Infra skrev:ericTheDog skrev:Det daoren skriver behöver inte tolkas. Det talar för sig själv.
Fattar du inte vad daoren förespråkar samt hur det skulle slå mot dig och dina vänner?
Nä, förklara.
Dä int lönt!
Infra skrev:ericTheDog skrev:Det daoren skriver behöver inte tolkas. Det talar för sig själv.
Fattar du inte vad daoren förespråkar samt hur det skulle slå mot dig och dina vänner?
Nä, förklara.
ericTheDog skrev:Hmmm, när foliet startar försvarstrådar åt daoren har det väl kanske gått lite väl långt.
Daoren är ganska rolig. Kan skriva att himlen är grön t.ex.
formsvackan skrev:Om du menar det du skriver är det illa, mycket illa. Värre än så här går det nog inte att trassla in sigericTheDog skrev:På ett forum måste man nog utgå från vad t.ex daoren faktiskt skriver.
.
.
Tyvärr fungerar inte ett debattforum med debattörer som skriver en sak och menar en annan.
.
.
Det daoren skriver behöver inte tolkas. Det talar för sig själv.
Secrist skrev:ericTheDog skrev:Hmmm, när foliet startar försvarstrådar åt daoren har det väl kanske gått lite väl långt.
Dao hade nog sagt att "forskarna idag är överens om att himlen är grön". Säger man emot så är man nyliberal fascist som inte tillåter andra åsikter än sina egna.
ericTheDog skrev:Secrist skrev:ericTheDog skrev:Hmmm, när foliet startar försvarstrådar åt daoren har det väl kanske gått lite väl långt.
Dao hade nog sagt att "forskarna idag är överens om att himlen är grön". Säger man emot så är man nyliberal fascist som inte tillåter andra åsikter än sina egna.
Japp, och så hade han lagt upp en länk till en muppig blogg där nån big-brother-blondin eller annat geni "bevisar" att himlen är grön.
När man påpekar att värdet av denna källa kan vara lågt så kommer en utläggning om hur hela högern konsekvent förkastar allt och alla som inte tycker som daoren.
Därefter hävdar daoren att han minsann aldrig påstått att "himlen är grön".
Infra skrev:
Forumhögern har burit sig svinaktigt åt mot Dao.
ericTheDog skrev:Infra skrev:
Dao uppträdde som en jubelidiot. Påstår du att han menade allvar?
Infra skrev:ericTheDog skrev:Infra skrev:
Alla som besegrar dig i debatter får visst heta jubelidioter.
Infra skrev:ericTheDog skrev:Infra skrev:
Alla som besegrar dig i debatter får visst heta jubelidioter.
Infra skrev:
Det var daxens sanning. Men det var du för okunnig för att veta.Secrist skrev:Infra skrev:
För att vi sade emot honom när han påstod att arabstaterna hade 22 lätta stridsfordon mot Israels 800 tunga tanks?
Infra skrev:Det var daxens sanning. Men det var du för okunnig för att veta.Secrist skrev:Infra skrev:
För att vi sade emot honom när han påstod att arabstaterna hade 22 lätta stridsfordon mot Israels 800 tunga tanks?
Infra skrev:Det var daxens sanning. Men det var du för okunnig för att veta.Secrist skrev:Infra skrev:
Vad menar du att hände 1625 ?RedMentalCase skrev:En människa som inbillar sig nåt sånt här är ju faktiskt inte riktigt frisk.
"Jag har inte förnekat någonting. Under större delen av historien har judarna själva valt att leva i den muslimska världen istället för den Europeiska, just på grund av att toleransen varit större där! Även en hel del kristna gjorde av samma skäl samma val!" ( daoren)
När var toleransen större i den muslimska världen?, innan 1625, typ?
formsvackan skrev:Vad menar du att hände 1625 ?RedMentalCase skrev:En människa som inbillar sig nåt sånt här är ju faktiskt inte riktigt frisk.
"Jag har inte förnekat någonting. Under större delen av historien har judarna själva valt att leva i den muslimska världen istället för den Europeiska, just på grund av att toleransen varit större där! Även en hel del kristna gjorde av samma skäl samma val!" ( daoren)
Helt rätt.Dao skrev:Infra skrev:Det var daxens sanning. Men det var du för okunnig för att veta.Secrist skrev:Infra skrev:
Inte riktigt! Det Secrist skriver att jag påstod, var inte riktigt det jag påstod. Vilket just är det stora problemet att debattera med sådana människor.
Infra skrev:Helt rätt.Dao skrev:Infra skrev:Det var daxens sanning. Men det var du för okunnig för att veta.Secrist skrev:Infra skrev:
Inte riktigt! Det Secrist skriver att jag påstod, var inte riktigt det jag påstod. Vilket just är det stora problemet att debattera med sådana människor.
Även om du anser att jag borde besvara dina frågor till Dao så skiter det sig för dig denna gång, också. Jag kan inte svara då jag inte vet vad som menats. Att du kastar in år 1625 i sammanhanget tyder på en av två saker. Antingen hände det då något av värde i sammanhanget eller så bara slänger du ur dig ovidkommande dravel som vanligtRedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Vad menar du att hände 1625 ?RedMentalCase skrev:En människa som inbillar sig nåt sånt här är ju faktiskt inte riktigt frisk.
Besvarar du en fråga med en fråga, jag vet inte vart du vill komma men du kommer ingenstans väldigt fort, pajas.
Infra skrev:Helt rätt.Dao skrev:Infra skrev:Det var daxens sanning. Men det var du för okunnig för att veta.Secrist skrev:Infra skrev:
Dao skrev:Infra skrev:Det var daxens sanning. Men det var du för okunnig för att veta.Secrist skrev:Infra skrev: