Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+9
Thetaxpayer
DirtyDog
lazy
Redvictory
Dao
ericTheDog
F.I.S.T
Secrist
Infra
13 posters

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen.

    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 Empty Sv: SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen.

    Inlägg  DirtyDog 2013-07-20, 11:17

    F.I.S.T skrev:
    DirtyDog skrev:
    men även en SÅ enkelt fråga blev för svår för missfostret. Twisted Evil 

    DirtyDog skrev:framstå som den idiot han är. Han valde då att INTE svara alls vilket även DET bevisar vilken idiot han är.  Och den killen efterlyste debatt?  Laughing 

    DirtyDog skrev:Sanningen är ju att nivån på våra vänsterdebattörer är så låg att en 1:a-klassare skulle framstå som rena geniet. Smile 

    DD ska få EN chans att be om ursäkt.... Cool 
    Låter ju nästan som ett hot? Cool 

    Vilken sanning var det som var svår att svälja? Du kan få EN chans till att svara på mina tidigare frågor. Shocked 
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 Empty Sv: SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen.

    Inlägg  DirtyDog 2013-07-20, 11:31

    Infra skrev:"Det bör dock påpekas att långt över 99 procent av dem som fötts utomlands aldrig misstänkts för att ha förgripit sig på någon."
    Och långt över 99% av Israelerna har aldrig skjutit mot en palestinier men ändå så kallar du dem för mördare?
    Infra skrev:Statistiken kan lika gärna användas till att berätta följande: 99,78 procent av dem som fötts utomlands har aldrig misstänkts för sexbrott, visade en uträkning som BRÅ gjorde år 2002. Av dem som är födda i Sverige med svenska föräldrar är motsvarande siffra 99,96 procent."  
    Så av våran miljon med invandrare så har alltså 2 200 misstänkts för sexbrott?
    Med samma statistik så är motsvarande antal svenskar 400. Det innebär med dessa siffror att på varje misstänkt svensk så går det 5,5 invandrare? Sen får vi inte glömma bort att majoriteten av ligisterna i Södertälje är födda av svenska föräldrar (som förvisso har invandrat). Wink
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 Empty Sv: SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen.

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-07-20, 11:45

    Jag är lika förvånad som infra, dao mm att det för en gångs skull inte är en nysvensk som är inblandad, visst är det konstigt!!
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 Empty Sv: SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen.

    Inlägg  Infra 2013-07-20, 14:07

    Secrist skrev:
    Infra skrev:
    Secrist skrev:
    Infra skrev:
    Secrist skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:
    Infra skrev:
    Secrist skrev:
    Infra skrev:
    Secrist skrev:
    Infra skrev:Var inte våldtäkt en valfråga för SD i senaste valkampanjen?
    Kommer jag ihåg fel om jag minns att Åkesson (inte helt utan
    förtjusning) gav invandrarna skulden för alla våldtäkter i Sverige.

    Vem tog dom i försvar? Den gången behövdes varken utredning,
    åtal eller domslut. Om man inte räknar Åkessons anklagelser som
    dom.

    Givetvis har han inte sagt det.
    Så du håller lögnare om ryggen också, med hjälp av egna lögner?
    Du sjunker djupare och djupare Secrist. Snart får du bottenkänning i lögnträsket. 

    Hade det inte varit lättare att motbevisa mig istället om jag har helt fel? Bara ett tips. Vill du göra ett nytt försök?

    Nu har du ju ett gyllene läge att bevisa hur fel jag har. Very Happy 

    Ok Svutto. Du ber praktisk taget om det! Då tar vi "det gyllene
    tillfället" i akt:








    Så "han har aldrig sagt det"?
    "Han har aldrig gjort det"?  Nolla!
     

    Det enda du bevisade var att jag hade rätt. Jag förstår inte varför du gör mig den tjänsten men jag tackar och bockar. Very Happy 

    Jag lyssnade på debatten, och jag hörde JÅ fokusera på ca mindre än 1 % av invandrarna och få det till att dxet är ett invandrarproblem

    Alltså hade Infra fel. Undrar vad han tycker om den kniven i ryggen. Laughing 
    Du bad om belägg. Du fick belägg. Nu försöker
    du som vanligt ljuga dig ur den obekväma positionen.
     

    Japp. Jag påstod att du som vanligt ljög och du gav mig belägg för det påståendet. Jag tackar och bockar. Riktigt trevligt att prata med dig. Du ser alltid till att styrka mina påståenden. Very Happy 
    Läs mina samlade inlägg och säg om det där.
    Men tänk litet först så riskerar du inte att gör dig till åtlöje igen.  

    Behövs inte. Du hittade på som vanligt och alla vet det.
    Alla? Inte dom som i motsats till dig kan läsa innantill och som
    gör sig omakat att öppna de träffsäkra länkarna!
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 Empty Sv: SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen.

    Inlägg  Infra 2013-07-20, 14:10

    Secrist skrev:
    Infra skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/oisincantwell/article14042401.ab



    "Det bör dock påpekas att långt över 99 procent av dem som fötts utomlands aldrig misstänkts för att ha förgripit sig på någon."

