När argumenten tryter - då kommer lögnerna.RedCloud skrev:Sdsecrist skrev:Ska ju komma från någon som ivrigt hejar på forumets största näthatare.
Du klarar helt enkelt inte av att bemöta vad någon skriver, du b-a-r-a måste skjuta budbäraren, hur gammal är du egentligen, du beter dig som en omogen 7 åring...
F.ö. hatar jag ingen eller inget, vilket jag skrivit ett tiotal gånger nu, men du fortsätter dina lögner in absurdum, du kan förmodligen inte bättre....
+11
formsvackan
RedMentalCase
redalert
Regndrottning
RedCloud
Thetaxpayer
DMustaine
lazy
ericTheDog
Secrist
Dao
15 posters
Varför dessa öknamn?
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 101
Sv: Varför dessa öknamn?
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 102
Infra skrev:Nu var det inte frågan om personangrepp utanSecrist skrev:Dao skrev:Jag kallar Sniperace för Sniper, Secrist för Secrist och Lazy för Lazy, och forumhögern för forumhögern.
Men själva kallar de mig för daoren, andra för foliet och kackerlackan, och sedan en massa generella nedvärderande begrepp för alla vänsterdebattörer.
Jag undrar bara - VARFÖR?
Tror ni att ni verkar mer ödmjuka eller mer intellektuella då?
Och ja, jag kallar nuvarande regeringen för "arrogansen" och förra sosseregeringen för "Goran", men det är väl knappast jämförbart!?
Om ni nu är så säkra att ni har en sanning eller en absolut verklighetsuppfattning, så skall ni väl ändå inte behöva detta?
Ställ frågan till din kompis KP-RC som formligen vräker ut personangrepp. Eller det är något du blundar för?
om högerns fäbless för förolämpande öknamn.
Så hans grova personangrepp är inget vi ska bry oss om?
- Inlägg 103
Infra skrev:När argumenten tryter - då kommer lögnerna.RedCloud skrev:Sdsecrist skrev:Ska ju komma från någon som ivrigt hejar på forumets största näthatare.
Du klarar helt enkelt inte av att bemöta vad någon skriver, du b-a-r-a måste skjuta budbäraren, hur gammal är du egentligen, du beter dig som en omogen 7 åring...
F.ö. hatar jag ingen eller inget, vilket jag skrivit ett tiotal gånger nu, men du fortsätter dina lögner in absurdum, du kan förmodligen inte bättre....
Tja, du kan ju knappast förvänta dig mer från KP-RC. Men heder åt dig att du kritiserar din läromästare.
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 104
Secrist skrev:Thetaxpayer skrev:Dao skrev:Thetaxpayer skrev:Jag har inte sett att Secrist använder öknamn heller annat än mot RC som däremot gör det mot alla så vad är egentligen din poäng?
Hoppas du skojar här...
Nej, Har jag fel så kan du väl visa mig?
Har frågat efter samma sak men får inga svar. Han inser väl att han gjort bort sig och hoppas att det försvinner av sig självt.
- Inlägg 105
Secrist skrev:Infra skrev:Nu var det inte frågan om personangrepp utanSecrist skrev:Dao skrev:Jag kallar Sniperace för Sniper, Secrist för Secrist och Lazy för Lazy, och forumhögern för forumhögern.
Men själva kallar de mig för daoren, andra för foliet och kackerlackan, och sedan en massa generella nedvärderande begrepp för alla vänsterdebattörer.
Och ja, jag kallar nuvarande regeringen för "arrogansen" och förra sosseregeringen för "Goran", men det är väl knappast jämförbart!?
Om ni nu är så säkra att ni har en sanning eller en absolut verklighetsuppfattning, så skall ni väl ändå inte behöva detta?
Ställ frågan till din kompis KP-RC som formligen vräker ut personangrepp. Eller det är något du blundar för?
Fokusförskjutning, någon?
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 106
Antidemokrat and proud of it skrev:väderkvarnsKalle skrev:Det spelar knappast någon roll hur många gånger du skriver det när du uppför dig som du gör
Fast lille lille väderkvarnsKalle, jag har nog tolkningsföreträde när det gäller om jag hatar eller inte....sorry
Du kan ju tolka det hur du vill. Det har ingen betydelse, alla ser ändå vad det är vad du håller på med.
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 107
Antidemokrat and proud of it. skrev:väderkvarnsKalle skrev:Varför föregår du inte med gott exempel?
ha ha ha och det tror du skulle lyfta tex anktrion från träsknivån ?
