Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:och denne4 vän står naturligtvis på samma politiska sida som du, och är en som gillar Kuba osv....
Vad har DET för betydelse?
Är en erfarenhet bara "riktig" om det är en med dina förutfattade meningar som har den?
det lär ha stor betydelse, det är ju knappast fråga om en neutral iakttagare
Ingen människa är neutral. Med ditt synsätt kan du ju lätt få bort både obekväm fakta och erfarenheter, om det är "fel" människa som uttrycker dem. Passande för en extremist!
Fascinerande att du inte vet NÅGONTING om källkritik, och SKRYTER om detta!!!!
Jaja, det är ju YTTERST sällan din källkritik är sådan att de inte är ytterst partiska sådana
Men som sagt söker man stöd som du gör så gör du det i sidor som stöder dig, inte hos andra, för de är ju alltid fel *asg*
Jag vet - "alla källor som inte säger det jag vill höra, är fel eller vänster, eller båda och"!
Har erfarenhet av din typ av "liberalism" sedan tidigare. Sådana som du brukar inte komma långt inom samhälsvetenskapen!
Dutti gosse, försök du bara med härskarmetoder och förlöjliganden, men det lyckas inte lille vän......
En ny variant av "USA-hatare", "antisemit", "islamist", "pk", eller vad det nu kan vara som är aktuellt i nuläget.
Skönt att se att ni åtminstone har LITE fantasi. Ni kanske till och med har en underliggande kunskap i nyansering ändå...
Hur som helst - Jo, ditt resonemang handlar om att skjuta budbäraren. Om det är fel informatör, så är även informationen fel - och det är du som bestämmer vem som är "fel". Och fascinerande nog är ALLA som säger något du inte gillar "fel"!
Och jo, jag läser det mesta i det ämnet jag är intresserad av. Du får gärna ge mig tips om "korrekta källor" i din värld, i de frågor som är aktuella.