fniss fniss, vilka fiender till usa har tillgång till gotland eller en likvärdig?formsvackan skrev:Naturligtvis behövs inga längre utlägg, det räcker med att du håller dig till verkligheten från början. Kommer du med felaktiga påståenden får du finna dig i att dessa ifrågasätts.Sniperace skrev:det var svaret på hgans inlägg alltså detta uppdrag eller hur, men tydligen behöver man i ditt fall skriva en handledning på några tusen sidor för att täcka alla övriga aspekter, kan det stå så illa till med dig att det ska behövas?formsvackan skrev:Aha, så när du skriverSniperace skrev:Det skrev jag ju, jag visste inte att jag var tvingad att detta gällde överallt i varje annan situationformsvackan skrev:Jaså, varför skrev du då inte det ?Sniperace skrev:och som sagt frågan gällde att de skulle sänka ett hangarfaryg för usa i röda havet, och DET motsade jag med att den har fölr gott skydd
borde alla begripa att detta bara gäller i Röda Havet, i synnerhet som det bevisats att det inte gäller i Stilla Havet.Tror du, de släpper inte en djävel så nära som det behövs.... de har et skyddsavstånd, och går någon innanför detta smäller det
Jänkarna gjorde för fasiken därefter flottbesök i Östersjön i sin desperata jakt på GotlandNu är det ju DU som ideligen tvingas åka smörklick för att få ihop det du skriverSniperace skrev:du erka vara en sådan som vill förvrida och ändra på vad som skrivs fastän det står ganska klart vad man menar.Som jag redan skrivit gäller andra förutsättningar i ett skarpt läge. Jänkarna själva har inte samma övertro som du beträffande "skalskyddet". Därför ser de naturligtvis till att hålla hangarfartygen utom räckvidd för de flesta besvärande vapensystem. Det rör ju sig trots allt om ett flytande flygfält där de offensiva vapnen är flygplanen, eller hur ?Sniperace skrev:tror inte DU att de i ett sådant läge förstärker beredskapen?
Huruvida man kan "förstärka beredskapen" ytterligare när man trots allt redan gjorde allt man kunde för att spåra upp Gotland, låter jag dig fundera över på egen hand.
vilka tror du skulle lyckas med detta i röda havet dit denna går eller gick?
och som sagt nu var det spåra en ubåt som skulle gömma sig, inte en attackerade sådan...