    ..............................................

    "Men rasisterna har fel då de använder siffrorna till att beskriva ett Sverige där lömska svartskallar ­ligger i var och varannan buske och lurpassar på lämpliga svenska kvinnor att förgripa sig på.
    För en inte oväsentlig information i sammanhanget är att det är en mycket liten grupp invandrare som varje år misstänks för våldtäkt.

    Statistiken kan lika gärna användas till att berätta följande: 99,78 procent av dem som fötts utomlands har aldrig misstänkts för sexbrott, visade en uträkning som BRÅ gjorde år 2002. Av dem som är födda i Sverige med svenska föräldrar är motsvarande siffra 99,96 procent."  

    Tja, det tar ju inte bort faktum att du ljög om vad han sade.
    Du ljuger så mycket att en upprepning av alla dessa lögnaktiga påståenden
    skulle vara väldigt tröttande. Nej! I stället var det vad din fuhrer Åkesson
    sade som jag tog fasta på. Och i den delen sitter du redan på pottan. Vad
    får du allt hittepå ifrån?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 Empty Sv: SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen.

    Inlägg  Infra 2013-07-20, 14:12

    Sossar ee lata skrev:Jag är lika förvånad som infra, dao mm att det för en gångs skull inte är en nysvensk som är inblandad, visst är det konstigt!!
    Inte ett dugg konstigt om man betänker att
    endast 99,6 % av dessa begår sexualbrott.
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 Empty Sv: SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen.

    Inlägg  ericTheDog 2013-07-20, 14:26

    Att långt över 99% en misstänkts för sexbrott är väl för i helvete inget att skryta med?

    Alternativet vore ju att det pågick sexbrott på varenda j-a skola, arbetsplats o.s.v.

    Kanske dags att somliga tar till sig att 99,78% är en fullständigt oacceptabel siffra.
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 Empty Sv: SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen.

    Inlägg  DirtyDog 2013-07-20, 14:44

    Infra skrev:
    Sossar ee lata skrev:Jag är lika förvånad som infra, dao mm att det för en gångs skull inte är en nysvensk som är inblandad, visst är det konstigt!!
    Inte ett dugg konstigt om man betänker att endast 99,6 % av dessa begår sexualbrott.  
    ENDAST 99,6% av dem som begår sexualbrott?  bounce bounce bounce bounce bounce

    Så av 200 invandrare så är det bara EN som INTE är våldtäktsman? Twisted Evil 
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 Empty Sv: SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen.

    Inlägg  ericTheDog 2013-07-20, 14:57

    DirtyDog skrev:
    Infra skrev:
    Sossar ee lata skrev:Jag är lika förvånad som infra, dao mm att det för en gångs skull inte är en nysvensk som är inblandad, visst är det konstigt!!
    Inte ett dugg konstigt om man betänker att endast 99,6 % av dessa begår sexualbrott.  
    ENDAST 99,6% av dem som begår sexualbrott?  bounce bounce bounce bounce bounce

    Så av 200 invandrare så är det bara EN som INTE är våldtäktsman?  Twisted Evil 


    Tror muppvänstern ska hålla sig till den enda siffra de (inte heller) begriper: 0,04%. Men hoppsan vilket sammanträffande. 0,04% tycks ju vara den andel svenskar som misstänkts för sexbrott...

    I stora drag kan man således konstatera att folievänster (med foliet själv i spetsen) anser att sexbrott är lika vanligt som bidragsfusk.
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 Empty Sv: SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen.

    Inlägg  DirtyDog 2013-07-20, 15:13

    Infra skrev:
    Secrist skrev:
    Infra skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/oisincantwell/article14042401.ab



    "Det bör dock påpekas att långt över 99 procent av dem som fötts utomlands aldrig misstänkts för att ha förgripit sig på någon."

    ..............................................

    "Men rasisterna har fel då de använder siffrorna till att beskriva ett Sverige där lömska svartskallar ­ligger i var och varannan buske och lurpassar på lämpliga svenska kvinnor att förgripa sig på.
    För en inte oväsentlig information i sammanhanget är att det är en mycket liten grupp invandrare som varje år misstänks för våldtäkt.

    Statistiken kan lika gärna användas till att berätta följande: 99,78 procent av dem som fötts utomlands har aldrig misstänkts för sexbrott, visade en uträkning som BRÅ gjorde år 2002. Av dem som är födda i Sverige med svenska föräldrar är motsvarande siffra 99,96 procent."  

    Tja, det tar ju inte bort faktum att du ljög om vad han sade.
    Du ljuger så mycket att en upprepning av alla dessa lögnaktiga påståenden
    skulle vara väldigt tröttande. Nej! I stället var det vad din fuhrer Åkesson
    sade som jag tog fasta på. Och i den delen sitter du redan på pottan. Vad får du allt hittepå ifrån?
    Och det kommer från rätt person.  Du påstår att Åkesson sagt att invandrare begår alla våldtäkter och postar ett klipp där han INTE påstår detta utan däremot hävdar att våldtäkt förekommer inom ALLA samhällsgrupper och utförs även av svenska män.

