Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:Dirty Dog skrev:F.ö. övrigt så kan jag inte erinra mig att någon på vänsterkanten NÅGONSIN har läxat upp en trosfrände för användande av öknamn (inte ens RD), och då talar jag inte bara om idag.
Ok.
Det är tydligen ingen vits med att säga ifrån. De jag har sagt ifrån till, bryr sig inte. Och INGEN vill minnas att jag, ett flertal gånger, HAR sagt ifrån.....
Som exempel sade jag ifrån när Lazy benämndes som hora. (Inte fick jag någon tack för det). Jag har sagt ifrån om RC:s eviga SD-Secrist, utan framgång. Jag har även sagt ifrån till både Infra och Berra, (tror jag det var), när de har gått över gränsen.
Det verkar som ingen här på forumet VILL ha en civiliserat diskussion. Något som jag finner tråkigt. För, hur kul är det i längden med barnsligt tjat? Tröttnar ingen på det? (uppenbarligen inte).
Och ändå... Jag VET att jag har sagt ifrån. Men jag kan inte låta bli att undra varför ingen från höger sida kan säga ifrån till sina egna när de går till överdrift? Även den vanligtvis sakliga Lazy, var snabbt på att instämma att jag var en idiot för jag inte visste vem en namngiven person var! Inte ens Lazy, som jag oftast respekterar, vågar säga emot eller försvara en motståndare när hennes egen sida fäller onödiga kommentarer....
Men oj vad stolt du var över enstaka avståndstaganden. Är du lika stolt över att du kallade mig pedofil?
Jag tycker det får vara nog nån gång med detta eviga hycklande från främst vänstern. Ni använder er av mängder av nedsättande epitet samtidigt som ni ylar i högan sky över att ni får tillbaka. Flera av er är första klassens miffon.LilErik skrev:Men oj vad stolt du var över enstaka avståndstaganden. Är du lika stolt över att du kallade mig pedofil?
Jag ställer nu frågan; Är du pedofil? Observera ingen anklagelse, utan en enkel, rak fråga.
Orsaken till att jag frågar är att du tjatar ständigt om det. Då kan man lätt få intrycket att du VILL prata om pedofili. Eller vill du bara agera martyr för att någon skall tycka synd om dig?
Det intressanta är att du tyckte det var en bra idé att kalla mig pedofil. När du sedan lägger dig i debatten om öknamn och tycker synd om en dåre som kallats för Daoren så måste detta ditt engagemang ses i ljuset av att du kallar folk för pedofil utan att skämmas.
Hyckleri är inte ens förnamnet.
Du kan alltså inte besvara frågan....
Vilken fråga?