Jag undrar..och isåfall varför.
+3
Dr Snuggles
Sossar ee lata
DMustaine
7 posters
Kan någon lista de som blivit bortkörda från detta forum?
DMustaine- Antal inlägg : 3914
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
så enkelt är det!!!
Dr Snuggles- Antal inlägg : 31
Red Victory skickade ett gnäll-mail till admin och bad alla högernick bli bannade.
Admin gjorde som RV föreslog utan att kolla upp vilka han stängde av, eller om det fanns någon anledning att stänga av dem.
Ungefär så gick det till.
Red Clouds trakasserier upphör iaf när forumet läggs ner. Bara det gör att det är värt att lägga ner forumet.
har Admin ens kollat upp vem som skapade det falska användarkontot "Admin." och skickde hotfulla PM till folk. (hint: RedCloud)
Admin gjorde som RV föreslog utan att kolla upp vilka han stängde av, eller om det fanns någon anledning att stänga av dem.
Red Clouds trakasserier upphör iaf när forumet läggs ner. Bara det gör att det är värt att lägga ner forumet.
har Admin ens kollat upp vem som skapade det falska användarkontot "Admin." och skickde hotfulla PM till folk. (hint: RedCloud)
formsvackan- Antal inlägg : 14778
Dessa dumheter tror du inte ens själv på. Acceptera att du blivit bannad för enbart det du själv skrivit, inget annat.Dr Snuggles skrev:Red Victory skickade ett gnäll-mail till admin och bad alla högernick bli bannade.
God Jul på dig !
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Trams, Redviktory har inget att göra med ADMINS försök att lugna ner forumet!
Dom fåtal som varit avstängda några timmar och nu är tillbaks, borde lära av S-ee-L, istället för att bara tjafsa,
S-ee-L, blev ju också avstängd, men han bara ruskade på sig och kom tillbaks med ett e till, inget mer med det!
Det får du mycket credit för av mig S-ee-L!
Dom fåtal som varit avstängda några timmar och nu är tillbaks, borde lära av S-ee-L, istället för att bara tjafsa,
S-ee-L, blev ju också avstängd, men han bara ruskade på sig och kom tillbaks med ett e till, inget mer med det!
Det får du mycket credit för av mig S-ee-L!
marxisten- Antal inlägg : 5060
Dr Snuggles skrev:Red Victory skickade ett gnäll-mail till admin och bad alla högernick bli bannade.
De går inte att kolla upp. Att ändra IP är det enklaste i världen om man vet hur man gör...
Däremot så är jag nyfiken. När kom admin tillbaka? Jag har offline ett tag då jag tröttnade på de bruna trådförstörarna. När jag kommer tillbaka talas de om banning. När skedde detta?
Vercingetorix- Antal inlägg : 4633
Själv blev jag bannad ett par dagar. Ingen förklaring gavs, och admin förnekar...
formsvackan- Antal inlägg : 14778
Den banning som skett har vad jag förstår varit godtycklig och slumpmässig, ungefär som ett skott från en avsågad hagelbössa.Vercingetorix skrev:Själv blev jag bannad ett par dagar. Ingen förklaring gavs, och admin förnekar...