USA anklagar Iran och Hezbollah för att hota säkerheten i Sydamerika!
Man vet inte om man skall gråta eller skratta!!!
Länk ock källa?Dao skrev:USA anklagar Iran och Hezbollah för att hota säkerheten i Sydamerika!
Sniperace skrev:Länk ock källa?Dao skrev:USA anklagar Iran och Hezbollah för att hota säkerheten i Sydamerika!
det verkar vara en med förutbestämda åsikter att usa är en terrorstat. dva lika opålitlig som du anser wiki vara när det gäller venezuela så det var väldigt dålig källkritik du får nog lära dig mer om det så attdu inte bara löper i dina egna fotspårDao skrev:Sniperace skrev:Länk ock källa?Dao skrev:USA anklagar Iran och Hezbollah för att hota säkerheten i Sydamerika!
http://www.zcommunications.org/america-iran-and-continuing-patterns-of-hypocrisy-by-ted-snider
"At the end of 2012, an astonishing and little noticed bill became law in America. The bill declares Iran's terrorist presence in Latin America."
"The bill passed both houses and was signed into law by Obama on December 28."
"According to Alex Main of the Center for Economic and Policy Research, the US government has produced no evidence for these claims. Despite the lack of evidence, Iran's terrorist presence in our hemisphere is now official."
"So the first face of hypocrisy is the accusation, without evidence, that Iran is engaged in terrorist activity in our region, in Latin America, when it is we who are engaged in terrorist activity both in their region and in Latin America."
Hel djävla otroligt!!!
Sniperace skrev:det verkar vara en med förutbestämda åsikter att usa är en terrorstat. dva lika opålitlig som du anser wiki vara när det gäller venezuela så det var väldigt dålig källkritik du får nog lära dig mer om det så attdu inte bara löper i dina egna fotspår
Dao skrev:Sniperace skrev:det verkar vara en med förutbestämda åsikter att usa är en terrorstat. dva lika opålitlig som du anser wiki vara när det gäller venezuela så det var väldigt dålig källkritik du får nog lära dig mer om det så attdu inte bara löper i dina egna fotspår
Ha ha ha ha ha ha...
Du är tamigfaen helt jävla underbar!!!
Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:det verkar vara en med förutbestämda åsikter att usa är en terrorstat. dva lika opålitlig som du anser wiki vara när det gäller venezuela så det var väldigt dålig källkritik du får nog lära dig mer om det så attdu inte bara löper i dina egna fotspår
Ha ha ha ha ha ha...
TACK!!
Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:det verkar vara en med förutbestämda åsikter att usa är en terrorstat. dva lika opålitlig som du anser wiki vara när det gäller venezuela så det var väldigt dålig källkritik du får nog lära dig mer om det så attdu inte bara löper i dina egna fotspår
Ha ha ha ha ha ha...
TACK!!
Så uppgifterna om den nya lagen är alltså lögn, därför att skribenten uttalar åsikter om USA du inte gillar?
Kallar du DET för källkritik?
Sniperace skrev:jag kommenterar inte lagen utan hur de framställer detta med en ganska rå usahatarjargong...
och som en annan av formumets vänsterfalang en gång skrev, vem är du att lägga dig i andra länders lagar när jag beklagade att människor stenades för sex utanför äktenskapet
Dao skrev:Sniperace skrev:jag kommenterar inte lagen utan hur de framställer detta med en ganska rå usahatarjargong...
och som en annan av formumets vänsterfalang en gång skrev, vem är du att lägga dig i andra länders lagar när jag beklagade att människor stenades för sex utanför äktenskapet
Such, suck, zyq, etc...
Att diskutera vad man tycker om olika saker, är inte att "lägga sig i" saker och ting!
Gudars, vad är det med USA som gör att ni ständigt verkar skitskraja varje gång de kommer på tal???
Och vad VET du om USA och Lastinamerika, egentligen?
Innehållet i artikeln tar upp anklagelsen gentemot Iran och jämför detta med USA:s agna agerande i Sydamerika. Att kalla obevisade samband med Iran som farligare än vad de själva åstadkommit i Sydamerika, är ganska fascinerande. Om du inte vill diskutera detta, bara för att du är rädd att USA kommer att bli kritiserat, så är du välkomen att skita i att skriva i tråden!
