Inte heller där har Du rätt.Dao skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Jo. Det talar till Daos fördel innan det förvrängs av skitmobbare.ericTheDog skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:det verkar iunte som du har någon läsförståelse.....Infra skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:Det gjorde de ju, de citerade vad du faktiskt PÅSTOD!
jasså du har kommit in i en självskadeperiod igen lille vän?
Nej, det gjorde ni inte, och nej.
Jo, det gjorde vi, och visst fan visar du på självskadebeteende du återkommer ju här
Hur förklarar du då det citat som gavs ett citat som var ordagrant på vad du faktiskt skrev.
Nej! Det gjorde ni inte. Ni förvrängde och hittade på. Ni är ena riktiga skitmobbare hela bunten.
JO vi lade fram ett helt förvanskat citat från Daoren utan at utesluta något, hela hans agenda visar på antisemitism där han förtsöker förvränga verkligheten, och när han överbevisas förnekar han vad han skrivit
Ni uteslöt det mesta, och lade sedan till egna fantasier...
Du ska nog vara glad för att vi inte tog med allt. Det du skriver talar ju sällan till din fördel s.a.s
Nej tvärtom!
tänk egypten hade bara 22 lätta stridsvagnar vid sexdagarskriget, annat står det i wikipwedia, men det är väl en imperialistpropagandamaskin i detta eller? *asg*
Wikipedia presenterar den officiella historiken i detta fallet. Det jag presenterade var kritik mot denna!
Det var liksom poängen med det jag skrev...
Det roliga är att det är israeliska som går i bräschen i detta, nu när flera tidigare hemliga dokument blivit mer tillgängliga för historikerna!
Men skönt med någon som NÅGORLUNDA citerade mig rätt denna gång, och förstod så mycket att jag här talade om Egypten, inte "hela arabvärlden", och enbart det som Egypten använde sig av i själva kriget... Kan du berätta detta för Secrist nu, så denne slipper fortsätta att göra bort sig?
Påstår du firtfarande att Egypten bara använde 22 lätta stridsvsgnar och npgra uråldriga spitfires i sexdagarskriget?
Har fu överhuvudtaget npgpn tillförlitlig kälka som stöder det påståebdet?
För att inte tala on diba påstpenden om alla historiker dom ör överens om osv..mmm asgarv