Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    När börjar

    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    När börjar  Empty När börjar

    Inlägg  berralarzon 2011-02-02, 22:16

    debatten.
    Ingvar K smiter undan i det stora, fjånet "tjyven" gustavandet/kommunistjägaren/rmc med flera fd korkade nick skryter som en sketen bonnläpp om sitt grädde på moset.
    Hmm..
    När börjar debatten?
    //berra
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    När börjar  Empty Sv: När börjar

    Inlägg  Vercingetorix 2011-02-02, 22:40

    Jag är lite intresserad av vilka oegentligheter Kamprad egentligen gjort som kan skapa en sådan fruktansvärd indignation bland vänsterjournalister...
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    När börjar  Empty Sv: När börjar

    Inlägg  berralarzon 2011-02-02, 22:49

    Vercingetorix skrev:Jag är lite intresserad av vilka oegentligheter Kamprad egentligen gjort som kan skapa en sådan fruktansvärd indignation bland vänsterjournalister...

    Delge oss ovetandes oss det, kanske tur att Anders Borg den moderate finansminister inte är journalist då!
    //berra

    Körigt nu jag återkommer om några dagar!
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    När börjar  Empty Sv: När börjar

    Inlägg  Vercingetorix 2011-02-03, 01:34

    Att en svensk finansminister föredrar att pengar stannar i Sverige för beskattning är knappast en högoddsare... Men så länge IK handlat inom lagutrymmet har ingen rätt att gnälla på att han sett om sitt hus.
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    När börjar  Empty Sv: När börjar

    Inlägg  ericTheDog 2011-02-03, 02:09

    IK är väl inte dömd för något brott. Inte ens åtalad. Inte ens misstänkt.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    När börjar  Empty Sv: När börjar

    Inlägg  RedMentalCase 2011-02-03, 09:59

    Vercingetorix skrev:Jag är lite intresserad av vilka oegentligheter Kamprad egentligen gjort som kan skapa en sådan fruktansvärd indignation bland vänsterjournalister...

    En hårt arbetande man som älskar marknad och affärer,
    finns det nåt värre för dessa amöbor till journalister ?

    Att folk i Sverige är så blåsta att de ger dessa "journalister" status oich tilltro är sanslöst.
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    När börjar  Empty Sv: När börjar

    Inlägg  ANNA2LINK 2011-02-03, 15:57

    RedMentalCase skrev:
    Vercingetorix skrev:Jag är lite intresserad av vilka oegentligheter Kamprad egentligen gjort som kan skapa en sådan fruktansvärd indignation bland vänsterjournalister...

    En hårt arbetande man som älskar marknad och affärer,
    finns det nåt värre för dessa amöbor till journalister ?

    Att folk i Sverige är så blåsta att de ger dessa "journalister" status oich tilltro är sanslöst.

    Det är bara bra att Journalister granskar samhället vart som det är om det så är ex vården,skolan eller "topparna"...
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    När börjar  Empty Sv: När börjar

    Inlägg  ericTheDog 2011-02-03, 17:08

    ANNA2LINK skrev:
    RedMentalCase skrev:
    Vercingetorix skrev:Jag är lite intresserad av vilka oegentligheter Kamprad egentligen gjort som kan skapa en sådan fruktansvärd indignation bland vänsterjournalister...

    En hårt arbetande man som älskar marknad och affärer,
    finns det nåt värre för dessa amöbor till journalister ?

    Att folk i Sverige är så blåsta att de ger dessa "journalister" status oich tilltro är sanslöst.

    Det är bara bra att Journalister granskar samhället vart som det är om det så är ex vården,skolan eller "topparna"...


    Jag skulle säga att det skulle varit bra om journalister granskade samhället och dess toppar istället för att pruducera dynga om kändisar.
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    När börjar  Empty Sv: När börjar

    Inlägg  ANNA2LINK 2011-02-03, 17:18

    ericTheDog skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    RedMentalCase skrev:
    Vercingetorix skrev:Jag är lite intresserad av vilka oegentligheter Kamprad egentligen gjort som kan skapa en sådan fruktansvärd indignation bland vänsterjournalister...

    En hårt arbetande man som älskar marknad och affärer,
    finns det nåt värre för dessa amöbor till journalister ?

    Att folk i Sverige är så blåsta att de ger dessa "journalister" status oich tilltro är sanslöst.

    Det är bara bra att Journalister granskar samhället vart som det är om det så är ex vården,skolan eller "topparna"...


    Jag skulle säga att det skulle varit bra om journalister granskade samhället och dess toppar istället för att pruducera dynga om kändisar.


    Det kan jag hålla med om när det gäller våra sk kändisar och deras privatliv t ex så går Journalister för långt mycket pga att få sälja mer och mer tidningar... Tyvärr så funkar Aftonbladet och Expressen så med i dag... De har blivit "skvaller tidningar" de också... Och allt handlar om pengar
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    När börjar  Empty Sv: När börjar

    Inlägg  berralarzon 2011-02-05, 20:09

    Vercingetorix skrev:Att en svensk finansminister föredrar att pengar stannar i Sverige för beskattning är knappast en högoddsare... Men så länge IK handlat inom lagutrymmet har ingen rätt att gnälla på att han sett om sitt hus.

    Nä helt klart han vad gör ... med 10000000000kr i ryggen är han då fri att göra så.

    Fast jag livstidssjuka cancersjuka med mera tillstånd med dåligt skrivna sjukintyg är det inte okej? frisk och kry inga problem men bli du sjuk/skadad så är inte Sverige något kul land längre.
    Hmm.. alla hörgertomtar (notera här på på ac) tror sig tydligen vara vaccinerade mot sjukdom arbetlöshet och ohälsa numera.
    //berra
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    När börjar  Empty Sv: När börjar

    Inlägg  Vercingetorix 2011-02-05, 23:28

    berralarzon skrev:
    Vercingetorix skrev:Att en svensk finansminister föredrar att pengar stannar i Sverige för beskattning är knappast en högoddsare... Men så länge IK handlat inom lagutrymmet har ingen rätt att gnälla på att han sett om sitt hus.

    Nä helt klart han vad gör ... med 10000000000kr i ryggen är han då fri att göra så.

    Fast jag livstidssjuka cancersjuka med mera tillstånd med dåligt skrivna sjukintyg är det inte okej? frisk och kry inga problem men bli du sjuk/skadad så är inte Sverige något kul land längre.
    Hmm.. alla hörgertomtar (notera här på på ac) tror sig tydligen vara vaccinerade mot sjukdom arbetlöshet och ohälsa numera.
    //berra

    Päron och äpplen. Så länge IK inte gjort något olagligt får man rikta sin irritation åt ett annat håll.

    Sponsored content


    När börjar  Empty Sv: När börjar

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-17, 07:31