Secrist skrev:Vercingetorix skrev:Secrist skrev:Vercingetorix skrev:RedCloud skrev:Vercingetorix skrev:Mupparna i länken skrämmer mig inte en bråkdel så mycket som de kristna vettvillingarna i kongressen/senaten som på allvar hänvisar till att "the second coming" är nära förestående som ursäkt för att totalvägra att rösta för något som helst lagförslag som syftar till att förbättra klimatet.
...fucktards...
Och ni undrar varför jag hatar religion över allt annat...
One nation under God.....
Läser man artikeln kommer det fram att på 2000 talet så sker det ca 300 högerterrorattacker i USA, dvs nästan en om dan....
Men visst du har rätt, tänk när den kristna högern får lilla pekfingret på avtryckarknappen....
...och när man (inte helt utan fog för det) hävdar att the founding fathers var ytterligt noga med att hålla religionens håriga bockklövar utanför såväl oavhängighetsförklaringen, statsbildningen och konstitutionen brukar jänkarna gå upp i tokspinn...
Sarah Palin, denna okunniga talibanhäxa, var endast ett par hundra tusen röster och en hjärtattack från att få ha fingret på nuke 'em-knappen.. Man bävar..
Nåja. Nu var hon aldrig i närheten av någon kärnvapenknapp och hon lär inte bli det heller. Hon är för extrem och skrämmer bort mittenväljarna.
Tilltänkt till vicepresidentposten är tillräckligt nära för att få mig att känna ett visst obehag...
Med hypotetiska scenarion så kan man ju måla upp vilka fasor som helst.
Fast nu var ju vicepresidentkandidaturen inte en hypotes, utan en högst reell möjlighet. Många opinionsundersökningar pekade dessutom i McCains favör.