RedCloud skrev:Secrist skrev:Denna borde du läsa...
Har läst, och 1984.....själv verkar du missat den här:
Det är så sällan jag handlar i Revolutionära butiken.
RedCloud skrev:Secrist skrev:Denna borde du läsa...
Har läst, och 1984.....själv verkar du missat den här:
Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Nazist, fascist, rasist, ridå!
Japp, och ÄNDÅ får de stöd av en historielös forumhöger....
Fast huvudstyrkan i SD är ju lågutbildade unga arga kränkta män, så varför inte...
DN
Fan RC, Du verkar ju bittrare ch desperatare än vanligt. Kom inte fader frost?
RedMentalCase skrev:Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Nazist, fascist, rasist, ridå!
Fast huvudstyrkan i SD är ju lågutbildade unga arga kränkta män, så varför inte...
DN
lol
Fadern med Mustachen, kom han inte i år heller till Roffan?
Själv är jag mer för småskalig direktdemokrati, där företagen styrs av de anställda, och liknande.
RedMentalCase skrev:Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Nazist, fascist, rasist, ridå!
DN
lol
Fadern med Mustachen, kom han inte i år heller till Roffan?
SD-secrist skrev:Jo han kom men sköterskan släppte inte in honom till KP-RC.
SD-secrist skrev:Antar att dina brister i argument tvingar dig att ägna tiden åt personangrepp istället.
RedCloud skrev:SD-secrist skrev:Jo han kom men sköterskan släppte inte in honom till KP-RC.SD-secrist skrev:Antar att dina brister i argument tvingar dig att ägna tiden åt personangrepp istället.
Och du vill bli tagen på allvar sa du ?
Inte av dig.
RedCloud skrev:Inte av dig.
Nej det kommer ju inte att hända, du är ju redan avslöjad som den hycklare du är....
Snarare är jag en åsiktsmotståndare.
RedCloud skrev:Snarare är jag en åsiktsmotståndare.
inte då, jag har tolkningsföreträde....du är och förblir en av forumets största hycklare, och då är ändå anktrion inräknad....
Hade jag velat ägna mig åt grovt hyckleri och ögontjänare så hade jag blivit kommunist.
RedCloud skrev:Hade jag velat ägna mig åt grovt hyckleri och ögontjänare så hade jag blivit kommunist.
grovt hyckleri sysslar du ju redan med här på AC, och ögontjäneri verkar ju vara SD-kramarnas specialgren, så inget nytt under solen där....
RedCloud skrev:karln är ensam vilket är fullt begripligt.
[fniss] Har huset fullt med barn, barnbarn och släkt, du verkar ha otur varje gång du tänker Dumstein...
RedCloud skrev:Hade jag velat ägna mig åt grovt hyckleri och ögontjänare så hade jag blivit kommunist.
grovt hyckleri sysslar du ju redan med här på AC, och ögontjäneri verkar ju vara SD-kramarnas specialgren, så inget nytt under solen där....
Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Hade jag velat ägna mig åt grovt hyckleri och ögontjänare så hade jag blivit kommunist.
Var är Rd när man behöver henne?
Och trots detta sitter du här och spyr ur dig meningslösheter eller ljuger du bara i vanlig ordning?
Hon håller sig borta när KP-RC släpper loss sin förlämpningsflod.
RedCloud skrev:Och trots detta sitter du här och spyr ur dig meningslösheter eller ljuger du bara i vanlig ordning?
[fniss] Du borde göra något åt din fixering vid min person Blueheaven, släpp sargen, det är inte farligt....
Hon håller sig borta när KP-RC släpper loss sin förlämpningsflod.
[dubbel fniss] att du alltid måste dra in RD när du står med brallorna nere Järnrörskramaren...
Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Hade jag velat ägna mig åt grovt hyckleri och ögontjänare så hade jag blivit kommunist.
Var är Rd när man behöver henne?
Bara konstaterar fakta.
RedCloud skrev:Bara konstaterar fakta.
om du så fick "fakta" uppkört på ett ställe där solen inte skiner skulle du inte veta vad det var, sorry SDsecrist du har blivit ett skämt, ett dåligt sådant....
Jag är kemist.
RedCloud skrev:Jag är kemist.
lol, nej SDsecrist du är ett SKÄMT.
Secrist skrev:RedCloud skrev:Jag är kemist.
lol, nej SDsecrist du är ett SKÄMT.
Tja, jag jobbar på ett lab så någon grund måste ju finnas.