Jaha, så du föredrar att bli kallad för antisemit alltså?Dao skrev:Ja, mer klarar du nog inte, DD...DirtyDog skrev:När kallade secrist dig för antisemit?Dao skrev:Att skrika "antisemitism" (eller liknande) jämt och ständigt, får tyvärr bara motsatt effekt...
När har jag kallat någon här för detta?
Idiot är enligt mig en mycket bättre beskrivning!
Nej, det är DIN ÅSIKT och inget annat.Dao skrev:
Att idiotförklara alla som går emot dig, och ignorera eller stödja alla de som inte går emot dig - hur korkade inlägg de än gör, är uppenbarligen din melodi.
Vilken tur att du ständigt har opponerat dig när dina meningsfränder ständigt kallar alla för rasister. Annars hade du ju varit en patetisk hycklare.Dao skrev:Secrist, Sniper och Lazy har uttryckligen kallat mig för antisemit, trots att jag ALDRIG skrivit något negativt om judar, förnekat förintelsen eller liknande. Enbart för att jag har en kritisk inställning till Israel.
Och du lät det ske, i vanlig ordning. Detta trots att deras agerande mer skadar den RIKTIGA kampen mot antisemitsmen betydligt!
Hmmm.....vänta lite nu......
Det beror på att ALLA är idioter (utom jag!)Dao skrev:Det är detsamma att kalla folk för "rasister" eller "pk" jämt och ständigt. Det skapar bara frustration och försvårar möjligheterna för en konstruktiv dialog.
Du väljer istället att idiotförklara folk till höger och vänster, varpå folk slutar att ta dig på allvar.
Du såg säkerligen att det rörde sig om citat och länkar och eftersom de troligen saknade mina kära förolämpningar så förlorade du intresset?Dao skrev:Vad som står i ditt inlägg efter det jag ovan citerat vet jag inte, mer än att du väljer att fortsätta att misskreditera Hjärpe. En sådan "debatt" intresserar mig inte. Jag har min egen bild av Hjärpe och hans ståndpunkt. Har läst hans böcker, lyssnat på hans föreläsningar och även samtalat med honom på tu man hand. Inte om detta ämnet, som ni tar upp, men om religion i allmänhet och islam i synnerhet. Där har han helt klart en grundsyn som de allra flesta religionshistoriker har, och jag delar - att alla religioner är intressanta och värda sin respekt.
Det är mer än vad ni klarar av!!!
Att du inte är intresserad av en debatt som riskerar att förändra din världsbild eller syn på andra personer har vi redan noterat. D