Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
blueheaven
mimra
PE Dal
formsvackan
MartinLindgren
RedCloud
10 posters

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC Empty fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC

    Inlägg  RedCloud 2009-06-18, 08:08

    fredrik "psykfallet och mytomanen" rahm har ju gudbevars en egen liten datafirma som går så inihelvetes bra och där hans "anställda" sliter i sitt anletes svett så att han får tid att producera 30-40 meningslösa inlägg om dagen lanserar nu en ny lågpris PC, som beräknas rädda det idag konkursfärdiga föreaget.

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC Abacus

    fredrik själv har dock problem med att läsa manualen, och överlåter därför allt handhavande till de med mer förstånd.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC Empty Sv: fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-18, 08:12

    Mr.Rahm är ju lyckligt lottad, för så länge han har tio fingrar så borde han ha fullkoll på kulramen?

    Man skulle alltså kunna säga Mr. Fredrik KulRahm!
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC Empty Sv: fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC

    Inlägg  formsvackan 2009-06-18, 08:15

    Han lär dock få svårt att möta konkurrensen från låglöneländerna, i synnerhet som dessa utvecklat och marknadsfört en betydligt mer avancerad modell för flera tusen år sedan.

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC GIM_3965
    PE Dal
    PE Dal


    Antal inlägg : 1127
    Join date : 09-03-20
    Ort : Ett fullständigt S dominerat

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC Empty Vitsigheter

    Inlägg  PE Dal 2009-06-19, 02:01

    Kan det vara så vitsigt att denna företagside heter KULRAHM AB?
    Företagsamheten behöver nog allt som helst få kostnadsRahmarna grundligt granskade.
    mimra
    mimra


    Antal inlägg : 495
    Join date : 09-06-18
    Age : 50
    Ort : Tellus

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC Empty Sv: fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC

    Inlägg  mimra 2009-06-19, 02:16

    Alla företagsideer är väl välkomna i detta företagsfientliga land även om just kulramar känns lite ur tiden.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC Empty Sv: fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-19, 08:54

    Jasså du säger det mimra, sverige är företagarfientligt?
    styrs inte sverige av en moderatledd regering, med det ledande partiet arbetarpartier moderaterna,
    Och centern som säger att småföretagarna står dom varmt i hjärtat?

    Så där har du rätt mimra, bara en massa snack och liten verkstad på alliansen!
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC Empty Sv: fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC

    Inlägg  blueheaven 2009-06-19, 13:15

    martin7lindgren skrev:Jasså du säger det mimra, sverige är företagarfientligt?
    styrs inte sverige av en moderatledd regering, med det ledande partiet arbetarpartier moderaterna,
    Och centern som säger att småföretagarna står dom varmt i hjärtat?

    Så där har du rätt mimra, bara en massa snack och liten verkstad på alliansen!

    "I don't have a dream and not a glue about anything"

    Citat martin i fall han hade kunnat engelska. santa
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC Empty Sv: fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC

    Inlägg  formsvackan 2009-06-19, 15:14

    blueheaven skrev:"I don't have a dream and not a glue about anything"

    Citat martin i fall han hade kunnat engelska. santa

    "not a glue about anything" Vad betyder det ?



    http://en.wikipedia.org/wiki/Adhesive
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC Empty Sv: fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC

    Inlägg  GustavAnder 2009-06-19, 16:07

    formsvackan skrev:
    blueheaven skrev:"I don't have a dream and not a glue about anything"

    Citat martin i fall han hade kunnat engelska. santa

    "not a glue about anything" Vad betyder det ?




    Det betyder att vänsterfolk inte är ihoplimmade korrekt. Skyll inte på era delar , det är fel på era fogar ?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC Empty Sv: fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC

    Inlägg  Sniperace 2009-06-19, 16:23

    snott från bedragarebn i Tracys hämnd som sålde dena för dyra pebngar vid namn sukaba, vilket ju blir abakus baklänges, dvs kulram!!

    Han blev riktigt rik på den blåsningen!
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC Empty svin av 1a graden.

