Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+9
SiP
ericTheDog
Secrist
Regndrottning
redalert
Thetaxpayer
Vercingetorix
RedMentalCase
RedCloud
13 posters

    Forumets guldstjärna, första graden....

    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Forumets guldstjärna, första graden.... - Sida 5 Empty Sv: Forumets guldstjärna, första graden....

    Inlägg  redalert 2012-02-13, 11:12

    RedCloud skrev:
    Nej det visar vilken patetisk skådespelare du är!
    Mentalfallet hotar?
    I din förljugna fantasivärld kan vad som helst hända minns du inte när du påstod dig röstat på alliansen 2010?
    Dubbla käftsmällar på detta!
    Du är såååå ääääägd!

    Tyvärr så funkar inte detta forums sök-funktion så jag kan inte plocka upp inlägget och visa dig. Men jag gör en lillErik "bevisen finns på detta forum".
    Får jag lite tid över ska jag plocka fram det.

    Sen tycker jag du kan sluta hota med våld, inte så att jag blir rädd för dig plutten, men det är bra otrevligt, och du skyltar bara med ditt mindervärdeskomplex.

    Hur tycker du att hitlermustach på Reinfeldt ter sig?

    Som man bäddar får man ligga!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Forumets guldstjärna, första graden.... - Sida 5 Empty Sv: Forumets guldstjärna, första graden....

    Inlägg  RedCloud 2012-02-13, 11:18


    Hur tycker du att hitlermustach på Reinfeldt ter sig?

    Som man bäddar får man ligga!

    Nu har jag ju tolkningsföreträde före ank-sekten och säger för femtioelfte gången att det är en Chaplinmustasch. Gilla läget plutten.....

    Forumets guldstjärna, första graden.... - Sida 5 Chaplin-dictator
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Forumets guldstjärna, första graden.... - Sida 5 Empty Sv: Forumets guldstjärna, första graden....

    Inlägg  RedCloud 2012-02-13, 11:22


    Som man bäddar får man ligga!

    Hur i helvete är man funtad om man tycker att det är fritt fram att hota med våld för att man inte tycker om en annan debattörs avatar ?

    Jag tror att man då är väldigt väldigt sjuk i huvudet......vad tror du?
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Forumets guldstjärna, första graden.... - Sida 5 Empty Sv: Forumets guldstjärna, första graden....

    Inlägg  redalert 2012-02-13, 11:31

    RedCloud skrev:
    Som man bäddar får man ligga!

    Hur i helvete är man funtad om man tycker att det är fritt fram att hota med våld för att man inte tycker om en annan debattörs avatar ?

    Jag tror att man då är väldigt väldigt sjuk i huvudet......vad tror du?

    Ingen pollett som ramla ned nu heller?

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Forumets guldstjärna, första graden.... - Sida 5 Empty Sv: Forumets guldstjärna, första graden....

    Inlägg  RedCloud 2012-02-13, 11:46

    Ingen pollett som ramla ned nu heller?

    Inte mer än att jag och förmodligen de flesta som läser det här inser att du inte har alla kameler hemma i stallet.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Forumets guldstjärna, första graden.... - Sida 5 Empty Vad

    Inlägg  Secrist 2012-02-13, 11:53

    RedCloud skrev:
    Jag såg ingenstans i texten att ordet "terror" användes. Ännu mindre "statsterrorism". Var står det?

    Jag vet inte om du ÄR korkad eller bara spelar, inte heller vad som skulle vara värst.

    En stat som utan krigsförklaring minerar hamnar för att stödja en ultrahöger gerilla, vad kallr du det om inte terror ?

    Ge dig nu secrist.....

    Så du hittar helt enkelt på dina egna domar och försöker kränga de som fakta? Lite eget "hittepå" som vanligt med andra ord.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Forumets guldstjärna, första graden.... - Sida 5 Empty Sv: Forumets guldstjärna, första graden....

    Inlägg  RedCloud 2012-02-13, 12:10


    Så du hittar helt enkelt på dina egna domar och försöker kränga de som fakta?

    öhhh nej

    Eftersom du undvek att svara på frågorna tar jag dom gärna igen:

    Har I.D. dömt USA för brotten mot Nicaragua ? = terrorhandlingar

    ÄR USA en stat ? = stat

    plussa ihop......
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Forumets guldstjärna, första graden.... - Sida 5 Empty Sv: Forumets guldstjärna, första graden....

