Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+8
RedCloud
redalert
Thetaxpayer
Secrist
Dao
ericTheDog
Redvictory
F.I.S.T
12 posters

nu får stödröstarna för Alliansen problem

Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

nu får stödröstarna för Alliansen problem - Sida 4 Empty Sv: nu får stödröstarna för Alliansen problem

Inlägg  Secrist 2012-09-02, 11:07

RedCloud skrev:
    Lite svårt att äta hampa.

Inte alls, fröna är efter sojabönan den mest proteinrika gröda som finns.....

Du vet inte mycket du SD-secrist....

Ska du leva på hampafrön menar du? Du överdriver kraftigt hampans egenskaper. Visst finns det många positiva effekter men du får det att låta som om lite hampaodlingar skulle lösa alla problem som genom ett trollslag. Tror inte det. Rolling Eyes
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

nu får stödröstarna för Alliansen problem - Sida 4 Empty Sv: nu får stödröstarna för Alliansen problem

Inlägg  RedCloud 2012-09-02, 11:09

Ska du leva på hampafrön menar du?

Skrev jag det SD-secrist ? Jag påpekade bara att hampafröet är näst intill oöverträffat som näringskälla.

Du överdriver kraftigt hampans egenskaper.

Nej SD-secrist det gör jag inte.

Visst finns det många positiva effekter men du får det att låta som om lite hampaodlingar skulle lösa alla problem som genom ett trollslag. Tror inte det.

Vad du tror i din lilla förljugna värld förändrar inget i sak. Fortsätt blunda du, det verkar tryggast för dig....
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Inlägg  Secrist 2012-09-02, 11:28

RedCloud skrev:
    Ska du leva på hampafrön menar du?

Skrev jag det SD-secrist ? Jag påpekade bara att hampafröet är näst intill oöverträffat som näringskälla.

Du överdriver kraftigt hampans egenskaper.

Nej SD-secrist det gör jag inte.

Visst finns det många positiva effekter men du får det att låta som om lite hampaodlingar skulle lösa alla problem som genom ett trollslag. Tror inte det.

Vad du tror i din lilla förljugna värld förändrar inget i sak. Fortsätt blunda du, det verkar tryggast för dig....

He, he...det är mycket snack men lite fakta på bordet. Hampafröerna är utmärkta som ingrediens i tex müsli men det är ju inget du kan leva på. Varför denna fascination för hampa?
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2012-09-02, 11:40

Hampafröerna är utmärkta som ingrediens i tex müsli men det är ju inget du kan leva på

hampasmör, hampaolja, hampamjöl, hampagröt....i de ämnen som du vet nåt om lille Sd-secrist borde du kanske ha en liten öppnare attityd....

För att riktigt gnugga in lite verklighet hos dig, hampaoljan innehåller de för människan essentiella omega syrorna 3-6-9 i en i naturen oöverträffad harmonisk kombination.

Du verkar ha svårt att tA till dig saker som skakar om din lilla förkrympta förljugna världsbild.
    Släpp sargen Sd-secrist....

Varför denna fascination för hampa?

För att det är en gåva från moder natur som skulle kunna förändra bra mycket som olje-maffian ställt till med. Men när man stöter på sådana bakåtströvare som du inser jag att vägen är lång...
    RedclownIII
    RedclownIII

Antal inlägg : 2772

Inlägg  RedclownIII 2012-09-02, 11:56

RedCloud skrev:
    Hampafröerna är utmärkta som ingrediens i tex müsli men det är ju inget du kan leva på

hampasmör, hampaolja, hampamjöl, hampagröt....i de ämnen som du vet nåt om lille Sd-secrist borde du kanske ha en liten öppnare attityd....

För att riktigt gnugga in lite verklighet hos dig, hampaoljan innehåller de för människan essentiella omega syrorna 3-6-9 i en i naturen oöverträffad harmonisk kombination.

Du verkar ha svårt att tA till dig saker som skakar om din lilla förkrympta förljugna världsbild.
    Släpp sargen Sd-secrist....

Varför denna fascination för hampa?

För att det är en gåva från moder natur som skulle kunna förändra bra mycket som olje-maffian ställt till med. Men när man stöter på sådana bakåtströvare som du inser jag att vägen är lång...

He he he..... det är inte så att du har ekonomiska intressen i hampanodling? lol!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 20:24