förintelseförnekaren SDsecrist skrev:Snarare så har du uppmuntrat honom.
och du påstår att du är fullt frisk ?
förintelseförnekaren SDsecrist skrev:Snarare så har du uppmuntrat honom.
RedCloud skrev:förintelseförnekaren SDsecrist skrev:Visa gärna alla de kommentarer som du har gjort då för att ta avstånd.
Varför kan du inte börja och visa dina avståndstagande från tex SEELs öppna rasism ?
Eller RMCs vomeringar ?
hint: du kommer inte hitta nåt...
RedCloud skrev:förintelseförnekaren SDsecrist skrev:Snarare så har du uppmuntrat honom.
och du påstår att du är fullt frisk ?
DMustaine skrev:Jag har vid flertalet tillfällen sett även daoren använda sig av öknamn och kallat folk för dumma i huvudet så detta är bara ännu en av vänsterdebattörers snyfttråd! Dubbelmoral som skulle få katolska präster att rodna!
Thetaxpayer skrev:Och jag kallar dig för Dao och Fisten för Fist.
Varför tror du att vänstern (mestadels RV,RC och Fisten så gärna vill skrika rasist så fort det är något) och varför säger du inget när RC förstör ett helt forum med sina vomeringar? Det är väl inte så att du är hemmablind?
Secrist skrev:Regndrottning skrev:Secrist skrev: Aldrig har jag sett någon från höger säga ifrån till någon på högersidan, att nu får det vara nog. Är det så att nätmobbing är en sport för flera och de tävlar om vem som kan vara värst? Och de övriga höger blundar med sin låt-gå mentalitet?
Ska ju komma från någon som ivrigt hejar på forumets största näthatare. Snacka om dålig självinsikt!
Med tanke på att jag flera gånger sagt ifrån RC och andra och inte 'hejar' på någon så kan jag ifråga sätta både din läskunskap och läsförståelse.
Men, att du har dålig läsförståelse visste vi redan. Så, skaffa dig egen självinsikt innan du klagar på andras!!
Eller, är jag av någon annan åsikt? Bäst att fråga dig först för du är snabb på att påtala 'mina' åsikter innan jag ens har bildat en uppfattning.
Och jag har fortfarande aldrig sett någon från höger säga ifrån när mobbing går för långt. De blundar med sin låt-gå mentalitet. Samt skiftar fokus. (Det sista var en vink, om du inte fattade).
Vänsterns standardfras när det blir jobbigt. Anklagelser om "fokusförskjutning". Du agerar helt enligt standardmall 1A. Sedan KP-RC dör upp igen efter en tids frånvaro så har han vräkt ut grova förolämpningar till allt och alla. Visa gärna alla de kommentarer som du har gjort då för att ta avstånd. Jag har i alla fall inte sett några. Snarare så har du uppmuntrat honom.
Thetaxpayer skrev:Jag har inte sett att Secrist använder öknamn heller annat än mot RC som däremot gör det mot alla så vad är egentligen din poäng?
Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Jag kallar Sniperace för Sniper, Secrist för Secrist och Lazy för Lazy, och forumhögern för forumhögern.
Men själva kallar de mig för daoren, andra för foliet och kackerlackan, och sedan en massa generella nedvärderande begrepp för alla vänsterdebattörer.
Jag undrar bara - VARFÖR?
Tror ni att ni verkar mer ödmjuka eller mer intellektuella då?
Och ja, jag kallar nuvarande regeringen för "arrogansen" och förra sosseregeringen för "Goran", men det är väl knappast jämförbart!?
Om ni nu är så säkra att ni har en sanning eller en absolut verklighetsuppfattning, så skall ni väl ändå inte behöva detta?
Ställ frågan till din kompis KP-RC som formligen vräker ut personangrepp. Eller det är något du blundar för?
Är DET ditt svar? Du gör det för att HAN gör det? Hur gammal ÄR du egentligen?
Gör jag det? Var då?
Secrist skrev:Vänsterns standardfras när det blir jobbigt. Anklagelser om "fokusförskjutning". Du agerar helt enligt standardmall 1A. Sedan KP-RC dör upp igen efter en tids frånvaro så har han vräkt ut grova förolämpningar till allt och alla. Visa gärna alla de kommentarer som du har gjort då för att ta avstånd. Jag har i alla fall inte sett några. Snarare så har du uppmuntrat honom.