Du är rolig du. /NOT
Varför har du aldrig tagit avstånd från tex RMCs vomeringar ?
Varför skulle jag ta avstånd från någon när du vägrar? Jag har tagit avstånd från namnkallningar, mordhot etc. Jag har föregått med gått exempel. Din tur.
- Inlägg 108
Dao skrev:Secrist skrev:Infra skrev:Nu var det inte frågan om personangrepp utanSecrist skrev:Dao skrev:Jag kallar Sniperace för Sniper, Secrist för Secrist och Lazy för Lazy, och forumhögern för forumhögern.
Nä visst nä. Det är bara vi på högersidan som är skyldiga till allt.
- Inlägg 109
Secrist skrev:Nä visst nä. Det är bara vi på högersidan som är skyldiga till allt.
Bra att du erkände dig skyldig till slut, i alla fall...
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
- Inlägg 110
Inser du verkligen inte hur patetisk du är med ditt ständiga "Fokusförskjutning"?Dao skrev:Secrist skrev:Infra skrev:Nu var det inte frågan om personangrepp utan om högerns fäbless för förolämpande öknamn.
Du som ständigt gapar om censur och att vi vill bestämma vad du skall skriva om har verkligen märkligt många åsikter om vad ANDRA skriver om.
Du upprörs om någon skriver "Daoren har fel som vanligt" men om någon nämner värre saker än "öknamn" (även om SDSecrist, Rassepajas och liknande säkert räknas till dessa) så anser du att det är "fokusförskjutning"?
Är det alltså bättre ifall jag kallar dig för en patetisk pedofil-kommunist än att jag kallar dig för daoren?
Om så är fallet så tror jag vidare diskussion är onödig. F.ö. övrigt så kan jag inte erinra mig att någon på vänsterkanten NÅGONSIN har läxat upp en trosfrände för användande av öknamn (inte ens RD), och då talar jag inte bara om idag.
Detta går inte för mig att bevisa, det är tekniskt omöjligt. Däremot så går det lätt att bevisa motsatsen ifall jag har fel.
När du hävdar att Secrist använder öknamn till andra än RC så kan heller inte han bevisa detta utan att citera SAMTLIGA av sina inlägg på detta forum. Du, som däremot hävdar att han gör det har bevisbördan och du behöver ju bara hitta nåt enstaka inlägg för att bevisa ditt påstående. Han har uppmanat dig att göra detta men du bara flinar fast medveten om att du kommer undan med dina lögner ifall övriga på vänsterkanten stödjer dig i det märkliga påståendet att Secrist skall bevisa vad han INTE har skrivit.
Du är i sanning en riktig fullblodsidiot dao. Du ser, jag undvek öknamnet denna gång. Känns det bättre då ditt jävla missfoster?
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 111
Dirty Dog skrev:F.ö. övrigt så kan jag inte erinra mig att någon på vänsterkanten NÅGONSIN har läxat upp en trosfrände för användande av öknamn (inte ens RD), och då talar jag inte bara om idag.
Ok.
Det är tydligen ingen vits med att säga ifrån. De jag har sagt ifrån till, bryr sig inte. Och INGEN vill minnas att jag, ett flertal gånger, HAR sagt ifrån.....
Som exempel sade jag ifrån när Lazy benämndes som hora. (Inte fick jag någon tack för det). Jag har sagt ifrån om RC:s eviga SD-Secrist, utan framgång. Jag har även sagt ifrån till både Infra och Berra, (tror jag det var), när de har gått över gränsen.
Det verkar som ingen här på forumet VILL ha en civiliserat diskussion. Något som jag finner tråkigt. För, hur kul är det i längden med barnsligt tjat? Tröttnar ingen på det? (uppenbarligen inte).
Och ändå... Jag VET att jag har sagt ifrån. Men jag kan inte låta bli att undra varför ingen från höger sida kan säga ifrån till sina egna när de går till överdrift? Även den vanligtvis sakliga Lazy, var snabbt på att instämma att jag var en idiot för jag inte visste vem en namngiven person var! Inte ens Lazy, som jag oftast respekterar, vågar säga emot eller försvara en motståndare när hennes egen sida fäller onödiga kommentarer....
- Inlägg 112
Ingen KAN minnas är nog mer korrekt beskrivning?Regndrottning skrev:Det är tydligen ingen vits med att säga ifrån. De jag har sagt ifrån till, bryr sig inte. Och INGEN vill minnas att jag, ett flertal gånger, HAR sagt ifrån.....
