Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
Dr Snuggles
Sossar ee lata
DMustaine
7 posters

    Kan någon lista de som blivit bortkörda från detta forum?

    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Kan någon lista de som blivit bortkörda från detta forum? Empty Kan någon lista de som blivit bortkörda från detta forum?

    Inlägg  DMustaine 2009-12-24, 02:32

    Jag undrar..och isåfall varför.
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Kan någon lista de som blivit bortkörda från detta forum? Empty är du något annat än kommunist så tar de bort dig

    Inlägg  Sossar ee lata 2009-12-24, 02:39

    så enkelt är det!!!
    avatar
    Dr Snuggles


    Antal inlägg : 31
    Join date : 09-12-22

    Kan någon lista de som blivit bortkörda från detta forum? Empty Sv: Kan någon lista de som blivit bortkörda från detta forum?

    Inlägg  Dr Snuggles 2009-12-24, 12:58

    Red Victory skickade ett gnäll-mail till admin och bad alla högernick bli bannade.

    Admin gjorde som RV föreslog utan att kolla upp vilka han stängde av, eller om det fanns någon anledning att stänga av dem.

    Ungefär så gick det till.

    Red Clouds trakasserier upphör iaf när forumet läggs ner. Bara det gör att det är värt att lägga ner forumet.

    har Admin ens kollat upp vem som skapade det falska användarkontot "Admin." och skickde hotfulla PM till folk. (hint: RedCloud)
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Kan någon lista de som blivit bortkörda från detta forum? Empty Sv: Kan någon lista de som blivit bortkörda från detta forum?

    Inlägg  formsvackan 2009-12-24, 13:13

    Dr Snuggles skrev:Red Victory skickade ett gnäll-mail till admin och bad alla högernick bli bannade.

    Admin gjorde som RV föreslog utan att kolla upp vilka han stängde av, eller om det fanns någon anledning att stänga av dem.

    Ungefär så gick det till.

    Red Clouds trakasserier upphör iaf när forumet läggs ner. Bara det gör att det är värt att lägga ner forumet.

    har Admin ens kollat upp vem som skapade det falska användarkontot "Admin." och skickde hotfulla PM till folk. (hint: RedCloud)
    Dessa dumheter tror du inte ens själv på. Acceptera att du blivit bannad för enbart det du själv skrivit, inget annat.

    God Jul på dig !
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Kan någon lista de som blivit bortkörda från detta forum? Empty Sv: Kan någon lista de som blivit bortkörda från detta forum?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-24, 13:14

    Trams, Redviktory har inget att göra med ADMINS försök att lugna ner forumet!

    Dom fåtal som varit avstängda några timmar och nu är tillbaks, borde lära av S-ee-L, istället för att bara tjafsa,

    S-ee-L, blev ju också avstängd, men han bara ruskade på sig och kom tillbaks med ett e till, inget mer med det!


    Det får du mycket credit för av mig S-ee-L! santa
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Kan någon lista de som blivit bortkörda från detta forum? Empty Sv: Kan någon lista de som blivit bortkörda från detta forum?

    Inlägg  marxisten 2009-12-24, 13:24

    Dr Snuggles skrev:Red Victory skickade ett gnäll-mail till admin och bad alla högernick bli bannade.

    Admin gjorde som RV föreslog utan att kolla upp vilka han stängde av, eller om det fanns någon anledning att stänga av dem.

    Ungefär så gick det till.

    Red Clouds trakasserier upphör iaf när forumet läggs ner. Bara det gör att det är värt att lägga ner forumet.

    har Admin ens kollat upp vem som skapade det falska användarkontot "Admin." och skickde hotfulla PM till folk. (hint: RedCloud)

    De går inte att kolla upp. Att ändra IP är det enklaste i världen om man vet hur man gör...

    Däremot så är jag nyfiken. När kom admin tillbaka? Jag har offline ett tag då jag tröttnade på de bruna trådförstörarna. När jag kommer tillbaka talas de om banning. När skedde detta?
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Kan någon lista de som blivit bortkörda från detta forum? Empty Sv: Kan någon lista de som blivit bortkörda från detta forum?

    Inlägg  Vercingetorix 2009-12-24, 13:35

    Själv blev jag bannad ett par dagar. Ingen förklaring gavs, och admin förnekar...
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Kan någon lista de som blivit bortkörda från detta forum? Empty Sv: Kan någon lista de som blivit bortkörda från detta forum?

    Inlägg  formsvackan 2009-12-24, 13:46

    Vercingetorix skrev:Själv blev jag bannad ett par dagar. Ingen förklaring gavs, och admin förnekar...
    Den banning som skett har vad jag förstår varit godtycklig och slumpmässig, ungefär som ett skott från en avsågad hagelbössa.

    Sponsored content


    Kan någon lista de som blivit bortkörda från detta forum? Empty Sv: Kan någon lista de som blivit bortkörda från detta forum?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-09, 19:13