http://www.aftonbladet.se/kultur/article16733742.ab
Vad är medlet för att få stopp på dessa?
Dao skrev:Jag vet att man här inte får debattera USA, men detta är - som forskaren Arie Perliger beskriver det - mycket oroväckande!
RedMentalCase skrev:Dao skrev:Jag vet att man här inte får debattera USA, men detta är - som forskaren Arie Perliger beskriver det - mycket oroväckande!
Daoren roffan och dumfoliet, vi återkommer om hur vi ska stoppa dem när de bombar Svenska medborgare till döds.
Ring inte oss, vi ringer er.
Ring inte oss, vi ringer er.
RedCloud skrev:Uppriktigt Dao, så tror jag inte forumhögern vill debattera ultrahögern i USA, för många världsbilder skulle spricka då, och de är ju så rädda om sina frimärksstora världsbidler. Bättre hålla sig till de stygga muslimerna, det verkar tryggast....
Vercingetorix skrev:Mupparna i länken skrämmer mig inte en bråkdel så mycket som de kristna vettvillingarna i kongressen/senaten som på allvar hänvisar till att "the second coming" är nära förestående som ursäkt för att totalvägra att rösta för något som helst lagförslag som syftar till att förbättra klimatet.
...fucktards...
Och ni undrar varför jag hatar religion över allt annat...
RedCloud skrev:Vercingetorix skrev:Mupparna i länken skrämmer mig inte en bråkdel så mycket som de kristna vettvillingarna i kongressen/senaten som på allvar hänvisar till att "the second coming" är nära förestående som ursäkt för att totalvägra att rösta för något som helst lagförslag som syftar till att förbättra klimatet.
...fucktards...
One nation under God.....
Läser man artikeln kommer det fram att på 2000 talet så sker det ca 300 högerterrorattacker i USA, dvs nästan en om dan....
Men visst du har rätt, tänk när den kristna högern får lilla pekfingret på avtryckarknappen....
Vercingetorix skrev:RedCloud skrev:Vercingetorix skrev:Mupparna i länken skrämmer mig inte en bråkdel så mycket som de kristna vettvillingarna i kongressen/senaten som på allvar hänvisar till att "the second coming" är nära förestående som ursäkt för att totalvägra att rösta för något som helst lagförslag som syftar till att förbättra klimatet.
...fucktards...
Läser man artikeln kommer det fram att på 2000 talet så sker det ca 300 högerterrorattacker i USA, dvs nästan en om dan....
Men visst du har rätt, tänk när den kristna högern får lilla pekfingret på avtryckarknappen....
...och när man (inte helt utan fog för det) hävdar att the founding fathers var ytterligt noga med att hålla religionens håriga bockklövar utanför såväl oavhängighetsförklaringen, statsbildningen och konstitutionen brukar jänkarna gå upp i tokspinn...
Sarah Palin, denna okunniga talibanhäxa, var endast ett par hundra tusen röster och en hjärtattack från att få ha fingret på nuke 'em-knappen.. Man bävar..
dvs denne gud kan vara vilken religiuons gud som helst
RedCloud skrev:
dvs denne gud kan vara vilken religiuons gud som helst
I den villfarelsen får du gärna leva.....
har DU bestämt att det är judarnas gud?
annars är det ju så att både kristna judar och muslimer ber till SAMMA GUD?
RedCloud skrev:
har DU bestämt att det är judarnas gud?
Jag har inte bestämt något i frågan.....
annars är det ju så att både kristna judar och muslimer ber till SAMMA GUD?
Det skulle man kunna tro, vilket jag gör, men inga av dessa religioners fundamentalister skulle erkänna detta.......
Vercingetorix skrev:Mupparna i länken skrämmer mig inte en bråkdel så mycket som de kristna vettvillingarna i kongressen/senaten som på allvar hänvisar till att "the second coming" är nära förestående som ursäkt för att totalvägra att rösta för något som helst lagförslag som syftar till att förbättra klimatet.
...fucktards...
Vercingetorix skrev:...och när man (inte helt utan fog för det) hävdar att the founding fathers var ytterligt noga med att hålla religionens håriga bockklövar utanför såväl oavhängighetsförklaringen, statsbildningen och konstitutionen brukar jänkarna gå upp i tokspinn...
Sarah Palin, denna okunniga talibanhäxa, var endast ett par hundra tusen röster och en hjärtattack från att få ha fingret på nuke 'em-knappen.. Man bävar..
