formsvackan skrev:Döden på larvfötter.RedMentalCase skrev:De som har sunda åsikter och logiska resonemang som vi på högerkanten .....
Knypplingsmyndigheten
....
....
....
+11
formsvackan
RedMentalCase
redalert
Regndrottning
RedCloud
Thetaxpayer
DMustaine
lazy
ericTheDog
Secrist
Dao
15 posters
Varför dessa öknamn?
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 51
Sv: Varför dessa öknamn?
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 52
Dao skrev:lazy skrev:Dao skrev:Jag kallar Sniperace för Sniper, Secrist för Secrist och Lazy för Lazy, och forumhögern för forumhögern.
Men själva kallar de mig för daoren, andra för foliet och kackerlackan, och sedan en massa generella nedvärderande begrepp för alla vänsterdebattörer.
Jag undrar bara - VARFÖR?
Tror ni att ni verkar mer ödmjuka eller mer intellektuella då?
Och ja, jag kallar nuvarande regeringen för "arrogansen" och förra sosseregeringen för "Goran", men det är väl knappast jämförbart!?
Om ni nu är så säkra att ni har en sanning eller en absolut verklighetsuppfattning, så skall ni väl ändå inte behöva detta?
Och jag kallar Dao för Dao, vad var frågan?
Då behöver du inte ta till dig, angående DEN grejen. Hur är det med andra?
Vilka vänsterdebattörer tycker du borde ta åt sig?
- Inlägg 53
Regndrottning skrev:Även jag är trött på alla nedsättande öknamn.
Öknamnen används inte enbart personligen utan även i grupp. För det heter inte 'vänster' om människorna här, istället är det 'vänstermuppar'. Och vilka är det? den termen används som all-inclusive och icke på vissa, utpekade människor.
Fast min största undran är var det är ingen från höger som tröttnar på öknamnen? Aldrig har jag sett någon från höger säga ifrån till någon på högersidan, att nu får det vara nog. Är det så att nätmobbing är en sport för flera och de tävlar om vem som kan vara värst? Och de övriga höger blundar med sin låt-gå mentalitet?
Med dessa öknamn ser man tydligt vilka det är, (både höger och vänster), som har respekt för demokratin och med det, avvikande åsikter och vilka som inte har det.
Personligen vill jag ha en sund diskussionsklimat där argument och inte nedsättande tilltal tar kommandot. Och då det inte existerar här är jag numera här ytterst lite. Det finns andra ställen.....
Men att kalla folk för pedofil går fortfarande bra...
Avdelning hemmablind...
- Inlägg 54
Dao skrev:DMustaine skrev:Jag har vid flertalet tillfällen sett även daoren använda sig av öknamn och kallat folk för dumma i huvudet så detta är bara ännu en av vänsterdebattörers snyfttråd! Dubbelmoral som skulle få katolska präster att rodna!
Att göra det i stridens hetta någon enstaka gång, är en annan sak! Då hade inte heller jag reagerat över detta.
Ni gör det KONSTANT!
Och frågan är fortfarande: Varför?
Speciellt då det knappast får er själva att framstå som speciellt trevliga...
Om du nu ogillar detta så starkt att du skapar en egen tråd i ämnet så förstår jag inte varför vänstern går fri från dina anklagelser.
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 55
ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:Även jag är trött på alla nedsättande öknamn.
Öknamnen används inte enbart personligen utan även i grupp. För det heter inte 'vänster' om människorna här, istället är det 'vänstermuppar'. Och vilka är det? den termen används som all-inclusive och icke på vissa, utpekade människor.
Fast min största undran är var det är ingen från höger som tröttnar på öknamnen? Aldrig har jag sett någon från höger säga ifrån till någon på högersidan, att nu får det vara nog. Är det så att nätmobbing är en sport för flera och de tävlar om vem som kan vara värst? Och de övriga höger blundar med sin låt-gå mentalitet?
Med dessa öknamn ser man tydligt vilka det är, (både höger och vänster), som har respekt för demokratin och med det, avvikande åsikter och vilka som inte har det.
Personligen vill jag ha en sund diskussionsklimat där argument och inte nedsättande tilltal tar kommandot. Och då det inte existerar här är jag numera här ytterst lite. Det finns andra ställen.....
Avdelning hemmablind...
Hahahaha!
Snuttefilten kom fram IGEN!!!
Du vältrar dig i din martyrskap och älskar det!
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 56
Hur kan det vara andras fel för att man själv använder nedsättande namn på andra?
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 57
Dao skrev:Hur kan det vara andras fel för att man själv använder nedsättande namn på andra?