Men du har nog rätt i att ingen som du sagt ifrån till verkar bry sig.
Benämndes som hora eller påstods vara en? Vi talar väl om öknamn här och inte proffession?Regndrottning skrev:Som exempel sade jag ifrån när Lazy benämndes som hora. (Inte fick jag någon tack för det).
Hur kan DU veta huruvida Lazy är en hora eller ej? Det kan hon mycket väl vara även om du känner alla de som går på Malmskillnadsgatan?
Även jag har sagt ifrån emellanåt (till vänsterns stora förtjusning) men då gäller det allvarligare saker än några öknamn.Regndrottning skrev:Jag har sagt ifrån om RC:s eviga SD-Secrist, utan framgång. Jag har även sagt ifrån till både Infra och Berra, (tror jag det var), när de har gått över gränsen.
Troligen inte, själva syftet med forumet var ju att inga moderatorer skulle ta bort inlägg bara för att man gick lite "över gränsen". Det var ju dessa inlägg som ständigt försvann på AB. Det patetiska är ju att ena sidan här verkar vilja ha censur, fast då givetvis bara för motsidans dumheter. Vissa går t.o.m. så långt att de påstår att det ÄR censur när vi bemöter deras inlägg på ett sätt som inte behagar dem.Regndrottning skrev:Det verkar som ingen här på forumet VILL ha en civiliserat diskussion. Något som jag finner tråkigt. För, hur kul är det i längden med barnsligt tjat? Tröttnar ingen på det? (uppenbarligen inte).
Du kanske bara TÄNKTE att du borde säga ifrån men aldrig kom till skott? Nu läser jag inte alla inlägg här men jag har aldrig sett dig säga ifrån SPECIFIKT till någon på vänstersidan utan att samtidigt klaga ännu mer på högersidan. Sådana ifrågasättande tappar givetvis styrkan och här startas en tråd ENDAST om högersidans felsteg UTAN ett UNS av ånger från vänstersidan och om någon NÄMNER deras övertramp så är det givetvis en FOKUSFÖRSKJUTNING!?Regndrottning skrev:Och ändå... Jag VET att jag har sagt ifrån.
Så du hävdar alltså att du säger ifrån oftare mot vänstersidan än vad t.ex JAG gör mot högersidan?Regndrottning skrev:Men jag kan inte låta bli att undra varför ingen från höger sida kan säga ifrån till sina egna när de går till överdrift?
Så hon VÅGAR inte?Regndrottning skrev:Inte ens Lazy, som jag oftast respekterar, vågar säga emot eller försvara en motståndare när hennes egen sida fäller onödiga kommentarer....
Vad som pågår här är inte bara debatt utan psykologisk krigföring och då ingår oftast att få motståndaren uppretad så att deras beteende motverkar deras argument. Den som inte tar åt sig (t.ex V-rix) kommer då lättare ut som en vinnare. Vissa på vänstersidan är ju förlorare redan INNAN någon ens har besvarat deras patetiska inlägg.
- Inlägg 113
DirtyDog skrev:Ingen KAN minnas är nog mer korrekt beskrivning?Regndrottning skrev:Det är tydligen ingen vits med att säga ifrån. De jag har sagt ifrån till, bryr sig inte. Och INGEN vill minnas att jag, ett flertal gånger, HAR sagt ifrån.....
Men du har nog rätt i att ingen som du sagt ifrån till verkar bry sig.Benämndes som hora eller påstods vara en? Vi talar väl om öknamn här och inte proffession?Regndrottning skrev:Som exempel sade jag ifrån när Lazy benämndes som hora. (Inte fick jag någon tack för det).