    Var får DU allt ditt "hittepå" ifrån?  Twisted Evil 

    Sverige. 2012 tittade Lina Tengvar på samtliga våldtäktsdomar 2010, vilka var 313 stycken. Av de fällda gärningsmännen hade 56,5% utländskt namn och 43,5% svenskt namn. Då ska man ha två saker i minnet, dels att andelen av befolkningen med utländska namn är runt 20-25% och andelen med svenska namn är runt 75-80%, så 56,5% är inte bara en majoritet utan en grav överrepresentation. Dels att den formen av våldtäkt där utländska gärningsmän är mest överrepresenterade är överfallsvåldtäkter, vilket sker av helt okänd gärningsman som är extra benägen att undkomma straff.

    Norge. Överfallsvåldtäkter i Oslo. Samtliga överfallsvåldtäkter i Oslo 2006-2008 begicks av utomeuropeiska invandrare.

    År 2011 anmäldes 55 överfallsvåldtäkter, endast 8 gripna gärningsmän, ingen etnisk norsk eller från västland. 16 överfallsvåldtäkter anmälda från jan-jun 2012, av 3 gripna, samtliga afrikaner. Detsamma gäller beträffande signalement på flertalet som inte gripits för både 2011 och 2012.

    "Gärningsmännen är relativt unga män som kommer från andra länder, ofta asylsökande."

    Norge. Gärningsmannens bakgrund 2001, 2004 och 2007 för samtliga våldtäkter i Oslo, inte bara överfallsvåldtäkter. 2007 var andelen våldtäktsmän med utländsk bakgrund 72,8%. Andelen med norsk bakgrund 2001 var 47%, 2004 var den 36,4% och 2007 27,2%. Andelen med afrikansk bakgrund ökade under samma tid från 10%, 19,1% och 30,5%. Antal gärningsmän totalt var 115, 110 och 151.

    Danmark. Irakier, Iranier, turkar och somalier kraftigt överrepresenterade vid våldtäkter i Danmark. Över hälften av de våldtäktsdömda 2010 var invandrare eller barn till invandrare, trots att de bara utgör knappt 10% av befolkningen.

    Finland. 2006-2009 begicks 34% av de uppklarade våldtäkterna i Finland av utländska män, trots att de bara utgör 3,4% av Finlands befolkning, en överrepresentation med över 14 ggr jämfört Finlands övriga befolkning. Irakier låg i topp varje år, somalier intog andraplatsen och därefter estlänningar. Irakier är överrepresenterade med 24 ggr och somalier med över 16 ggr sett till sin andel av befolkningen.

    Gängvåldtäkter i Storbritannien:

    “When I moved to Britain I believed I had escaped such horrific sexual violence. As my Dispatches investigation tomorrow night shows, I was mistaken. Gang rape is happening here – and what I have found most disturbing as an African is that a disproportionate number of these attacks are being carried out by black or mixed-race young men.”

    Egypten, där sexuella trakasserier har nått epidemiska proportioner:

    "If the girls were dressed respectably, no-one would touch them," one of them said. "It's the way girls dress that makes guys come on to them. The girls came wanting it - even women in niqab."

    One of his friends told me the boys were not to blame, and that there was a difference between women who wore loose niqabs and tight ones.

    A woman who wore a tight niqab was up for it, he added.

    Frankrike, våldtäkter i invandrarghettona


    "I was gang raped by three people I knew, and I couldn't say anything, because in my culture, your family is dishonored if you lose your virginity," says Bellil. "So I kept quiet, and the rapes continued. The next time, I was pulled off a commuter train and no one lifted a finger to help me. …Everybody turned their head away. They were all looking out the window."

    When Bellil's family discovered that she had been raped, they weren't sympathetic. They threw her out onto the streets. But she's since discovered that what happened to her was not the only case.

    "There was a trial in Lille where a 13-year-old girl was gang raped by 80 men. Sometimes, it's 80, or 50 or 10. It's absolutely terrible," says Bellil. "In the case of Argenteuil, it was horrible. A young woman was raped in a school. Of course, everybody knew, but they're so afraid of these young men that they prefer to close their eyes. That's the price of peace in the ghettos."

    Frankrike, låga straff för gruppvåldtäkter

    Fourteen men were accused of participating in repeated rapes of two teenage girls in the housing projects of Fontenay-sous-Bois, outside Paris, from 1999 to 2001. The victims, now 29, reported being surrounded and raped by as many as two dozen aggressors at once.

    Ten of the 14 defendants, all minors at the time the crimes were said to have occurred, were acquitted Wednesday. More worrisome to critics, however, were the relatively light sentences for the four men who were convicted of gang rapes: two were given a year in prison; the third, six months; and the fourth, a suspended sentence. Under French law, minors convicted of gang rape can receive terms as long as 10 years in prison.

    Similar gang rapes have been reported in the country’s poor suburbs in recent years. The crimes are viewed as the violent expression of a misogyny that is often described as deep and pervasive in those communities.


    Blunda, blunda...........
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 Empty Sv: SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen.

