Det pågår ingen islamisering av Sverige.
http://johannagraf.blogspot.se/2009/08/bagdad-borg.html
RedMentalCase skrev:En tragisk dag i Sverige, att tillåta den så grovt efterbliven religion att få utöva sitt förtryck via böneutrop.
Utvecklingen i Sverige verkar gå bakåt. Varför ska vi tillåta sånt skit?
Varför uppmuntra folk till att luta sig mopt efterblivenheten och inskränkhet?
Motarbeta religiositeten, annars går det åt skogen.
Är man rasist om man pratar om religion??
RedMentalCase skrev:55+, och dummare än ett nyfött barn. Rolf Johansson, miffot från finnskogarna.
Vem är den där Dani du pratar om?, du inbillar dig väl inte att du vet vem jag är , din nedrökta dåre.
RedCloud skrev:Islamofoberna har inga som helst gränser för sin inbillade rädsla....
Dao skrev:Böneutrop i Fittja gör Sverige muslimkt! Ha ha... Logik fungerar inte tillsammans med fördomar!
RedCloud skrev:Artikel 18, FNs mänskliga rättigheter
"Var och en har rätt till tankefrihet, samvetsfrihet och religionsfrihet. Denna rätt innefattar frihet att byta religion och trosuppfattning och att, ensam eller i gemenskap med andra, offentligen eller enskilt, utöva sin religion eller trosuppfattning genom undervisning, andaktsutövning, gudstjänst och religiösa sedvänjor."
Men nu är ju Dani & extremhögern inte så mycket för sådant tjafs.....
RedCloud skrev:Är man rasist om man pratar om religion??
Men lilla Dani, hur går det med impulskontroll- och angermanagementterapin ?
Inget vidare va ?
Vill du förbjuda kyrkklockorna från en ännu äldre religion kanske ?
RedCloud skrev:Artikel 18, FNs mänskliga rättigheter
"Var och en har rätt till tankefrihet, samvetsfrihet och religionsfrihet. Denna rätt innefattar frihet att byta religion och trosuppfattning och att, ensam eller i gemenskap med andra, offentligen eller enskilt, utöva sin religion eller trosuppfattning genom undervisning, andaktsutövning, gudstjänst och religiösa sedvänjor."
Vad ska du i Fittja att göra? Stanna hemma sålazy skrev:RedCloud skrev:Artikel 18, FNs mänskliga rättigheter
Den "rätten" som du visade här borde också innefatta rätten att slippa religiösa attribut, eller hur?
Om jag inte vill bli hjärntvättad av religiösa citat så ska jag väl slippa det? Hur hänger det ihop med böneutrop som faktiskt består av citat? En kyrklocka (som du också tog upp) ringer ut sitt budskap, inga ord där alltså.
Infra skrev:Vad ska du i Fittja att göra? Stanna hemma sålazy skrev:RedCloud skrev:Artikel 18, FNs mänskliga rättigheter
Den "rätten" som du visade här borde också innefatta rätten att slippa religiösa attribut, eller hur?
Om jag inte vill bli hjärntvättad av religiösa citat så ska jag väl slippa det? Hur hänger det ihop med böneutrop som faktiskt består av citat? En kyrklocka (som du också tog upp) ringer ut sitt budskap, inga ord där alltså.
slipper du reta upp dig.
Infra skrev:Vad ska du i Fittja att göra? Stanna hemma sålazy skrev:
slipper du reta upp dig.
lazy skrev:Infra skrev:Vad ska du i Fittja att göra? Stanna hemma sålazy skrev:
slipper du reta upp dig.
Visst kan jag "stanna hemma" men om detta går igenom så blir det ett ja till alla
moskéer i Sverige när det gäller böneutrop och då har jag kanske också snart en "moské nära mig" och det vill jag faktiskt inte.
RedCloud skrev:RedMentalCase skrev:55+, och dummare än ett nyfött barn. Rolf Johansson, miffot från finnskogarna.
Vem är den där Dani du pratar om?, du inbillar dig väl inte att du vet vem jag är , din nedrökta dåre.
[Fniss]
lazy skrev:Hur lät det när man ville ha tillstånd för att ö.h.t få bygglov för minareten?
"Vi kommer aldrig att använda den för böneutrop." Var det inte så det lät?
Thetaxpayer skrev:Dao skrev:Böneutrop i Fittja gör Sverige muslimkt! Ha ha... Logik fungerar inte tillsammans med fördomar!
Var står det att Sverige är muslimskt?
Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Artikel 18, FNs mänskliga rättigheter
Vem är emot att någon tror på något?
Vem vill förbjuda religionsfriheten?