F.I.S.T skrev:DirtyDog skrev:Hävdade Åkesson att alla våldtäkter utförs av invandrare. Frågan kan besvaras med ett JA eller ett NEJ!F.I.S.T skrev:Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:Infra skrev:Secrist skrev:Infra skrev:Så du håller lögnare om ryggen också, med hjälp av egna lögner?Secrist skrev:Infra skrev:Var inte våldtäkt en valfråga för SD i senaste valkampanjen?
Kommer jag ihåg fel om jag minns att Åkesson (inte helt utan
förtjusning) gav invandrarna skulden för alla våldtäkter i Sverige.
Vem tog dom i försvar? Den gången behövdes varken utredning,
åtal eller domslut. Om man inte räknar Åkessons anklagelser som
dom.
Givetvis har han inte sagt det.
Du sjunker djupare och djupare Secrist. Snart får du bottenkänning i lögnträsket.
Hade det inte varit lättare att motbevisa mig istället om jag har helt fel? Bara ett tips. Vill du göra ett nytt försök?
Nu har du ju ett gyllene läge att bevisa hur fel jag har.
Ok Svutto. Du ber praktisk taget om det! Då tar vi "det gyllene
tillfället" i akt:
Så "han har aldrig sagt det"?
"Han har aldrig gjort det"? Nolla!
Det enda du bevisade var att jag hade rätt. Jag förstår inte varför du gör mig den tjänsten men jag tackar och bockar.
Jag lyssnade på debatten, och jag hörde JÅ fokusera på ca mindre än 1 % av invandrarna och få det till att dxet är ett invandrarproblem
Alltså hade Infra fel. Undrar vad han tycker om den kniven i ryggen.
vad hade han fel i menar du ?
Givetvis vill du att frågan besvaras med ett JA eller Nej, eftersom du ställt frågan på det viset att du då kan bevisa något som inte är sant.
Åkesson lägger ALL vikt på våldtäkter som begås av invandrare, det är i praktiken samma sak som att säga att alla våldtäkter begås av invandrare, och det kallas propaganda, och är skapad för att utelämna information för att skapa en med sanningen icke överensstämmande bild. Med tanke på att mer än 99 % av invandrare INTE begår våldtäkt.
Taktiken borde ni känna igen, från Alliansen och EU-valet, och från Alliansen och lögnerna om det "utbredda fusket"
He,he....rädd att stöta dig med Infra? Ditt nervösa svamlande är lite osammanhängande.