Dao skrev:Secrist skrev:Vänsterns standardfras när det blir jobbigt. Anklagelser om "fokusförskjutning". Du agerar helt enligt standardmall 1A. Sedan KP-RC dör upp igen efter en tids frånvaro så har han vräkt ut grova förolämpningar till allt och alla. Visa gärna alla de kommentarer som du har gjort då för att ta avstånd. Jag har i alla fall inte sett några. Snarare så har du uppmuntrat honom.
Så du har ingen förklaring över de nedsättande begrepp du använder dig av mot andra, än att "KP-RC" är "dum"?
Regndrottning skrev:Secrist skrev:Regndrottning skrev:Secrist skrev: Aldrig har jag sett någon från höger säga ifrån till någon på högersidan, att nu får det vara nog. Är det så att nätmobbing är en sport för flera och de tävlar om vem som kan vara värst? Och de övriga höger blundar med sin låt-gå mentalitet?
Ska ju komma från någon som ivrigt hejar på forumets största näthatare. Snacka om dålig självinsikt!
Med tanke på att jag flera gånger sagt ifrån RC och andra och inte 'hejar' på någon så kan jag ifråga sätta både din läskunskap och läsförståelse.
Men, att du har dålig läsförståelse visste vi redan. Så, skaffa dig egen självinsikt innan du klagar på andras!!
Eller, är jag av någon annan åsikt? Bäst att fråga dig först för du är snabb på att påtala 'mina' åsikter innan jag ens har bildat en uppfattning.
Och jag har fortfarande aldrig sett någon från höger säga ifrån när mobbing går för långt. De blundar med sin låt-gå mentalitet. Samt skiftar fokus. (Det sista var en vink, om du inte fattade).
Vänsterns standardfras när det blir jobbigt. Anklagelser om "fokusförskjutning". Du agerar helt enligt standardmall 1A. Sedan KP-RC dör upp igen efter en tids frånvaro så har han vräkt ut grova förolämpningar till allt och alla. Visa gärna alla de kommentarer som du har gjort då för att ta avstånd. Jag har i alla fall inte sett några. Snarare så har du uppmuntrat honom.
Hahahahaha!
Det är ju sant att jag inte har sagt ifrån till RC idag. så, just idag har du inte sett några avståndtagande från mig mot RC....
Men, vill du verkligen erkänna att du har en sådan dålig minne att du 'aldrig' skulle ha sett någon som helst tillrättavisning och avståndstagande mot RC och Infra, från mig?
Och då vill jag också ifrågasätta din anklagelse att jag skulle uppmuntra RC. Vardå?
Och kom inte med tal om standardfras..... Inte från dig, då din standard är att 'tolka' och bemöta egna 'tolkningar'. Och aldrig besvara något.
Secrist skrev:Regndrottning skrev:Secrist skrev:Regndrottning skrev:Secrist skrev: Aldrig har jag sett någon från höger säga ifrån till någon på högersidan, att nu får det vara nog. Är det så att nätmobbing är en sport för flera och de tävlar om vem som kan vara värst? Och de övriga höger blundar med sin låt-gå mentalitet?
Hahahahaha!
Det är ju sant att jag inte har sagt ifrån till RC idag. så, just idag har du inte sett några avståndtagande från mig mot RC....
Men, vill du verkligen erkänna att du har en sådan dålig minne att du 'aldrig' skulle ha sett någon som helst tillrättavisning och avståndstagande mot RC och Infra, från mig?
Och då vill jag också ifrågasätta din anklagelse att jag skulle uppmuntra RC. Vardå?
Och kom inte med tal om standardfras..... Inte från dig, då din standard är att 'tolka' och bemöta egna 'tolkningar'. Och aldrig besvara något.
He, he...stackars RD hamnar snett igen.
Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Vänsterns standardfras när det blir jobbigt. Anklagelser om "fokusförskjutning". Du agerar helt enligt standardmall 1A. Sedan KP-RC dör upp igen efter en tids frånvaro så har han vräkt ut grova förolämpningar till allt och alla. Visa gärna alla de kommentarer som du har gjort då för att ta avstånd. Jag har i alla fall inte sett några. Snarare så har du uppmuntrat honom.