Sniperace skrev:jag tror nog lagen finns, och att den kom till av npågon anledning, det jag reagerar på är deras raljerande ton om dedtta och anklagelserna mot usa som inte gör den särskilt objektiv.
Jag skulle inte bli ett dugg förvånad om det verkligen är så att det finns iranska islamister i sydamerika som kan anses vara en fara för demokratin
Word!Dao skrev:Sniperace skrev:jag tror nog lagen finns, och att den kom till av npågon anledning, det jag reagerar på är deras raljerande ton om dedtta och anklagelserna mot usa som inte gör den särskilt objektiv.
Jag skulle inte bli ett dugg förvånad om det verkligen är så att det finns iranska islamister i sydamerika som kan anses vara en fara för demokratin
Det var liksom poängen här; USA:s, och uppenbarligen din, cynism och dubbelmoral...
Förstår att artikeln blev känslig för dig, och att du säkert hittar en "iransk islamist" att skylla allt på till slut!
Dao skrev:Sniperace skrev:jag tror nog lagen finns, och att den kom till av npågon anledning, det jag reagerar på är deras raljerande ton om dedtta och anklagelserna mot usa som inte gör den särskilt objektiv.
Det var liksom poängen här; USA:s, och uppenbarligen din, cynism och dubbelmoral...
Förstår att artikeln blev känslig för dig, och att du säkert hittar en "iransk islamist" att skylla allt på till slut!
Secrist skrev:Kan vi kanske få en riktig länk som styrker dina påståenden tack.
Infra skrev:Word!Dao skrev:Sniperace skrev:jag tror nog lagen finns, och att den kom till av npågon anledning, det jag reagerar på är deras raljerande ton om dedtta och anklagelserna mot usa som inte gör den särskilt objektiv.
Sniperace skrev:Gällde inte lagen just iranska terrorister?
så vad är problemet?
och den var inte ett dugg känslig, jag bara märkte at den inneh´öll den vanliga typen av vänstervokabulär osv
Varför skulle denna länk inte styrka mina påståenden?Secrist skrev:Kan vi kanske få en riktig länk som styrker dina påståenden tack.
Sniperace skrev:Secrist skrev:Kan vi kanske få en riktig länk som styrker dina påståenden tack.
Ja, sidan han hänvisade till är ju en riktig vänsterextremistsida....
Dao skrev:Sniperace skrev:Gällde inte lagen just iranska terrorister?
så vad är problemet?
och den var inte ett dugg känslig, jag bara märkte at den inneh´öll den vanliga typen av vänstervokabulär osv
Så du diskuterar bara artiklar som har "högervokabulär"? Eller ens diskuterar åsikter som inte har "högervokabulär"?
Om inte annat förklarar etta din extremism, eftersom du då fritt kan välja bort de fakta eller resonemang som inte passar dig.
Av dig och dina kumpaner blir jag felaktigt anklagad för att göra det du själv skryter om att göra. Varje gång ni är svarslösa...
Dao skrev:Sniperace skrev:Secrist skrev:Kan vi kanske få en riktig länk som styrker dina påståenden tack.
Är hela världen en vänsterkonspiration för er???
Sniperace skrev:Nej, jag vill nog ha en mer neutral bedömninbg, inte en som är färgad varken höger eller vänster, men at du abvsolut inte vill ha anat än vänsterdominerande åsikter det VET vi, aldrig objektiva eller oberoende
Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:Secrist skrev:Kan vi kanske få en riktig länk som styrker dina påståenden tack.
Nej, större delen av världen är mot er vänsterextremister, ni är tack och lov en minoritet
Ja de enda länder ni vänsterextremister haft makten i har ju varit eller blivit vänsterdiktaturer.Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:Secrist skrev:Kan vi kanske få en riktig länk som styrker dina påståenden tack.
Nej, större delen av världen är mot er vänsterextremister, ni är tack och lov en minoritet
Märker det...
Sniperace skrev:Ja de enda länder ni vänsterextremister haft makten i har ju varit eller blivit vänsterdiktaturer.
och här i Sverige har ni hela tiden hållits från regeringsmakten av folket i landet