RedCloud skrev:speciellt vid chockerande nyheter.
Ehhh, vari ligger det chockerande i att EVENTUELLT kommer pajasrasisterna i Borlänge bli vågmästare ?
Och vad är chockande att arrogansen förlitar sig på SD? Det är ju vardagsmat idag...
RedCloud skrev:speciellt vid chockerande nyheter.
Ehhh, vari ligger det chockerande i att EVENTUELLT kommer pajasrasisterna i Borlänge bli vågmästare ?
lazy skrev:En av mina "fränder," Jonathan Lehmann skriver på Expo, ändå tillskriver jag inte honom absolut sanning i alla lägen..
Dao skrev:lazy skrev:En av mina "fränder," Jonathan Lehmann skriver på Expo, ändå tillskriver jag inte honom absolut sanning i alla lägen..
Reagerade först nu på vad du här faktiskt säger. Menar du att det finns människor som du anser står för en "absolut sanning"?
Själv anser jag att INGEN kan tillskrivas något sådant...
Är det de med "rätt åsikter" du syftar till, månne?
Secrist skrev:Dao skrev:lazy skrev:En av mina "fränder," Jonathan Lehmann skriver på Expo, ändå tillskriver jag inte honom absolut sanning i alla lägen..
Reagerade först nu på vad du här faktiskt säger. Menar du att det finns människor som du anser står för en "absolut sanning"?
Så om någon påstår att Tyskland invaderade Polen -39 så ska man inte vara säker på att det är sanningen?
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:lazy skrev:En av mina "fränder," Jonathan Lehmann skriver på Expo, ändå tillskriver jag inte honom absolut sanning i alla lägen..
Så om någon påstår att Tyskland invaderade Polen -39 så ska man inte vara säker på att det är sanningen?
Utgår från att du skämtar här...
Secrist skrev:Det var du som sade att ingen står för den absoluta sanningen. Försök hålla reda på dina egna påståenden. Det blir lite jobbigt när man hela tiden måste påminna dig om vad du själv säger.
Dao skrev:Secrist skrev:Det var du som sade att ingen står för den absoluta sanningen. Försök hålla reda på dina egna påståenden. Det blir lite jobbigt när man hela tiden måste påminna dig om vad du själv säger.
Sluta byt innehåll i ämnet då!!!
Det berör ju inte ens det jag skrivit!
Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Det var du som sade att ingen står för den absoluta sanningen. Försök hålla reda på dina egna påståenden. Det blir lite jobbigt när man hela tiden måste påminna dig om vad du själv säger.
Sluta byt innehåll i ämnet då!!!
Det berör ju inte ens det jag skrivit!
Försök att stå för det du skriver istället för en gångs skull.
ericTheDog skrev:Daoren klarar knappt att stå för någonting som hen skriver.
ericTheDog skrev:Daoren klarar knappt att stå för någonting som hen skriver.
Dao skrev:ericTheDog skrev:Daoren klarar knappt att stå för någonting som hen skriver.
Inga som helst problem för mig i alla fall...
Hur är det med dig?
Tycker du att dina åsikter är den "absoluta sanningen", du också?
ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Daoren klarar knappt att stå för någonting som hen skriver.
Hur är det med dig?
Ehh...nej, jag är glad om jag har rätt nån gång ibland.
Dao skrev:ericTheDog skrev:Daoren klarar knappt att stå för någonting som hen skriver.
Hur är det med dig?
Dao skrev:ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Daoren klarar knappt att stå för någonting som hen skriver.
Hur är det med dig?
Ehh...nej, jag är glad om jag har rätt nån gång ibland.
Skönt att höra att NÅGON av forumhögern har tendenser till ödmjukhet! Det är starkt, och sällsynt!
Det är ungefär det jag skrev ovan. Här är ett förtydligande (som säkert Secrist kan förvränga till något helt annat). Fakta är fakta - men hur dessa fakta skall tolkas, är aldrig absolut sanning. Det finns alltid andra ståndpunkter. Jag utgår ALDRIG för att mina åsikter är en "absolut sanning", bara att det är MINA åsikter. På samma sätt anser jag inte, uppenbarliugen till skillnad från flera i forumhögern, att det finns någon enskild person eller en gruppering som har en absolut sanning, i sina analyser över nutida eller dåtida skeenden. Det är en FÖRUTSÄTTNING att ha denna inställning.
Trots att flera av forumhögern påstår att jag tycker något annat, och sedan hävdar att jag inte "står för mina åsikter" - när jag inte accepterar deras lögner om vad jag "egentligen" tycker.
Secrist skrev:Vill nog påstå att jag står för den absoluta sanningen om jag påstår att Sovjetkommunismen var en av världshistoriens värsta förtryckarregimer. Men du kanske är av en annan åsikt.
Secrist skrev:Vem blir klok på vad du tycker. Mer än att alliansen är dumma. Och Israel. Och USA.
Dao skrev:Secrist skrev:Vill nog påstå att jag står för den absoluta sanningen om jag påstår att Sovjetkommunismen var en av världshistoriens värsta förtryckarregimer. Men du kanske är av en annan åsikt.
Vad JAG tycker spelar liksom ingen roll! ¨Det finns alltid andra som tycker annat, och deras ståndpunkter är inte mindre absoluta sanningar än din!
Dao skrev:Secrist skrev:Vem blir klok på vad du tycker. Mer än att alliansen är dumma. Och Israel. Och USA.
De som vägrar läsa, eller lyssna, på andra, blir aldrig klok på vad dessa tycker!
Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Vill nog påstå att jag står för den absoluta sanningen om jag påstår att Sovjetkommunismen var en av världshistoriens värsta förtryckarregimer. Men du kanske är av en annan åsikt.
Vad JAG tycker spelar liksom ingen roll! ¨Det finns alltid andra som tycker annat, och deras ståndpunkter är inte mindre absoluta sanningar än din!
Så om någon påstår att kommunistregimen i Sovjet inte var så farlig så har de lika rätt?
Så om någon påstår att kommunistregimen i Sovjet inte var så farlig så har de lika rätt?
RedCloud skrev:Så om någon påstår att kommunistregimen i Sovjet inte var så farlig så har de lika rätt?
Suck, forumets tramsmästare har vaknat...en ny dag med floskler, lögner och fokusförskjutningar.....
Misstänker att jag vaknade före dig även om jag inte vet när det är väckning på ditt boende. Vad ska ni hitta på idag då? Fläta korgar?
SD-secrist skrev:Antar att dina brister i argument tvingar dig att ägna tiden åt personangrepp istället.
Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Vem blir klok på vad du tycker. Mer än att alliansen är dumma. Och Israel. Och USA.
De som vägrar läsa, eller lyssna, på andra, blir aldrig klok på vad dessa tycker!
Konstigt nog så är det bara du som råkar ut för dessa anklagelser. Slump?
Secrist skrev:RedCloud skrev:Så om någon påstår att kommunistregimen i Sovjet inte var så farlig så har de lika rätt?
Suck, forumets tramsmästare har vaknat...en ny dag med floskler, lögner och fokusförskjutningar.....
Misstänker att jag vaknade före dig även om jag inte vet när det är väckning på ditt boende. Vad ska ni hitta på idag då? Fläta korgar?