I tråd efter tråd blir RC överkörd
[fniss] extremhögerns ryggdunkarklubb har vaknat.....
pssst: det GÅR inte att bli överkörd av ett sådant skämt som järnrörskramaren SDsecrist, en fysikalisk omöjlighet....
RedCloud skrev:
pssst: det GÅR inte att bli överkörd av ett sådant skämt som järnrörskramaren SDsecrist, en fysikalisk omöjlighet....
Och ändå blir du det hela tiden.
Thetaxpayer skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Jag är kemist.
lol, nej SDsecrist du är ett SKÄMT.
Tja, jag jobbar på ett lab så någon grund måste ju finnas.
I tråd efter tråd blir RC överkörd. Ändå
kommer han tillbaks efter mer. Skrämmande att se. Verkar bara vara RD som inte ser hur låg nivån blir när RC "dominerar" debatterna med sin debttstil.
Thetaxpayer skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Jag är kemist.
kommer han tillbaks efter mer. Skrämmande att se. Verkar bara vara RD som inte ser hur låg nivån blir när RC "dominerar" debatterna med sin debttstil.
psykfalls Dani skrev:Det är ju uppenbart att den dåren fått nåt slags internetförbud på sin FAS3 plats, därför måste han överkompensera på helgdagarna, vi ser ett av världens mest tragiska människoöden rullas upp framför oss.
RedMentalCase skrev:Thetaxpayer skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Jag är kemist.
Det är ju uppenbart att den dåren fått nåt slags internetförbud på sin FAS3 plats, därför måste han överkompensera på helgdagarna, vi ser ett av världens mest tragiska människoöden rullas upp framför oss.
Det kan mkt väl vara så!
RedCloud skrev:
Inte ens du tror ju på det.
RedCloud skrev:Inte ens du tror ju på det.
Jodå, en gång i tiden var secrist en hyfsad debattör men för något år sedan har det bara gått utför, lustigt nog i samma takt som han vurmar för rasistpartiet SD. Kanske det finns en koppling där, kanske inte. Nu för tiden är han ju bara ett mediokert skämt...
Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Inte ens du tror ju på det.
Jodå, en gång i tiden var secrist en hyfsad debattör men för något år sedan har det bara gått utför, lustigt nog i samma takt som han vurmar för rasistpartiet SD. Kanske det finns en koppling där, kanske inte. Nu för tiden är han ju bara ett mediokert skämt...
När var du något annat än en usel debattör?
Jg har adrig sett Secrist vurma för SD. Jag har endast sett honom försöka nyansera debatten eller stå upp för yttrandefriheten. Något du verkar ha svårt för. Vad beror annars alla personangreppen på? Ta av dig de kommuniströda glasögonen så kanske du ser bättre.
Secrist skrev:Denna borde du läsa...
Dao skrev:Secrist skrev:Denna borde du läsa...
Hoppas du tar till dig av Gerorge Orwells originalförord också, den delen av boken som nästan aldrig tas med i CIA:s utgåvor av den!
Där kompletteras bilden av vad han syftar till i resten av boken, och den västerländska kapitalismen får svidande kritik den också!
Men jag gissar att din informationshämtning är lika selektiv som alltid!
Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Denna borde du läsa...
Hoppas du tar till dig av Gerorge Orwells originalförord också, den delen av boken som nästan aldrig tas med i CIA:s utgåvor av den!
Där kompletteras bilden av vad han syftar till i resten av boken, och den västerländska kapitalismen får svidande kritik den också!
CIA:s utgåvor?
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Denna borde du läsa...
Är du född i farstun eller?
CIA sponsrade flera utgåvor av boken (utan Orwells egna förord, naturligtvis), för det passade deras antilommunistiska agenda. Det var även de som bekostade en tecknad film av boken under Kalla kriget.
Ska jag behöva berätta ALLT för dig?
Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Denna borde du läsa...
CIA sponsrade flera utgåvor av boken (utan Orwells egna förord, naturligtvis), för det passade deras antilommunistiska agenda. Det var även de som bekostade en tecknad film av boken under Kalla kriget.
Nu lider du nog av sömnbrist.
RedCloud skrev:Ska jag behöva berätta ALLT för dig?
Just Sdsecrist, som leds av "fakta" och "empiriska data" verkar synnerligen obevandrad i det som kallas verkligheten.....
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Denna borde du läsa...
Nu lider du nog av sömnbrist.
Känner du åtminstone till att det har funnits ett s.k. Kallt krig???
Dao skrev:RedCloud skrev:Ska jag behöva berätta ALLT för dig?
Just Sdsecrist, som leds av "fakta" och "empiriska data" verkar synnerligen obevandrad i det som kallas verkligheten.....
Han verkar lida av selektiv ideologisk faktasorteringsviruset...
Secrist skrev:Andra världskriget var väldigt kallt.
Dao skrev:Secrist skrev:Andra världskriget var väldigt kallt.
Öhhh...
Hoppas du skämtar nu, för SÅ dum kan du väl inte vara..?
Secrist skrev:Dao skrev:RedCloud skrev:Ska jag behöva berätta ALLT för dig?
Han verkar lida av selektiv ideologisk faktasorteringsviruset...
Jag tvivlar på att boken jag lånade i mitt skolbibliotek var utgiven av CIA.