Hur kan DU veta huruvida Lazy är en hora eller ej? Det kan hon mycket väl vara även om du känner alla de som går på Malmskillnadsgatan?Även jag har sagt ifrån emellanåt (till vänsterns stora förtjusning) men då gäller det allvarligare saker än några öknamn.Regndrottning skrev:Jag har sagt ifrån om RC:s eviga SD-Secrist, utan framgång. Jag har även sagt ifrån till både Infra och Berra, (tror jag det var), när de har gått över gränsen.Troligen inte, själva syftet med forumet var ju att inga moderatorer skulle ta bort inlägg bara för att man gick lite "över gränsen". Det var ju dessa inlägg som ständigt försvann på AB. Det patetiska är ju att ena sidan här verkar vilja ha censur, fast då givetvis bara för motsidans dumheter. Vissa går t.o.m. så långt att de påstår att det ÄR censur när vi bemöter deras inlägg på ett sätt som inte behagar dem.Regndrottning skrev:Det verkar som ingen här på forumet VILL ha en civiliserat diskussion. Något som jag finner tråkigt. För, hur kul är det i längden med barnsligt tjat? Tröttnar ingen på det? (uppenbarligen inte).Du kanske bara TÄNKTE att du borde säga ifrån men aldrig kom till skott? Nu läser jag inte alla inlägg här men jag har aldrig sett dig säga ifrån SPECIFIKT till någon på vänstersidan utan att samtidigt klaga ännu mer på högersidan. Sådana ifrågasättande tappar givetvis styrkan och här startas en tråd ENDAST om högersidans felsteg UTAN ett UNS av ånger från vänstersidan och om någon NÄMNER deras övertramp så är det givetvis en FOKUSFÖRSKJUTNING!?Regndrottning skrev:Och ändå... Jag VET att jag har sagt ifrån.Så du hävdar alltså att du säger ifrån oftare mot vänstersidan än vad t.ex JAG gör mot högersidan?Regndrottning skrev:Men jag kan inte låta bli att undra varför ingen från höger sida kan säga ifrån till sina egna när de går till överdrift?Så hon VÅGAR inte?Regndrottning skrev:Inte ens Lazy, som jag oftast respekterar, vågar säga emot eller försvara en motståndare när hennes egen sida fäller onödiga kommentarer....
Vad som pågår här är inte bara debatt utan psykologisk krigföring och då ingår oftast att få motståndaren uppretad så att deras beteende motverkar deras argument. Den som inte tar åt sig (t.ex V-rix) kommer då lättare ut som en vinnare. Vissa på vänstersidan är ju förlorare redan INNAN någon ens har besvarat deras patetiska inlägg.
Du kan verkligen märka ord.....*suck*
Själv skulle jag föredra om forumet var modererat. Inte censur. Det skall vara helt ok att kalla någon för 'idiot', (exempelvis), om man anser att de är det just då, i skivande stund. Men att ständigt ha nedlåtande tilltal mot enskilda personer och/eller hela motståndarsidan är tjatigt, barnsligt, trist och tråkigt.
Och angående din sista mening så kan exakt samma sak sägas om högersidan.
Senast ändrad av Regndrottning den 2013-06-30, 10:55, ändrad totalt 1 gång
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 114
Regndrottning skrev:
Du kan verkligen märka ord.....*suck*
Själv skulle jag föredra om forumet var moderat. Inte censur. Det skall vara helt ok att kalla någon för 'idiot', (exempelvis), om man anser att de är det just då, i skivande stund. Men att ständigt ha nedlåtande tilltal mot enskilda personer och/eller hela motståndarsidan är tjatigt, barnsligt, trist och tråkigt.
Ibland är det bättre att tiga än att öppna munnen och undanröja alla tvivel....
- Inlägg 115
Regndrottning skrev:Du kan verkligen märka ord.....*suck*
Själv skulle jag föredra om forumet var moderat. Inte censur. Det skall vara helt ok att kalla någon för 'idiot', (exempelvis), om man anser att de är det just då, i skivande stund. Men att ständigt ha nedlåtande tilltal mot enskilda personer och/eller hela motståndarsidan är tjatigt, barnsligt, trist och tråkigt.
Exakt. En moderator, eller några, som faktiskt rensar det mesta av de mest uppenbara debattförstörelsen. Men det kan bli problem ändå. Var tills för ett halvår sedan eller så även aktiv på Flashback, som HAR moderatorer, men jag drabbades även där av dessa metoder. Moderatorerna gjorde vad de kunde för att organisera upp det, men då blev DE anklagade för att vara partiska.
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 116
Regndrottning skrev:Dirty Dog skrev:F.ö. övrigt så kan jag inte erinra mig att någon på vänsterkanten NÅGONSIN har läxat upp en trosfrände för användande av öknamn (inte ens RD), och då talar jag inte bara om idag.
Ok.
Det är tydligen ingen vits med att säga ifrån. De jag har sagt ifrån till, bryr sig inte. Och INGEN vill minnas att jag, ett flertal gånger, HAR sagt ifrån.....
