lazy skrev:F.I.S.T skrev:lazy skrev:F.I.S.T skrev:lazy skrev:F.I.S.T skrev:lazy skrev:RedCloud skrev:Och vilka nazistsajter är det menar du?
Varför tramsar du bara SDsecrist ?
Det här är säkert en sådan sida, eller?
En ung judisk man steg upp i talarstolen och berättade: Jag har överfallits tre gånger. Varje gång av arabiska muslimer. Det har aldrig varit några danskar inblandade och det har det inte heller varit i något annat överfall som jag känner till. Jag har överfallits för att jag bär kippa och det är rena muslimska hatbrott. Och jag känner mig sviken av det danska samhället, som bara tiger och försöker mörka problemen.
http://petterssonsblogg.se/2013/02/15/skrammande-hearing-om-antisemitiska-trakasserier-i-kopenhamn/
Intressanta "källor" du kommer med, så här uttrycker sig Pettersson i kommentarsfältet på sin egen blogg:
"Ali, nu är du där igen. Världens störste bedragare är Muhammed och han har sänkt nästan varenda ekonomi i den muslimska världen och håller på att sänka västvärldens också genom att skicka hit miljoner ed bidragstagare, några länder har klarat sig tack vare att västvärlden har lärt dem att utvinna olja som väst sedan köper av dem. Men det kommer andra tider och då får ni rida kamel igen…"
Gamal al-Banna, frid över honom, sa i en dokumentär att muslimer p.g.a religionen inte har åstadkommit något på tusen år och att han var förvånad över att "vi fortfarande går på två ben."
vad menar du med "åstadkomma" då ?... och varför tycks du se ner så mycket på Islam och muslimer ?... och vad har du att tillägga om citatet jag plockade ut ... instämmer du ?.... är det "kritik till invandringspolitiken" du och Pettersson ägnar er åt nu ?
Om inte Gamal al-Banna avlidit i januari så kanske du kunnat fråga honom? Jag citerade bara vad han sa i dokumentären.
Jag har inte heller några kommentarer till kommentaren på bloggen, tog artikeln därifrån eftersom det var den enda på svenska, Infra brukar gnöla om jag lägger in artiklar på danska eller norska.
Jag frågar DIG
Och jag anser att jag har svarat.
Med: Om inte Gamal al-Banna avlidit i januari så kanske du kunnat fråga honom? ?