    Inlägg  redalert 2013-07-20, 15:32

    ericTheDog skrev:
    DirtyDog skrev:
    Infra skrev:
    Sossar ee lata skrev:Jag är lika förvånad som infra, dao mm att det för en gångs skull inte är en nysvensk som är inblandad, visst är det konstigt!!
    Inte ett dugg konstigt om man betänker att endast 99,6 % av dessa begår sexualbrott.  
    ENDAST 99,6% av dem som begår sexualbrott?  bounce bounce bounce bounce bounce

    Så av 200 invandrare så är det bara EN som INTE är våldtäktsman?  Twisted Evil 


    Tror muppvänstern ska hålla sig till den enda siffra de (inte heller) begriper: 0,04%. Men hoppsan vilket sammanträffande. 0,04% tycks ju vara den andel svenskar som misstänkts för sexbrott...

    I stora drag kan man således konstatera att folievänster (med foliet själv i spetsen) anser att sexbrott är lika vanligt som bidragsfusk.

    lol! 
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 Empty Sv: SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen.

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-07-20, 16:38

    Infra skrev:
    Sossar ee lata skrev:Jag är lika förvånad som infra, dao mm att det för en gångs skull inte är en nysvensk som är inblandad, visst är det konstigt!!
    Inte ett dugg konstigt om man betänker att
    endast 99,6 % av dessa begår sexualbrott.
     

    Haha jag du har inte riktigt koll på vad du skriver......Men jag förstår vad du menar, och den resterande 0,4% står för 90% av våldtäkterna i Sverige, vidriga siffror.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 Empty Sv: SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen.

    Inlägg  Secrist 2013-07-20, 17:33

    Infra skrev:
    Sossar ee lata skrev:Jag är lika förvånad som infra, dao mm att det för en gångs skull inte är en nysvensk som är inblandad, visst är det konstigt!!
    Inte ett dugg konstigt om man betänker att
    endast 99,6 % av dessa begår sexualbrott.
     

    Om 99,6% begår sexualbrott så skulle jag nog inte sätta ordet "endast" framför. Razz 
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 Empty Sv: SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen.

    Inlägg  Infra 2013-07-20, 20:21

    Dirty Dog skrev:Och långt över 99% av Israelerna har aldrig skjutit mot en palestinier men ändå så kallar du dem för mördare?
    Jag tror du räknar fel på totalen. Du tycks glömma
    de 36 månader så gott som alla män gör rekryten. Hälften av dessa dödar
    i regel mer än en palestinier var under sin tjänstgöring. De
    som i stället grips sätt i israeliska tortyrhålor, ofta på livstid utan
    rannsakan eller dom vilket mycket väl kan ses som direkt mord eftersom
    detta blir slutresultatet. Så ta och sänk svansföringen lite Doggy, va.

    Nu är du relativt ensam om att räkna mord i antalet gärningsmän även om de är alldeles
    för många. Nä, massmord ska räknas i antalet mordoffer och de har under åren blivit
    alldeles för många. Massmord på massmord på massmord....... Summan av kardemumman
    blir att det är en stor övervikt för israeler som mördar sina grannar jämfört med
    svenska invandrarungar som våldtar. (Det blev ett streck i räkningen - eller hur?)
    Vilka ska ni nu hetsa mot?
    Åkessons patrask?Laughing 
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 Empty Sv: SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen.

    Inlägg  lazy 2013-07-21, 00:05

    Infra skrev:
    Dirty Dog skrev:Och långt över 99% av Israelerna har aldrig skjutit mot en palestinier men ändå så kallar du dem för mördare?
    Jag tror du räknar fel på totalen. Du tycks glömma
    de 36 månader så gott som alla män gör rekryten. Hälften av dessa dödar
    i regel mer än en palestinier var under sin tjänstgöring.
    De
    som i stället grips sätt i israeliska tortyrhålor, ofta på livstid utan
    rannsakan eller dom vilket mycket väl kan ses som direkt mord eftersom
    detta blir slutresultatet. Så ta och sänk svansföringen lite Doggy, va.

    Nu är du relativt ensam om att räkna mord i antalet gärningsmän även om de är alldeles
    för många. Nä, massmord ska räknas i antalet mordoffer och de har under åren blivit
    alldeles för många. Massmord på massmord på massmord....... Summan av kardemumman
    blir att det är en stor övervikt för israeler som mördar sina grannar jämfört med
    svenska invandrarungar som våldtar. (Det blev ett streck i räkningen - eller hur?)
    Vilka ska ni nu hetsa mot?
    Åkessons patrask?Laughing 

    Jag hoppas verkligen att du har en tillförlitlig källa på ditt påstående...inte?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 Empty Sv: SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen.

