter det samhället och hur dem lever, inte ställa krav på underhåll och att jag minsann har rätt till mina svenska traditioner, inte heller kommer jag gå runt på stan och misshandla folk & inte heller våldta någon......
- Inlägg 11
R.O.F.L skrev:Välkommen hem!!!
Tack
- Inlägg 12
Dao skrev:Sossar ee lata skrev:Dao skrev:Sossar ee lata skrev:Ser att ni haft fullt upp med att brottas med rödnäsorna! Efter en underbar dyk resa så är jag nu tillbaka och hjälper er! RC med sin kommunistpropaganda och återkommande rasist kort måste hållas kort!
Nu har Secrist börjat med stavningsfundamentalism, men det lär väl inte du drabbas av!
Man får inte allt man önskar sig, men lite sol var du nog värd, ändå. Och lite vila så du lyckas få lite bättre argument än bara "dumma blattar"!
Men vad är det felaktiga i att undra varför invandrare är överrepresenterade i vissa brott??
- Inlägg 13
Men vad är det felaktiga i att undra varför invandrare är överrepresenterade i vissa brott??
Om det ändå vore den enda dumhet du sysslade med , rasistäckel....
- Inlägg 14
RedCloud skrev:Men vad är det felaktiga i att undra varför invandrare är överrepresenterade i vissa brott??
Om det ändå vore den enda dumhet du sysslade med , rasistäckel....
Dumhet? Varför är de överrepresenterade?
- Inlägg 15
Dumhet? Varför är de överrepresenterade?
Frågan är varför rasistäcklet tycker det viktigt...?
- Inlägg 16
RedCloud skrev:Dumhet? Varför är de överrepresenterade?
Det jag vill är att hitta en lösning på problemet.
- Inlägg 17
Minska klyftorna i samhället, bjud in till arbets- och hyresmarknaden.....sluta flirta med rasistpartier som SD....
Enkelt va ?
- Inlägg 18
RedCloud skrev:Det jag vill är att hitta en lösning på problemet.
Minska klyftorna i samhället, bjud in till arbets- och hyresmarknaden.....sluta flirta med rasistpartier som SD....
Enkelt va ?
Det du menar är alltså problemen som sossarna byggde under alla år de styrde? Med att ta hit för många då det inte finns jobb till alla. Det finns massor med lediga jobb, men man måste ha en viss utbildning för det, vårt samhälle skiljer sig mycket från det som många invandrare levt i. Hur skall vi lösa det? vem skall stå för den enorma utbildningskostnad det skulle kosta att få alla outbildade i arbete. Skall vi ta pengar från våra äldre i samhället och lägga på nyanlända? eller var skall pengarna tas ifrån? Vi har bland världens högsta skatter i Sverige, och det vet vi inte har hjälpt. Hur ska vi lösa det? Man kan inte bara säga "minska klyftorna, bjuda in till arbets- & hyresmarknaden. Vem skall betala det?
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 19
rc,s enda möjlighet till att höras är just rasistkort och skrattretande provokationer, ingen hör på den dåren annars.
Sista dårtråden han startade utmålar SCB som kommunister..??? karln är helväck.
Välkommen hem förresten.
Senast ändrad av RedMentalCase den 2013-02-18, 17:59, ändrad totalt 1 gång
- Inlägg 20
Sossar ee lata skrev:Men vad är det felaktiga i att undra varför invandrare är överrepresenterade i vissa brott??
Nej! Det undrar alla andra också. Problemet är när du, och dina kumpaner, begränsar möjligheterna att hitta grunden till problemet. När allt utom "invandrarna är dumma" betraktas som "bortförklaringar"!
DET är ditt problem. Högern generellt verkar ha väldigt svårt att sätta saker i sitt sammanhang, och vill gärna isolera en företeelse från sin orsak - för att kunna peka finger!
Istället för att försöka hitta orsaken till problemet, och därmed vägen till en konstruktiv lösning!
- Inlägg 21
Sossar ee lata skrev:RedCloud skrev:Dumhet? Varför är de överrepresenterade?
Nej, inte utifrån dina inlägg. Du HAR redan lösningen på problemet, enligt dig - "för många invandrare", "för stor massinvandring", etc, etc... Alla faktorer förutom de som leder till dessa svar, slänger du bort utan att ta dem i beaktning!
- Inlägg 22
Dao skrev:Sossar ee lata skrev:Men vad är det felaktiga i att undra varför invandrare är överrepresenterade i vissa brott??
Nej! Det undrar alla andra också. Problemet är när du, och dina kumpaner, begränsar möjligheterna att hitta grunden till problemet. När allt utom "invandrarna är dumma" betraktas som "bortförklaringar"!
DET är ditt problem. Högern generellt verkar ha väldigt svårt att sätta saker i sitt sammanhang, och vill gärna isolera en företeelse från sin orsak - för att kunna peka finger!
Istället för att försöka hitta orsaken till problemet, och därmed vägen till en konstruktiv lösning!
En fråga. Anser du det vara ett problem med hur vissa invandrargrupper ser på kvinnor? hur de behandlar kvinnor i sina egna länder, kan det medföra ökade problem i det svenska samhället när de kommer hit?
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 23
Åh Herre Jösses. Nu börjas det igen. God: give me strength!Sossar ee lata skrev:Ser att ni haft fullt upp med att brottas med rödnäsorna! Efter en underbar dyk resa så är jag nu tillbaka och hjälper er! RC med sin kommunistpropaganda och återkommande rasist kort måste hållas kort!
[img][/img]
Senast ändrad av Infra den 2013-02-18, 18:32, ändrad totalt 1 gång
- Inlägg 24
RedMentalCase skrev:Sossar ee lata skrev:Ser att ni haft fullt upp med att brottas med rödnäsorna! Efter en underbar dyk resa så är jag nu tillbaka och hjälper er! RC med sin kommunistpropaganda och återkommande rasist kort måste hållas kort!
rc,s enda möjlighet till att höras är just rasistkort och skrattretande provokationer, ingen hör på den dåren annars.
Välkommen hem förresten.
RC blir mer & mer bitter, nu är en människa som missar en stavning en obildad jubelidiot enl RC.
Tackar & bockar.......men man skulle kanske stannat med tanke på vädret.
- Inlägg 25
a) debatterar du nu ?
b) hatar du nu ?
c) hatar OCH debatterar du nu ?
Svårt att veta faktsiskt....