Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:på vilket sätt är problemet omvänt? Och som jag skrev så bör väl då alls osvsett religion eller politik få kalla till möte på samma sätt som du anser muslimerna ska få det för de ska väl inte hs en särställning
Testa...
Och om man då får nej, är det då diskriminering at vissa får en andra intre?
nu undrade jag om DIN inställning till detta, anser du att ALLA skulle få samma rättighet at föra fram sin religion eller politik på samma villkor?
att alla församlingar, föreningar och partier på derta sätt skulle få kalla till möten?
Muslimerna godtar ett nej!
men nu gav du ändå inget svar, anser du att ALLA ska ha denna rätten?
SAå om muslimerna får rätten att ha böneutrop från sina minareter, bör inte då alla andra för rötten att ha "böneutrop" sammankallande till möte på samma sätt?
eller ska detta vara något enbart för muslimer/islam?
Jag GAV svar! ALLA har rätt att ansöka om det som du skriver! Dravla skitsnack får du göra för dem...
skriver du att alla har rätt att få ha denna typ av att kalla till möte, eller att du anser det, det var nämligen vad du anser att det bör vara jag frågade....
om du menar att alla har rätt till detta, hur vet du det? det är juy först nu de börjat diskutera OM mmuslimerna har rätt att få beviljat dessa böneutrop eller inte.
när du nu skriver verkar du vetra mer än vad dessa gör, kan du förklara dig?
Du har rätt att ansöka vad du vill! Vi lever i ett fritt land!
Denna rätt har även muslimer!
men nu var det ju inte rätt att ansöka, utan om det ska finnas en rätt att ha böneutrop sammankallande av möte osv i samhälletr medelst utrop till allmänheten där de tvingas pån detta.
det gällde liksominte rätten att söka detta.
vad anser du själv Daoeren, ANSER DU ATT ALLA SKA HA RÄTTEN ATT HA BÖNEUTROP I HÖGTALARE AVSETT FÖR ALLMÄNHETEN OAVSETT VILKEN RELIGION DE HAR, ELLER EX POLITISKA ÅSIKTER DE HAR...
ELLER VÅGAR VILL DU INTE GE DIG EGEN ÅSIKT I SÅDANT
Har redan svarat, din dumme fan!!!! INGEN har automatiskt rätt till sådant, utan alla måste ansöka om detta. Finner myndigheten att det är OK utifrån det regelsystem som finns, alltså att det inte stör någon - så får du skrika ut vad fan du vill!!!
nej ditt fanskap, du har inte svarat på frågan vad DIN EGEN ÅSIKT ÄR, du har bara svarat på att alla har RÄTT att ansöka, inget annat, så återigen vad är DIN EGEN ÅSIKT, bör alla ha rätten att få ha böneutrop/kallande till möten på det sätt som muslimerna nu vill ha det, anser DU att ALLA ska ha den rätten?
Då tar vi det igen! MIN ÅSIKT är att du har rätt att göra vad fasiken du vill, bara det är acceptabelt enligt de normer som finns!!!
Nu upprepar jag mig inte igen, så accepterar du inte detta - får du gråta ut hos Björne eller någon...