Som exempel sade jag ifrån när Lazy benämndes som hora. (Inte fick jag någon tack för det). Jag har sagt ifrån om RC:s eviga SD-Secrist, utan framgång. Jag har även sagt ifrån till både Infra och Berra, (tror jag det var), när de har gått över gränsen.
Det verkar som ingen här på forumet VILL ha en civiliserat diskussion. Något som jag finner tråkigt. För, hur kul är det i längden med barnsligt tjat? Tröttnar ingen på det? (uppenbarligen inte).
Och ändå... Jag VET att jag har sagt ifrån. Men jag kan inte låta bli att undra varför ingen från höger sida kan säga ifrån till sina egna när de går till överdrift? Även den vanligtvis sakliga Lazy, var snabbt på att instämma att jag var en idiot för jag inte visste vem en namngiven person var! Inte ens Lazy, som jag oftast respekterar, vågar säga emot eller försvara en motståndare när hennes egen sida fäller onödiga kommentarer....
Men oj vad stolt du var över enstaka avståndstaganden. Är du lika stolt över att du kallade mig pedofil?
Jag tycker det får vara nog nån gång med detta eviga hycklande från främst vänstern. Ni använder er av mängder av nedsättande epitet samtidigt som ni ylar i högan sky över att ni får tillbaka. Flera av er är första klassens miffon.
- Inlägg 117
Dao skrev:Regndrottning skrev:Du kan verkligen märka ord.....*suck*
Exakt. En moderator, eller några, som faktiskt rensar det mesta av de mest uppenbara debattförstörelsen. Men det kan bli problem ändå. Var tills för ett halvår sedan eller så även aktiv på Flashback, som HAR moderatorer, men jag drabbades även där av dessa metoder. Moderatorerna gjorde vad de kunde för att organisera upp det, men då blev DE anklagade för att vara partiska.
Du kanske skulle ta reda på i vilket sammanhang detta forum startades.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 118
lillErik skrev:Ni använder er av mängder av nedsättande epitet
lillErik skrev: Flera av er är första klassens miffon.
Samma idiot....
- Inlägg 119
RedCloud skrev:lillErik skrev:Ni använder er av mängder av nedsättande epitetlillErik skrev: Flera av er är första klassens miffon.
Samma idiot....
Du är så korkad att klockorna stannar och kommer därför inte att begripa följande förklaring:
Jag skäms inte ett dugg för att kalla dig för vad du är. Jag gnäller inte heller när jag blir kallad för t.ex razzenazze etc. det ser bara löjligt ut då alla tänkande individer vet att det inte stämmer. Detta är ett omodererat forum där vilken idiot som helst kan skriva vad som helst. Gudarna ska veta att så också sker.
Bara den knäppaste muppvänster har kommit på tanken att de ska få skriva öknamn i oändlighet och samtidigt gnälla över vad de själva blir kallade.
Om vi tittar på högersidan kan vi konstatera att öknamn delas ut och tas emot - utan några större portioner gnäll.
Till regnpajasen:
Det är korrekt att jag klagade på kommunistmoderatorn på ett annat forum när bl.a du tilläts kalla mig pedofil, men jag inte förväntades uppträda som en mönsterdebattör. Dessa klagomål bestod i att debattörer behandlades olika. Här på ac har alla oftast samma förutsättningar. Här kan du kalla mig pedofil hur mycket du vill. Jag bryr mig inte eftersom det ingår i spelreglerna. Du framstår då bara som den idiot du är.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 120
lillErik skrev:Ni använder er av mängder av nedsättande epitet
lillErik skrev:Du är så korkad att klockorna stannar
samma idiot.....
- Inlägg 121
ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:Dirty Dog skrev:F.ö. övrigt så kan jag inte erinra mig att någon på vänsterkanten NÅGONSIN har läxat upp en trosfrände för användande av öknamn (inte ens RD), och då talar jag inte bara om idag.
Ok.
Men oj vad stolt du var över enstaka avståndstaganden. Är du lika stolt över att du kallade mig pedofil?
Jag tycker det får vara nog nån gång med detta eviga hycklande från främst vänstern. Ni använder er av mängder av nedsättande epitet samtidigt som ni ylar i högan sky över att ni får tillbaka. Flera av er är första klassens miffon.
LilErik skrev:Men oj vad stolt du var över enstaka avståndstaganden. Är du lika stolt över att du kallade mig pedofil?
[b]
Jag ställer nu frågan; Är du pedofil? Observera ingen anklagelse, utan en enkel, rak fråga.