Så du har ingen förklaring över de nedsättande begrepp du använder dig av mot andra, än att "KP-RC" är "dum"?
Vore det inte bättre att visa alla öknamn då. Bara ett tips...
Regndrottning skrev:Secrist skrev:Regndrottning skrev:Secrist skrev:Regndrottning skrev:Secrist skrev: Aldrig har jag sett någon från höger säga ifrån till någon på högersidan, att nu får det vara nog. Är det så att nätmobbing är en sport för flera och de tävlar om vem som kan vara värst? Och de övriga höger blundar med sin låt-gå mentalitet?
Hahahahaha!
På vilket sätt då? Kan du sakligt precisera?
Secrist skrev:He, he...stackars RD hamnar snett igen.
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Vänsterns standardfras när det blir jobbigt. Anklagelser om "fokusförskjutning". Du agerar helt enligt standardmall 1A. Sedan KP-RC dör upp igen efter en tids frånvaro så har han vräkt ut grova förolämpningar till allt och alla. Visa gärna alla de kommentarer som du har gjort då för att ta avstånd. Jag har i alla fall inte sett några. Snarare så har du uppmuntrat honom.
Vore det inte bättre att visa alla öknamn då. Bara ett tips...
Jag frågade DIG!
Secrist skrev:Dina pretentiösa påståenden om att du minsann inte accepterar dåligt språkbruk och samtidigt uppmuntrar forumets största hatspridare.
Regndrottning skrev:Även jag är trött på alla nedsättande öknamn.
Öknamnen används inte enbart personligen utan även i grupp. För det heter inte 'vänster' om människorna här, istället är det 'vänstermuppar'. Och vilka är det? den termen används som all-inclusive och icke på vissa, utpekade människor.
Fast min största undran är var det är ingen från höger som tröttnar på öknamnen? Aldrig har jag sett någon från höger säga ifrån till någon på högersidan, att nu får det vara nog. Är det så att nätmobbing är en sport för flera och de tävlar om vem som kan vara värst? Och de övriga höger blundar med sin låt-gå mentalitet?
Med dessa öknamn ser man tydligt vilka det är, (både höger och vänster), som har respekt för demokratin och med det, avvikande åsikter och vilka som inte har det.
Personligen vill jag ha en sund diskussionsklimat där argument och inte nedsättande tilltal tar kommandot. Och då det inte existerar här är jag numera här ytterst lite. Det finns andra ställen.....
Dao skrev:Secrist skrev:Dina pretentiösa påståenden om att du minsann inte accepterar dåligt språkbruk och samtidigt uppmuntrar forumets största hatspridare.
Som ditt: "Har jag? Var då?"?
Secrist skrev:Regndrottning skrev:Secrist skrev:Regndrottning skrev:Secrist skrev:Regndrottning skrev:Secrist skrev: Aldrig har jag sett någon från höger säga ifrån till någon på högersidan, att nu får det vara nog. Är det så att nätmobbing är en sport för flera och de tävlar om vem som kan vara värst? Och de övriga höger blundar med sin låt-gå mentalitet?
Hahahahaha!
På vilket sätt då? Kan du sakligt precisera?
Dina pretentiösa påståenden om att du minsann inte accepterar dåligt språkbruk och samtidigt uppmuntrar forumets största hatspridare.
RedMentalCase skrev:En som dillar som dao gör, förtjänar tillnamnet daoren, gäller även de övriga vänstermupparna.
De som har sunda åsikter och logiska resonemang som vi på högerkanten, förtjänar inga nedsättande öknamn,
hur svårt är det att begripa?
Döden på larvfötter.RedMentalCase skrev:De som har sunda åsikter och logiska resonemang som vi på högerkanten .....
formsvackan skrev:Döden på larvfötter.RedMentalCase skrev:De som har sunda åsikter och logiska resonemang som vi på högerkanten .....
Knypplingsmyndigheten
....
....
....
Thetaxpayer skrev:
och Fisten för Fist.
Thetaxpayer skrev:Varför tror du att vänstern (mestadels RV,RC och Fisten så gärna vill skrika rasist så fort det är något)
Thetaxpayer skrev:och varför säger du inget när RC förstör ett helt forum med sina vomeringar? Det är väl inte så att du är hemmablind?