RedclownIII skrev:
Och vem är du att avgöra vad som är lyxkonsumtion?
Jag anser mig ha rätten att ha en åsikt om vad som är lyxkonsumtion. Förnekar du mig den rätten ?
RedclownIII skrev:
F.I.S.T skrev:RedclownIII skrev:
Jag anser mig ha rätten att ha en åsikt om vad som är lyxkonsumtion. Förnekar du mig den rätten ?
RedclownIII skrev:F.I.S.T skrev:RedclownIII skrev:
Nå skall du svara på frågan eller lille fistare?
Redvictory skrev:RedclownIII skrev:F.I.S.T skrev:RedclownIII skrev:
Logga ut för gott och sök dig ett jobb ditt lilla troll!
F.I.S.T skrev:RedclownIII skrev:
Den som önskar konsumera lyx bör väl få göra det.
RedCloud skrev:Den som önskar konsumera lyx bör väl få göra det.
Trots den miljöbelastning det innebär...?
Vilken korkad liten spillra du är lillErik...
Secrist skrev:RedCloud skrev:Den som önskar konsumera lyx bör väl få göra det.
Det är väl en smaksak vad lyx är. Och mig veterligen så innebär all form av konsumtion en miljöbelastning.
RedCloud skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Den som önskar konsumera lyx bör väl få göra det.
Det är väl en smaksak vad lyx är. Och mig veterligen så innebär all form av konsumtion en miljöbelastning.
Anktrion får back-up av blunda-blunda sektens ordningsman...
All konsumtion innebär en miljöbelastning. Kan vi enas om det?
RedclownIII skrev:F.I.S.T skrev:RedclownIII skrev:
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:RedclownIII skrev:
Den som önskar konsumera lyx bör väl få göra det...allt man behöver göra är att betala för sig.
RedCloud skrev:All konsumtion innebär en miljöbelastning. Kan vi enas om det?
Odlar du industrihampa för energi är det en win-win situation när det gäller koldioxid, den förbättrar jordeegenskaperna.....så det är en sanning med modifikation.
Men vill du försvara västs utsugning av planeten och inte kan kritisiera lyxkonsumtion så får du väl gära det. Ditt s.k. "miljöengagemang" verkar ju lika tunt som din förmåga att föra debatt.
F.I.S.T skrev:RedclownIII skrev:F.I.S.T skrev:RedclownIII skrev:
Faktum är att jag faktiskt gjorde det med min motfråga....
Jag anser mig ha rätten att ha en åsikt om vad som är lyxkonsumtion, sen att du projicerar över det som att jag skulle påstå mig sitta med det allenarådande svaret och sanningen om exakt vart gränsen går för "lyxkonsumtion.... visar bara på hur svag is du är ute på.
Anser du att lyxkonsumtion existerar öht ?
Anser du att jag inte har rätten till en åsikt om vad lyxkonsumtion är ?
Nu var det ju inte frågan om att få ha en åsikt utan vems åsikt som skulle gälla eller hur...du vill diktera vad som skall definieras som lyx enligt dina normer eller hur hade du annars tänkt att det skall gå till när lyxkonsumtion skulle regleras lille fistare?
RedCloud skrev:All konsumtion innebär en miljöbelastning. Kan vi enas om det?
Odlar du industrihampa för energi är det en win-win situation när det gäller koldioxid, den förbättrar jordeegenskaperna.....så det är en sanning med modifikation.
Men vill du försvara västs utsugning av planeten och inte kan kritisiera lyxkonsumtion så får du väl gära det. Ditt s.k. "miljöengagemang" verkar ju lika tunt som din förmåga att föra debatt.
RedCloud skrev:Nu var det ju inte frågan om att få ha en åsikt utan vems åsikt som skulle gälla eller hur...du vill diktera vad som skall definieras som lyx enligt dina normer eller hur hade du annars tänkt att det skall gå till när lyxkonsumtion skulle regleras lille fistare?
Marknadsfundamentalisterna briljerar ånyo med sin stupiditet, vojne vojen....
RedCloud skrev:Den som önskar konsumera lyx bör väl få göra det.
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:RedclownIII skrev:
Den som önskar konsumera lyx bör väl få göra det...allt man behöver göra är att betala för sig.
Och konsekvenserna skiter du i ?
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Den som önskar konsumera lyx bör väl få göra det.
Var finns koppling mellan lyx och miljöpåverkan?
Igår lyxkonsumerade jag kött från den lokale kötthandlaren, som hade köpt in köttet från bondgård i närområdet. Fantastiskt gott var det. Och lyxigt. Miljöpåverkan?
F.I.S.T skrev:"Nu var det ju inte frågan om att få ha en åsikt utan vems åsikt som skulle gälla eller hur..."
Är det bara EN åsikt som får gälla då ? ... blir du aldrig trött på att ständigt vara fel ute ?
RedclownIII skrev:"Nu var det ju inte frågan om att få ha en åsikt utan vems åsikt som skulle gälla eller hur..."
RedclownIII skrev:Vem har påstått att bara en åsikt får gälla utom du själv?
F.I.S.T skrev:RedclownIII skrev:"Nu var det ju inte frågan om att få ha en åsikt utan vems åsikt som skulle gälla eller hur..."RedclownIII skrev:Vem har påstått att bara en åsikt får gälla utom du själv?
"Pottkanten" sa du ?
Lite svårt att äta hampa.