    Inlägg  Infra 2013-07-21, 00:29

    lazy skrev:
    Infra skrev:
    Dirty Dog skrev:Och långt över 99% av Israelerna har aldrig skjutit mot en palestinier men ändå så kallar du dem för mördare?
    Jag tror du räknar fel på totalen. Du tycks glömma
    de 36 månader så gott som alla män gör rekryten. Hälften av dessa dödar
    i regel mer än en palestinier var under sin tjänstgöring.
    De
    som i stället grips sätt i israeliska tortyrhålor, ofta på livstid utan
    rannsakan eller dom vilket mycket väl kan ses som direkt mord eftersom
    detta blir slutresultatet. Så ta och sänk svansföringen lite Doggy, va.

    Nu är du relativt ensam om att räkna mord i antalet gärningsmän även om de är alldeles
    för många. Nä, massmord ska räknas i antalet mordoffer och de har under åren blivit
    alldeles för många. Massmord på massmord på massmord....... Summan av kardemumman
    blir att det är en stor övervikt för israeler som mördar sina grannar jämfört med
    svenska invandrarungar som våldtar. (Det blev ett streck i räkningen - eller hur?)
    Vilka ska ni nu hetsa mot?
    Åkessons patrask?Laughing 

    Jag hoppas verkligen att du har en tillförlitlig källa på ditt påstående...inte?
    Det kan du ge dig på. Rolling Eyes 
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 Empty Sv: SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen.

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-07-21, 02:56

    Mer vapen till Israels soldater så de kan hålla terroristerna i schack!!!!.....matt....
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 Empty Sv: SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen.

    Inlägg  DirtyDog 2013-07-21, 03:28

    Infra skrev:
    Dirty Dog skrev:Och långt över 99% av Israelerna har aldrig skjutit mot en palestinier men ändå så kallar du dem för mördare?
    Jag tror du räknar fel på totalen. Du tycks glömma de 36 månader så gott som alla män gör rekryten. Hälften av dessa dödar i regel mer än en palestinier var under sin tjänstgöring.
    Och eftersom deras arme består av 585 tusen soldater innebär detta att det dödas minst 75 tusen palestinier varje år?

    Och dina källor var tillförlitliga sade du?  Rolling Eyes 

    Vilken jävla clown du är ständigt. Tröttnar du aldrig på att så fullständigt göra bort dig för jämnan?  Twisted Evil 

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 2chv0gw
    Snittet efter Gaza-kriget ligger alltså på 8 - 9 dödade PER MÅNAD (enligt din beräkning borde de ju vara över 6 tusen per månad?).
    Hur skall NÅGON kunna ta dina inlägg på allvar Infra?
    Infra skrev:Nu är du relativt ensam om att räkna mord i antalet gärningsmän även om de är alldeles för många. Nä, massmord ska räknas i antalet mordoffer och de har under åren blivit alldeles för många.
    Försök inte ens att koppla in hjärnan Infra. Har du inte fattat att den är felprogrammerad?  Laughing 

    Jag räknade inte antalet dödade i gärningsmän utan konstaterade endast att bara en bråkdel av deras soldater dödar palestinier och det gjorde jag ju inte för att förminska det faktum att många dödats utan för att visa på att det rimligtvis är illa nog om en liten procent ställer till med elände. Dock så hatar du alla israeliska soldater och kallar dem för mördare med samma logik som rasister kallar alla invandrare för våldtäktsmän.
    Infra skrev:Summan av kardemumman blir att det är en stor övervikt för israeler som mördar sina grannar jämfört med svenska invandrarungar som våldtar. (Det blev ett streck i räkningen - eller hur?)
    Vilka ska ni nu hetsa mot?
    Åkessons patrask?Laughing 
    I Sverige våldtas 18 kvinnor VARJE DAG (inte per MÅNAD!) och vad jag kan se så kommer inte antalet dödade Palestinier i närheten av dessa siffror. Där dödas 9 per MÅNAD!
    I New Dehlis centrala delar bor ungefär lika många som i Sveriges totala befolkning. Som jämförelse begås 1 våldtäkt. Per dag.
    Ändå så är det främst om våldtäkter i Indien som vi får läsa nuförtiden. Pressen förtiger de ständiga våldtäkter som sker här på hemmaplan. År 2012 anmäldes 16 900 sexualbrott, vilket är en marginell minskning jämfört med 2011. De anmälda våldtäkterna minskade med 3 procent till 6 320 anmälda brott

    Inga tar upp det faktum att Sverige ligger i topp på våldtäktsligan i världen. Det är bara ett litet afrikanskt land som är värre: Lesotho (Brå).

    När nyheten fullkomligen exploderade i den västerländska världen 2010, tog vi det ganska lugnt i Sverige. En halvtimme efter det att nyheten presenterats i SR, drog man in gurun Jerzy Sarnecki i studion som lugnt kunde förklara att ”det säkert beror på en ökad anmälningsbenägenhet”.

    Under 2011 begicks 6 509 våldtäkter i vårt land. Detta år var media mest intresserade av de många våldtäkterna i Norge. Närmare bestämt 109 stycken.

    (Det kan tilläggas att 1975 var antalet våldtäkter 500 stycken här i Sverige, alltså i linje med andra länder idag).

    Om man dessutom betänker att mörkertalet när det gäller våldtäkter är 80-90 procent så blir man mer än mörkrädd.