    Inlägg  RedCloud 2012-02-13, 12:13

    Detta var vi flera som såg och lade på minnet

    Tack svackan.....
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Forumets guldstjärna, första graden.... - Sida 5 Empty Brott

    Inlägg  Secrist 2012-02-13, 14:06

    RedCloud skrev:

    Så du hittar helt enkelt på dina egna domar och försöker kränga de som fakta?

    öhhh nej

    Eftersom du undvek att svara på frågorna tar jag dom gärna igen:

    Har I.D. dömt USA för brotten mot Nicaragua ? = terrorhandlingar

    ÄR USA en stat ? = stat

    plussa ihop......

    Terror är dina egna ord. Inte domstolens. Och då faller ditt påstående ihop som ett korthus.
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Forumets guldstjärna, första graden.... - Sida 5 Empty Sv: Forumets guldstjärna, första graden....

    Inlägg  redalert 2012-02-13, 14:07

    RedCloud skrev:
    Detta var vi flera som såg och lade på minnet

    Tack svackan.....

    Kompisar som blundar för din sjukdom är det sådana du skall tacka? No
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Forumets guldstjärna, första graden.... - Sida 5 Empty Sv: Forumets guldstjärna, första graden....

    Inlägg  RedCloud 2012-02-13, 14:10

    Och då faller ditt påstående ihop som ett korthus.

    Fan vad barnslig du är secrist, du kan bättre.

    Hur vill du beteckna att världens största krigsmakt minerar hamnar i ett land i tredjevärlden utan krigsförklaring om inte terror ?

    (inser att du inte kommer svara)
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Forumets guldstjärna, första graden.... - Sida 5 Empty Sv: Forumets guldstjärna, första graden....

    Inlägg  redalert 2012-02-13, 14:14

    RedCloud skrev:
    Ingen pollett som ramla ned nu heller?

    Inte mer än att jag och förmodligen de flesta som läser det här inser att du inte har alla kameler hemma i stallet.

    Det är inte bra att inte ha någon sjukdomsinsikt och det har varken du eller dina extremistvänner som håller med dig på grund av att de vet hur du är och inte vill stöta sig med dig, du är sjuk mycket sjuk min vän! Shocked
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Forumets guldstjärna, första graden.... - Sida 5 Empty Sv: Forumets guldstjärna, första graden....

    Inlägg  redalert 2012-02-13, 14:18

    RedCloud skrev:
    Och då faller ditt påstående ihop som ett korthus.

    Fan vad barnslig du är secrist, du kan bättre.

    Hur vill du beteckna att världens största krigsmakt minerar hamnar i ett land i tredjevärlden utan krigsförklaring om inte terror ?

    (inser att du inte kommer svara)

    Fan vad hopplös du är rc tror tyvärr inte att du kan bättre men du kan ju försöka visa det! Laughing
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Forumets guldstjärna, första graden.... - Sida 5 Empty Sv: Forumets guldstjärna, första graden....

    Inlägg  formsvackan 2012-02-13, 17:07

    RedCloud skrev:
    Detta var vi flera som såg och lade på minnet

    Tack svackan.....
    Väl bekomme. Sådana hot ska rendera åthutning. Att han valde fel skola/rektor är ingen förmildrande omständighet.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Forumets guldstjärna, första graden.... - Sida 5 Empty Sv: Forumets guldstjärna, första graden....

    Inlägg  formsvackan 2012-02-13, 17:19

    redalert skrev:I din förljugna fantasivärld kan vad som helst hända minns du inte när du påstod dig röstat på alliansen 2010?

    Dubbla käftsmällar på detta!
    Menar du att redan misstanken att någon röstat på alliansen berättigar till ett kok stryk ?
    Very Happy
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Forumets guldstjärna, första graden.... - Sida 5 Empty Brott

    Inlägg  Secrist 2012-02-13, 20:25

    RedCloud skrev:
    Och då faller ditt påstående ihop som ett korthus.

    Fan vad barnslig du är secrist, du kan bättre.

    Hur vill du beteckna att världens största krigsmakt minerar hamnar i ett land i tredjevärlden utan krigsförklaring om inte terror ?

