DMustaine 2013-01-20, 03:26
Secrist skrev: Dao skrev: Secrist skrev: Dao skrev: lazy skrev:Här talar man i.a.f inte med "kluven tunga" här gör man exakt det som man från början sagt att man ska göra.I gryningen slog kidnapparna till mot arbetarna vid gasanläggningen i Algeriet.
Det var början på fyra dygn av skräck.
Flera i gisslan berättar om hur de användes som mänskliga sköldar:
– De militanta placerade en explosiv sladd runt halsen.http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16098413.ab
Kanske dags att du skaffar dig lite andra idoler. Jag avskyr dessa extremister som bara har som effekt att få sådana som dig att tro att de företräder islam...
Du menar som kommunister aldrig är kommunister om de inte är snälla?
Vad folk kallar sig skiter jag fullständigt i.
Men du verkar baserad dig på att, de som är snälla aldrig kan vara kommunister, eftersom de ju är snälla. Och du har bestämt att kommunismen inte är snällt.
Visst kan kommunister vara snälla. Det märkliga är att du inte anser att kommunister kan vara dumma. För då förklarar du alltid att de inte är kommunister. De bara kallar sig så.
Min svärfar är kommunist och han är mkt snäll! skitsnäll kan man kanske säga! Han är också ärlig i att säga att kommunismen inte fungerar i realiteten...
Vi har en del intressanta diskussioner vid högtidliga tillfällen som nu på nyårsafton! Det handlar mkt om utförsäljningar av statlig egendom. Mina svar är såklart att bryta upp monopol till en fungerande konkurrerande marknad som ger möjlighet till fler arbetstillfällen!