    Oavsett vilket, så måste sanningen om Sverige som våldtäktslandet nr 1 fram i ljuset. Annars finns risken att alla de som har fått döttrar/systrar/sambos/fruar våldtagna tar lagen i egna händer. Och då blir Sverige laglöst land.


    Senast ändrad av DirtyDog den 2013-07-21, 03:35, ändrad totalt 1 gång
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 Empty Sv: SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen.

    Inlägg  Infra 2013-07-21, 03:30

    DirtyDog skrev:
    Infra skrev:
    Dirty Dog skrev:Och långt över 99% av Israelerna har aldrig skjutit mot en palestinier men ändå så kallar du dem för mördare?
    Jag tror du räknar fel på totalen. Du tycks glömma de 36 månader så gott som alla män gör rekryten. Hälften av dessa dödar i regel mer än en palestinier var under sin tjänstgöring.
    Och eftersom deras arme består av 585 tusen soldater innebär detta att det dödas minst 75 tusen palestinier varje år?

    Och dina källor var tillförlitliga sade du?  Rolling Eyes 

    Vilken jävla clown du är ständigt. Tröttnar du aldrig på att så fullständigt göra bort dig för jämnan?  Twisted Evil 

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 2chv0gw
    Snittet efter Gaza-kriget ligger alltså på 8 - 9 dödade PER MÅNAD (enligt din beräkning borde de ju vara över 6 tusen per månad?).
    Hur skall NÅGON kunna ta dina inlägg på allvar Infra?




    Infra skrev:Nu är du relativt ensam om att räkna mord i antalet gärningsmän även om de är alldeles för många. Nä, massmord ska räknas i antalet mordoffer och de har under åren blivit alldeles för många.
    Försök inte ens att koppla in hjärnan Infra. Har du inte fattat att den är felprogrammerad?  Laughing 

    Jag räknade inte antalet dödade i gärningsmän utan konstaterade endast att bara en bråkdel av deras soldater dödar palestinier och det gjorde jag ju inte för att förminska det faktum att många dödats utan för att visa på att det rimligtvis är illa nog om en liten procent ställer till med elände. Dock så hatar du alla israeliska soldater och kallar dem för mördare med samma logik som rasister kallar alla invandrare för våldtäktsmän.
    Infra skrev:Summan av kardemumman blir att det är en stor övervikt för israeler som mördar sina grannar jämfört med svenska invandrarungar som våldtar. (Det blev ett streck i räkningen - eller hur?)
    Vilka ska ni nu hetsa mot?
    Åkessons patrask?Laughing 
    I Sverige våldtas 18 kvinnor VARJE DAG (inte per MÅNAD!) och vad jag kan se så kommer inte antalet dödade Palestinier i närheten av dessa siffror. I New Dehlis centrala delar bor ungefär lika många som i Sveriges totala befolkning. Som jämförelse begås 1 våldtäkt. Per dag.
    Ändå så är det främst om våldtäkter i Indien som vi får läsa nuförtiden. Pressen förtiger de ständiga våldtäkter som sker här på hemmaplan. År 2012 anmäldes 16 900 sexualbrott, vilket är en marginell minskning jämfört med 2011. De anmälda våldtäkterna minskade med 3 procent till 6 320 anmälda brott

    Inga tar upp det faktum att Sverige ligger i topp på våldtäktsligan i världen. Det är bara ett litet afrikanskt land som är värre: Lesotho (Brå).

    När nyheten fullkomligen exploderade i den västerländska världen 2010, tog vi det ganska lugnt i Sverige. En halvtimme efter det att nyheten presenterats i SR, drog man in gurun Jerzy Sarnecki i studion som lugnt kunde förklara att ”det säkert beror på en ökad anmälningsbenägenhet”.

    Under 2011 begicks 6 509 våldtäkter i vårt land. Detta år var media mest intresserade av de många våldtäkterna i Norge. Närmare bestämt 109 stycken.

    (Det kan tilläggas att 1975 var antalet våldtäkter 500 stycken här i Sverige, alltså i linje med andra länder idag).

    Om man dessutom betänker att mörkertalet när det gäller våldtäkter är 80-90 procent så blir man mer än mörkrädd.

    Oavsett vilket, så måste sanningen om Sverige som våldtäktslandet nr 1 fram i ljuset. Annars finns risken att alla de som har fått döttrar/systrar/sambos/fruar våldtagna tar lagen i egna händer. Och då blir Sverige laglöst land.

    Tyvärr Dirty. Du har fel. Igen.

    Varför finns inte andelen dödade barn angivna?



    [img]SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 Cdja[/img].
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 Empty Sv: SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen.

    Inlägg  DirtyDog 2013-07-21, 03:36

    Infra skrev:
    DirtyDog skrev:
    Infra skrev:
    Dirty Dog skrev:Och långt över 99% av Israelerna har aldrig skjutit mot en palestinier men ändå så kallar du dem för mördare?
    Jag tror du räknar fel på totalen. Du tycks glömma de 36 månader så gott som alla män gör rekryten. Hälften av dessa dödar i regel mer än en palestinier var under sin tjänstgöring.
    Och eftersom deras arme består av 585 tusen soldater innebär detta att det dödas minst 75 tusen palestinier varje år?

