Han tror på regeringen och den suveräne Bildt, jag kan säga att detta kommer lösa sig tack vare Bildt & alliansen. Så föräldrarna kan vara lugna!
Vi får se om jag har rätt...igen som vanligt.
Vi får se om jag har rätt...igen som vanligt.
RedCloud skrev:exakt vad yrar du om nu ?
en vit dag under julledigheten kan du väl unna familjen ?
RedCloud skrev:Du hyllar samma Carl Bildt, som har blodiga händer ?
Samma Carl Bildt, vars handlingar journalisterna skulle undersöka ?
För att citera AB:
Det är en skandal att Carl Bildt kunde bli utrikesminister. Det är en skam att han fortfarande är det.
Och du din nyttiga idiot hyllar honom...ja jävlar..inte många vassa knivar i den lådan inte.
Det är vad du anser,
Sen vad kommunist AB
RedCloud skrev:Det är vad du anser,
google "Carl Bildt blodiga händer" = 701 000 träffar....
Sen vad kommunist AB
Nu närmar du dig med stormsteg Redalerts utlevda kommunistskräck-sjuka, sök vård för fan.
Sen vad kommunist AB
Nu närmar du dig med stormsteg Redalerts utlevda kommunistskräck-sjuka, sök vård för fan.
RedCloud skrev:Du hyllar samma Carl Bildt, som har blodiga händer ?
Samma Carl Bildt, vars handlingar journalisterna skulle undersöka ?
För att citera AB:
Det är en skandal att Carl Bildt kunde bli utrikesminister. Det är en skam att han fortfarande är det.
Och du din nyttiga idiot hyllar honom...ja jävlar..inte många vassa knivar i den lådan inte.
Sossar ee lata skrev:
hundra tusentals Google-träffar på kommunismen mördar, då är vi överens om att kommunismen mördat....
F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:
hundra tusentals Google-träffar på kommunismen mördar, då är vi överens om att kommunismen mördat....
Jag lovar dig att du inte hittar en enda träff på att kommunismen mördar... och vidare har du ett allvarligt problem om du tar all internettrafik för fakta
F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:
Jag lovar dig att du inte hittar en enda träff på att kommunismen mördar... och vidare har du ett allvarligt problem om du tar all internettrafik för fakta
Sen vad kommunist AB
Jo, och googlar du ENDAST på Carl Bildt så får man endast About 602,000 results (0.12 seconds).Thetaxpayer skrev:Skitsnack gav 1660 000 träffar. Och?RedCloud skrev:Det är vad du anser,
Sen vad kommunist AB
Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:
Tja, sök på "kommunismens brott" och du får 414 000 träffar. Till exempel Forum För Levande Historia.
Kommunistiska regimer
Några av 1900-talets värsta brott mot mänskligheten begicks av de kommunistiska regimerna Sovjet, Kina och Kambodja.
Miljontals människor har förslavats, fördrivits och mördats under kommunistiska regimer ..