Sniperace skrev:Jo, det gör de, alla dessa är överens om att de tillber den abrahamistiska guden, men att de andra tyvärr avfallit från den rätta tron och vägen...
Jo, det gör de, alla dessa är överens om att de tillber den abrahamistiska guden, men att de andra tyvärr avfallit från den rätta tron och vägen.
Dao skrev:Vercingetorix skrev:Mupparna i länken skrämmer mig inte en bråkdel så mycket som de kristna vettvillingarna i kongressen/senaten som på allvar hänvisar till att "the second coming" är nära förestående som ursäkt för att totalvägra att rösta för något som helst lagförslag som syftar till att förbättra klimatet.
...fucktards...
Och vi kommer att fortsätta att undra över detta, hur du genom att ogilla fanatiker, hävdar att du "hatar religion". Som att hata bilar för att det finns de som kör berusade...
Vercingetorix skrev:RedCloud skrev:Vercingetorix skrev:Mupparna i länken skrämmer mig inte en bråkdel så mycket som de kristna vettvillingarna i kongressen/senaten som på allvar hänvisar till att "the second coming" är nära förestående som ursäkt för att totalvägra att rösta för något som helst lagförslag som syftar till att förbättra klimatet.
...fucktards...
...och när man (inte helt utan fog för det) hävdar att the founding fathers var ytterligt noga med att hålla religionens håriga bockklövar utanför såväl oavhängighetsförklaringen, statsbildningen och konstitutionen brukar jänkarna gå upp i tokspinn...
Dao skrev:Vercingetorix skrev:...och när man (inte helt utan fog för det) hävdar att the founding fathers var ytterligt noga med att hålla religionens håriga bockklövar utanför såväl oavhängighetsförklaringen, statsbildningen och konstitutionen brukar jänkarna gå upp i tokspinn...
USA har aldrig haft statsreligion, det stämmer - men de har fullt upp med mer eller mindre tokiga religiösa fanatiker...
Secrist skrev:Vercingetorix skrev:RedCloud skrev:Vercingetorix skrev:Mupparna i länken skrämmer mig inte en bråkdel så mycket som de kristna vettvillingarna i kongressen/senaten som på allvar hänvisar till att "the second coming" är nära förestående som ursäkt för att totalvägra att rösta för något som helst lagförslag som syftar till att förbättra klimatet.
...fucktards...
Nåja. Nu var hon aldrig i närheten av någon kärnvapenknapp och hon lär inte bli det heller. Hon är för extrem och skrämmer bort mittenväljarna.
Vercingetorix skrev:Secrist skrev:Vercingetorix skrev:RedCloud skrev:Vercingetorix skrev:Mupparna i länken skrämmer mig inte en bråkdel så mycket som de kristna vettvillingarna i kongressen/senaten som på allvar hänvisar till att "the second coming" är nära förestående som ursäkt för att totalvägra att rösta för något som helst lagförslag som syftar till att förbättra klimatet.
...fucktards...
Nåja. Nu var hon aldrig i närheten av någon kärnvapenknapp och hon lär inte bli det heller. Hon är för extrem och skrämmer bort mittenväljarna.
Tilltänkt till vicepresidentposten är tillräckligt nära för att få mig att känna ett visst obehag...
Secrist skrev:Dao skrev:Vercingetorix skrev:...och när man (inte helt utan fog för det) hävdar att the founding fathers var ytterligt noga med att hålla religionens håriga bockklövar utanför såväl oavhängighetsförklaringen, statsbildningen och konstitutionen brukar jänkarna gå upp i tokspinn...
USA har aldrig haft statsreligion, det stämmer - men de har fullt upp med mer eller mindre tokiga religiösa fanatiker...
Visst finns det knäppgökar men de är ofta isolerade till rätt små församlingar och de som löper störst risk att råka illa ut är medlemmarna själva.
Vercingetorix skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Vercingetorix skrev:...och när man (inte helt utan fog för det) hävdar att the founding fathers var ytterligt noga med att hålla religionens håriga bockklövar utanför såväl oavhängighetsförklaringen, statsbildningen och konstitutionen brukar jänkarna gå upp i tokspinn...
Visst finns det knäppgökar men de är ofta isolerade till rätt små församlingar och de som löper störst risk att råka illa ut är medlemmarna själva.
Jag hade önskat att du har rätt, men de lever och frodas i såväl senat som kongress...