    Och dina källor var tillförlitliga sade du?  Rolling Eyes 

    Vilken jävla clown du är ständigt. Tröttnar du aldrig på att så fullständigt göra bort dig för jämnan?  Twisted Evil 

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 2chv0gw
    Snittet efter Gaza-kriget ligger alltså på 8 - 9 dödade PER MÅNAD (enligt din beräkning borde de ju vara över 6 tusen per månad?).
    Hur skall NÅGON kunna ta dina inlägg på allvar Infra?




    Infra skrev:Nu är du relativt ensam om att räkna mord i antalet gärningsmän även om de är alldeles för många. Nä, massmord ska räknas i antalet mordoffer och de har under åren blivit alldeles för många.
    Försök inte ens att koppla in hjärnan Infra. Har du inte fattat att den är felprogrammerad?  Laughing 

    Jag räknade inte antalet dödade i gärningsmän utan konstaterade endast att bara en bråkdel av deras soldater dödar palestinier och det gjorde jag ju inte för att förminska det faktum att många dödats utan för att visa på att det rimligtvis är illa nog om en liten procent ställer till med elände. Dock så hatar du alla israeliska soldater och kallar dem för mördare med samma logik som rasister kallar alla invandrare för våldtäktsmän.
    Infra skrev:Summan av kardemumman blir att det är en stor övervikt för israeler som mördar sina grannar jämfört med svenska invandrarungar som våldtar. (Det blev ett streck i räkningen - eller hur?)
    Vilka ska ni nu hetsa mot?
    Åkessons patrask?Laughing 
    I Sverige våldtas 18 kvinnor VARJE DAG (inte per MÅNAD!) och vad jag kan se så kommer inte antalet dödade Palestinier i närheten av dessa siffror. I New Dehlis centrala delar bor ungefär lika många som i Sveriges totala befolkning. Som jämförelse begås 1 våldtäkt. Per dag.
    Ändå så är det främst om våldtäkter i Indien som vi får läsa nuförtiden. Pressen förtiger de ständiga våldtäkter som sker här på hemmaplan. År 2012 anmäldes 16 900 sexualbrott, vilket är en marginell minskning jämfört med 2011. De anmälda våldtäkterna minskade med 3 procent till 6 320 anmälda brott

    Inga tar upp det faktum att Sverige ligger i topp på våldtäktsligan i världen. Det är bara ett litet afrikanskt land som är värre: Lesotho (Brå).

    När nyheten fullkomligen exploderade i den västerländska världen 2010, tog vi det ganska lugnt i Sverige. En halvtimme efter det att nyheten presenterats i SR, drog man in gurun Jerzy Sarnecki i studion som lugnt kunde förklara att ”det säkert beror på en ökad anmälningsbenägenhet”.

    Under 2011 begicks 6 509 våldtäkter i vårt land. Detta år var media mest intresserade av de många våldtäkterna i Norge. Närmare bestämt 109 stycken.

    (Det kan tilläggas att 1975 var antalet våldtäkter 500 stycken här i Sverige, alltså i linje med andra länder idag).

    Om man dessutom betänker att mörkertalet när det gäller våldtäkter är 80-90 procent så blir man mer än mörkrädd.

    Oavsett vilket, så måste sanningen om Sverige som våldtäktslandet nr 1 fram i ljuset. Annars finns risken att alla de som har fått döttrar/systrar/sambos/fruar våldtagna tar lagen i egna händer. Och då blir Sverige laglöst land.

    Tyvärr Dirty. Du har fel. Igen.

    Varför finns inte andelen dödade barn angivna?
     
    Om barnen är palestinier så ingår de i statistiken. Hur tänkte du nu? Twisted Evil 
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 Empty Sv: SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen.

    Inlägg  Secrist 2013-07-21, 11:00

    Infra skrev:
    Dirty Dog skrev:Och långt över 99% av Israelerna har aldrig skjutit mot en palestinier men ändå så kallar du dem för mördare?
    Jag tror du räknar fel på totalen. Du tycks glömma
    de 36 månader så gott som alla män gör rekryten. Hälften av dessa dödar
    i regel mer än en palestinier var under sin tjänstgöring. De
    som i stället grips sätt i israeliska tortyrhålor, ofta på livstid utan
    rannsakan eller dom vilket mycket väl kan ses som direkt mord eftersom
    detta blir slutresultatet. Så ta och sänk svansföringen lite Doggy, va.

    Nu är du relativt ensam om att räkna mord i antalet gärningsmän även om de är alldeles
    för många. Nä, massmord ska räknas i antalet mordoffer och de har under åren blivit
    alldeles för många. Massmord på massmord på massmord....... Summan av kardemumman
    blir att det är en stor övervikt för israeler som mördar sina grannar jämfört med
    svenska invandrarungar som våldtar. (Det blev ett streck i räkningen - eller hur?)
    Vilka ska ni nu hetsa mot?
    Åkessons patrask?Laughing 

    Ibland vräker du ur dig så bisarra påståenden så man undrar om du driver med oss. Eftersom ingen människa med mer än två hjärnceller kan tro på din absurda statistik så borde du ju skoja med oss. Eller? scratch 
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 Empty Sv: SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen.