    (inser att du inte kommer svara)

    Fast du hävdade att USA är det enda land som dömts för statsterrorism. Detta har du fortfarande inte kunnat visa vilket tyder på att det är ditt eget ordval och tyckande. med din historia av citatförfalskningar och påståenden ryckta ur sitt sammmanhang så lär ju ingen vara förvånad. Är det något som dina partikamrater i KP också ägnar sig åt eller är det mest du som använder den metoden?
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Forumets guldstjärna, första graden.... - Sida 5 Empty Sv: Forumets guldstjärna, första graden....

    Inlägg  RedMentalCase 2012-02-18, 02:28

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Men nu får väl den sinnessjuka kackerlackan ge sig, vad är det för vidriga lögner han sprider härinne?
    Kontakta kackerlackans rektor?, jag har ingen aning om vad hans rektor heter, för övrigt ärhan ju inte lärare längre.
    Detta var vi flera som såg och lade på minnet. Du kan inte ljuga dig ur alla dina dumheter, du gräver bara din grop ännu djupare genom att försöka.

    Flera?, du och din kackerlackskompis?,
    länk tack.

    Går ni igång på att sitta och storljuga för varandra?

    Så var formfoliet och kackerlackan rökta för miljonte gången.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Forumets guldstjärna, första graden.... - Sida 5 Empty Sv: Forumets guldstjärna, första graden....

    Inlägg  Infra 2012-02-18, 09:24

    RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Men nu får väl den sinnessjuka kackerlackan ge sig, vad är det för vidriga lögner han sprider härinne?
    Kontakta kackerlackans rektor?, jag har ingen aning om vad hans rektor heter, för övrigt ärhan ju inte lärare längre.
    Detta var vi flera som såg och lade på minnet. Du kan inte ljuga dig ur alla dina dumheter, du gräver bara din grop ännu djupare genom att försöka.

    Flera?, du och din kackerlackskompis?,
    länk tack.

    Går ni igång på att sitta och storljuga för varandra?

    Så var formfoliet och kackerlackan rökta för miljonte gången.
    Jag tycker Berra ska ha guldstjärna. Det har han tjänat ihop till - många gånger om! Very Happy
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Forumets guldstjärna, första graden.... - Sida 5 Empty Sv: Forumets guldstjärna, första graden....

    Inlägg  Vercingetorix 2012-02-19, 14:59

    Tänka sig att ett topic om yours truly kan generera så många känsloyttrinngar...

    Jag känner mig nästan som... ...Björn Ranelid... Wink
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Forumets guldstjärna, första graden.... - Sida 5 Empty Sv: Forumets guldstjärna, första graden....

    Inlägg  RedCloud 2012-02-19, 15:00

    Jag känner mig nästan som... ...Björn Ranelid..

    *asg* Enligt AB så känner sig B.R. sig som Zlatan....du är i gott sällskap
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Forumets guldstjärna, första graden.... - Sida 5 Empty Sv: Forumets guldstjärna, första graden....

    Inlägg  Vercingetorix 2012-02-19, 15:03

    RedCloud skrev:
    Jag känner mig nästan som... ...Björn Ranelid..

    *asg* Enligt AB så känner sig B.R. sig som Zlatan....du är i gott sällskap

    Ja, det hade kunnat bli ett intressant fyllekalas..
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Forumets guldstjärna, första graden.... - Sida 5 Empty Sv: Forumets guldstjärna, första graden....

    Inlägg  SiP 2012-02-19, 17:00

    Vercingetorix skrev:Tänka sig att ett topic om yours truly kan generera så många känsloyttrinngar...

    Jag känner mig nästan som... ...Björn Ranelid... Wink

    Nåja, bilden du har som avatar har samma färg i ansiktet som han i alla fall...
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Forumets guldstjärna, första graden.... - Sida 5 Empty Sv: Forumets guldstjärna, första graden....

    Inlägg  Regndrottning 2012-02-19, 17:02

    SiP skrev:
    Vercingetorix skrev:Tänka sig att ett topic om yours truly kan generera så många känsloyttrinngar...

    Jag känner mig nästan som... ...Björn Ranelid... Wink

    Nåja, bilden du har som avatar har samma färg i ansiktet som han i alla fall...


    Hahahaha!

    Ja, nästan iaf.
    Very Happy

    Sponsored content


    Forumets guldstjärna, första graden.... - Sida 5 Empty Sv: Forumets guldstjärna, första graden....

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-16, 05:37