Orsaken till att jag frågar är att du tjatar ständigt om det. Då kan man lätt få intrycket att du VILL prata om pedofili. Eller vill du bara agera martyr för att någon skall tycka synd om dig?
- Inlägg 122
Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:Dirty Dog skrev:F.ö. övrigt så kan jag inte erinra mig att någon på vänsterkanten NÅGONSIN har läxat upp en trosfrände för användande av öknamn (inte ens RD), och då talar jag inte bara om idag.
Ok.
Jag tycker det får vara nog nån gång med detta eviga hycklande från främst vänstern. Ni använder er av mängder av nedsättande epitet samtidigt som ni ylar i högan sky över att ni får tillbaka. Flera av er är första klassens miffon.LilErik skrev:Men oj vad stolt du var över enstaka avståndstaganden. Är du lika stolt över att du kallade mig pedofil?
Jag ställer nu frågan; Är du pedofil? Observera ingen anklagelse, utan en enkel, rak fråga.
Orsaken till att jag frågar är att du tjatar ständigt om det. Då kan man lätt få intrycket att du VILL prata om pedofili. Eller vill du bara agera martyr för att någon skall tycka synd om dig?
Det intressanta är att du tyckte det var en bra idé att kalla mig pedofil. När du sedan lägger dig i debatten om öknamn och tycker synd om en dåre som kallats för Daoren så måste detta ditt engagemang ses i ljuset av att du kallar folk för pedofil utan att skämmas.
Hyckleri är inte ens förnamnet.
- Inlägg 123
RedCloud skrev:lillErik skrev:Ni använder er av mängder av nedsättande epitetlillErik skrev:Du är så korkad att klockorna stannar
samma idiot.....
Okej, du begrep inte. Precis som jag förutspådde.
Och idiotin bestod i?
- Inlägg 124
ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:Dirty Dog skrev:F.ö. övrigt så kan jag inte erinra mig att någon på vänsterkanten NÅGONSIN har läxat upp en trosfrände för användande av öknamn (inte ens RD), och då talar jag inte bara om idag.
Ok.
Jag tycker det får vara nog nån gång med detta eviga hycklande från främst vänstern. Ni använder er av mängder av nedsättande epitet samtidigt som ni ylar i högan sky över att ni får tillbaka. Flera av er är första klassens miffon.LilErik skrev:Men oj vad stolt du var över enstaka avståndstaganden. Är du lika stolt över att du kallade mig pedofil?
Det intressanta är att du tyckte det var en bra idé att kalla mig pedofil. När du sedan lägger dig i debatten om öknamn och tycker synd om en dåre som kallats för Daoren så måste detta ditt engagemang ses i ljuset av att du kallar folk för pedofil utan att skämmas.
Hyckleri är inte ens förnamnet.
Du kan alltså inte besvara frågan....
- Inlägg 125
Fast enligt RC så är det ju inte den som hävdar att han själv eller något annan gjort något som skall bevisa detta utan med hans "logik" för bevisföring så är det den person som hävdar att han själv (eller något annan) INTE har gjort något som är den som skall bevisa något.Regndrottning skrev:Bevisa det!
Att du ställer till med ogrundade anklagelser är olagligt. Bevisa ditt påstående eller stoppa upp en napp i käften tillsammans med din eviga och smutsiga snuttefilt.
Så bevisa nu att du INTE har kallat honom för pedofil och varför inte lite fler epitet också!
Bevisar du inte vad som INTE skett så kanske RC anklagar dig för att använda "omvänd bevisföring" och vem vet, han kanske startar en hel tråd för att gnälla om detta? Gnälltrådar är ju vänstersidans specialitet på detta forum.
Och du kan troligen inte bevisa att du INTE har kallat honom något.Regndrottning skrev:Du kan inte bevisa att jag har kallat dig någonting för jag har INTE gjort det. När skall du fatta?
RC hävdar ju att det är den som påstår att något INTE har sagts som skall bevisa detta. Annars är det ju "omvänd bevisföring".
Ja, vilken hemsk martyrtyp han är. Kanske även så idiotisk att han startar en tråd om hur han blir kallad för öknamn och annat på ett ocensurerat forum.Regndrottning skrev:Men, jag förstår dig. Du är en martyrtyp som vill att folk skall uppmärksamma dig samt tycka synd om dig..... Du misslyckas. så du kan sluta tjata nu.
De ALLRA största idioterna är nog de som vill bli censurerade (modererade) på ett forum som heter Anticensur-bladet.
Kina censurerar inte pressen, de modererar den.