    Inlägg  DirtyDog 2013-07-21, 12:24

    Secrist skrev:Ibland vräker du ur dig så bisarra påståenden så man undrar om du driver med oss. Eftersom ingen människa med mer än två hjärnceller kan tro på din absurda statistik så borde du ju skoja med oss. Eller? scratch 
    Tyvärr så driver idioten tyvärr inte med oss.  Han ÄR precis så okunnig och blåst som han framstår.

    Hur man kan kläcka ur sig saker som "det är en stor övervikt för israeler som mördar sina grannar jämfört med svenska invandrarungar som våldtar" är bara beklämmande med tanke på att 540 flickor våldtas i Sverige varje månad jämfört med att 8 - 9 palestinier mister livet (i de flesta fall med bombbälte runt midjan eller sittande vid sina raketavfyrningsramper).
    Självklart finns det även etniska svenskar bland våldtäktsmännen men beskrivningar av gärningsmännen visar att de utgör en försvinnande liten andel men bland de som åtalas är svenskarnas andel större eftersom de som regel är kända av brottsoffret.

    Om man kikar på skillnaden mellan Sverige och Norge så blir det nästan groteskt.

    Under 2011 begicks 6 509 våldtäkter i vårt land. Detta år var media mest intresserade av de många våldtäkterna i Norge. Närmare bestämt 109 stycken.

    Läs t.ex HÄR vad en syster till en våldtagen tjej skriver. Man får en klump i halsen och som någon skrev så kommer detta kanske sluta med att folket tar lagen i egna händer och därmed även en massa oskyldiga kan drabbas av "folkets hämnd". (Infra fattar nog inte att ordet HÄR är en länk ovan). Evil or Very Mad 

    Idioter som Infra visar inget hat mot dessa våldtäktsmän utan kan endast hata Israeler och han påstår "Hälften av dessa dödar i regel mer än en palestinier var under sin tjänstgöring" vilket skulle innebära att endast omkring 300 Israeler har gjort sin tjänstgöring sen januari 2009?

    Nej, han är inget annat än en avskyvärd och lögnaktig idiot som dessutom hävdar att mina siffror inte stämmer eftersom man inte har specialredovisat barn i dödstalen. Mad 
    Man kan bara ana att han är resultatet av nån vetenskaplig forskning där man korsat en gris med en amöba och sen glömt att spola bort resultatet.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 Empty Sv: SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen.

    Inlägg  lazy 2013-07-21, 15:49

    Infra föll som en fura, som vanligt.  Smile  Så är det när man bara hatar på och struntar fullständigt i att landet ifråga inte ser ut som den propaganda Infra m.fl sprider på nätet.

    Här är en nyligen publicerad rapport där Israel hamnar på 14:e plats och där vi i Sverige har anledning att sträcka på oss lite extra med vår 2:a plats, vänsterns favoritländer hittar vi däremot i botten precis som här
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 Empty Sv: SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen.

    Inlägg  F.I.S.T 2013-07-21, 16:25

    DirtyDog skrev:
    F.I.S.T skrev:
    DirtyDog skrev:
    men även en SÅ enkelt fråga blev för svår för missfostret. Twisted Evil 

    DirtyDog skrev:framstå som den idiot han är. Han valde då att INTE svara alls vilket även DET bevisar vilken idiot han är.  Och den killen efterlyste debatt?  Laughing 

    DirtyDog skrev:Sanningen är ju att nivån på våra vänsterdebattörer är så låg att en 1:a-klassare skulle framstå som rena geniet. Smile 

    DD ska få EN chans att be om ursäkt.... Cool 
    Låter ju nästan som ett hot?  Cool 

    Vilken sanning var det som var svår att svälja?  Du kan få EN chans till att svara på mina tidigare frågor. Shocked 

    Du tar alltså inte chansen ?!

    Jag ser ingen anledning att diskutera med människor som är destruktiva, håller på med öknamn etc, så nu åker du i sopkorgen Bye bye !
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 Empty Sv: SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen.

    Inlägg  DirtyDog 2013-07-21, 18:34

    F.I.S.T skrev:Du tar alltså inte chansen ?!
    Chans till vaddå? Dagsutflykt till Fagersta eller kanske några jättenallar?
    F.I.S.T skrev:Jag ser ingen anledning att diskutera med människor som är destruktiva, håller på med öknamn etc, så nu åker du i sopkorgen Bye bye !
    Du KAN väl inte ens diskutera så vem märker någon skillnad? Twisted Evil 

    Öknamnen fick du ju för att du VÄGRADE föra en diskussion (svarade inte på frågor) så att du nu hotar med att inte svara på frågor framöver låter ju väldigt skrämmande. Laughing 

    Sponsored content


    SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen. - Sida 4 Empty Sv: SD-topp har åkt fast för våldtäkt i Almedalen.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 11:53