Det borde väl du veta. Du startade ju tråden.
- Inlägg 58
Secrist skrev:Dao skrev:Hur kan det vara andras fel för att man själv använder nedsättande namn på andra?
"Goddag, yxskaft!"
Du är en av de som skyller på andra, för ditt eget agerande!
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 59
Dao skrev:Hur kan det vara andras fel för att man själv använder nedsättande namn på andra?
Om de gamla indianerna sa man att hövdingen var den som skulle göra samma sak som han krävde av de andra, gå först.
Konstaterar att SDsecrist aldrig skulle platsa som sådan....
- Inlägg 60
Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:Även jag är trött på alla nedsättande öknamn.
Avdelning hemmablind...
Hahahaha!
Snuttefilten kom fram IGEN!!!
Du vältrar dig i din martyrskap och älskar det!
Vi får hoppas att trådstartaren fattar att ditt inlägg var riktad till honom.
Det är s.a.s inte jag som klagar över debattnivån.
- Inlägg 61
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Hur kan det vara andras fel för att man själv använder nedsättande namn på andra?
"Goddag, yxskaft!"
Vilket agerande? Bevisen lyser fortfarande med sin frånvaro.
- Inlägg 62
RedCloud skrev:Dao skrev:Hur kan det vara andras fel för att man själv använder nedsättande namn på andra?
Om de gamla indianerna sa man att hövdingen var den som skulle göra samma sak som han krävde av de andra, gå först.
Och du tror du är hövdingen som kräver att Daoren och ff ska sjunka till din nivå?
- Inlägg 63
Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Hur kan det vara andras fel för att man själv använder nedsättande namn på andra?
"Goddag, yxskaft!"
- Inlägg 64
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Hur kan det vara andras fel för att man själv använder nedsättande namn på andra?
"Goddag, yxskaft!"
- Inlägg 65
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Dao skrev:Hur kan det vara andras fel för att man själv använder nedsättande namn på andra?
Och du tror du är hövdingen som kräver att Daoren och ff ska sjunka till din nivå?
Vänstern säger varken bu eller bä. De tittar bort.
- Inlägg 66
lillErik skrev:Och du tror du är hövdingen som kräver att Daoren och ff ska sjunka till din nivå?
nej, jag konstaterar att förintelseförnekaren SDsecrist aldrig skulle kunna platsa som en hövding, då han inte lever som han lär, hycklaren
- Inlägg 67
Secrist skrev:ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Dao skrev:Hur kan det vara andras fel för att man själv använder nedsättande namn på andra?
Vänstern säger varken bu eller bä. De tittar bort.
- Inlägg 68
RedCloud skrev:lillErik skrev:Och du tror du är hövdingen som kräver att Daoren och ff ska sjunka till din nivå?
nej, jag konstaterar att förintelseförnekaren SDsecrist aldrig skulle kunna platsa som en hövding, då han inte lever som han lär, hycklaren
Men varför använder du öknamn, herr Kackerlacka?
- Inlägg 69
Men varför använder du öknamn, herr Kackerlacka?
begåvningsreserven visar prov på genomtänkta inlägg
- Inlägg 70
RedCloud skrev:Men varför använder du öknamn, herr Kackerlacka?
begåvningsreserven visar prov på genomtänkta inlägg
Du är för knäpp för att begripa hur knäpp du är.
Föreslår att du tar ett dopp i dypölen och blir myggbiten på vägen ur.
- Inlägg 71
lillErik skrev:Du är för knäpp för att begripa hur knäpp du är.
Inte alls lillErik, du blir ännu en gång tagen med brallorna nere vid fotknölarna.
Ställer en fråga varför någon använder öknamn, i samma fråga använder du själv ett.
Så vem som är så knäpp att han inte begriper hur knäpp han är framgår ju ganska tydligt för de läskunniga....
lillErik skrev:Föreslår att du tar ett dopp i dypölen och blir myggbiten på vägen ur.
barnslig, barnsligare, lillErik......
- Inlägg 72
Hehe, herr kackerlacka verkar lättriggad idag....
- Inlägg 73
ericTheDog skrev:Hehe, herr kackerlacka verkar lättriggad idag....
barnslig, barnsligare, lillErik.....
- Inlägg 74
RedCloud skrev:ericTheDog skrev:Hehe, herr kackerlacka verkar lättriggad idag....
barnslig, barnsligare, lillErik.....
debatterar du nu?
- Inlägg 75
lillErik skrev:debatterar du nu?
Nä, konstaterar bara att du är snäppet barnsligare än tex redalert, och det är direkt inget att skryta med....