    Inlägg  GustavAnder 2009-06-19, 16:24

    "fredrik "psykfallet och mytomanen" rahm ..."

    Aldrig i helvete att jag kommer till testaren, testaren som uppenbarligen godkänner en "debattör" som redcloud. Svinet som nicknappade .
    Saken skulle ju inte få lov att vara lärare, kan ni tänka er det svinet som pedogog ?,
    kallar folk som han retat sig på , trakasserat och nicknappat , saker som det han skrev där.
    Fy fan vilket lowlife.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC Empty Sv: fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC

    Inlägg  Sniperace 2009-06-19, 16:39

    GustavAnder skrev:"fredrik "psykfallet och mytomanen" rahm ..."

    Aldrig i helvete att jag kommer till testaren, testaren som uppenbarligen godkänner en "debattör" som redcloud. Svinet som nicknappade .
    Saken skulle ju inte få lov att vara lärare, kan ni tänka er det svinet som pedogog ?,
    kallar folk som han retat sig på , trakasserat och nicknappat , saker som det han skrev där.
    Fy fan vilket lowlife.

    Nu är ju testaren öppen för alla.ÄVEN dig, det är bara en sak som gäller, det är att sköta sig där, så gör RC och andra som Fredrik det så är de välkmna pch har samma rätt som andra att vara där, men HÄR vill du vara fastän inga regler gäller?

    lite hycklare eller?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC Empty Sv: fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC

    Inlägg  RedCloud 2009-06-19, 16:44

    "Aldrig i helvete att jag kommer till testaren"

    Du skulle inte överleva en vecka, där debatterar man utan nedvärderande invektiv och amok löpandes fantasigeneratorer.

    "testaren som uppenbarligen godkänner en "debattör" som redcloud"

    ALLA är välkomna som följer reglerna, även du, men som sagt långvarig blir du nog inte.

    Svinet som nicknappade
    .

    nicknappades, annars korrekt...och gärningsmannen bakom det vet vi väl alla vem det var ?

    "Saken skulle ju inte få lov att vara lärare"

    yrkesförbud har alltid varit en paradgren hos extremhögern...

    kan ni tänka er det svinet som pedogog ?,

    min arbetsgivare kan det iaf, det räcker för mig...

    "kallar folk som han retat sig på , trakasserat och nicknappat , saker som det han skrev där.
    Fy fan vilket lowlife"

    förväxlar GA i sin midsommarberusning detta forum med det verkliga livet ?

    vojjne vojjne, pärskans skåningar
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC Empty Sv: fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC

    Inlägg  GustavAnder 2009-06-19, 16:49

    Sniperace skrev:
    GustavAnder skrev:"fredrik "psykfallet och mytomanen" rahm ..."

    Aldrig i helvete att jag kommer till testaren, testaren som uppenbarligen godkänner en "debattör" som redcloud. Svinet som nicknappade .
    Saken skulle ju inte få lov att vara lärare, kan ni tänka er det svinet som pedogog ?,
    kallar folk som han retat sig på , trakasserat och nicknappat , saker som det han skrev där.
    Fy fan vilket lowlife.

    Nu är ju testaren öppen för alla.ÄVEN dig, det är bara en sak som gäller, det är att sköta sig där, så gör RC och andra som Fredrik det så är de välkmna pch har samma rätt som andra att vara där, men HÄR vill du vara fastän inga regler gäller?

    lite hycklare eller?

    Min poäng var ju att jag inte kommer att regga mig på ett forum som tillåter redcloud att göra detsamma , efter hans uppträdande här.
    Du vänder tydligen på moralen och menar redcloud är ursäktad för att det inte fanns några regler på detta forum, kan du utveckla ditt " moraliska resonemang " vidare ?, eller låt bli, för att slippa pinsamheter.
    Vari ligger mitt hyckleri, vet inte heller du vad ordet betyder.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC Empty Sv: fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC

    Inlägg  RedCloud 2009-06-19, 16:55

    "Min poäng var ju att jag inte kommer att regga mig på ett forum som tillåter redcloud att göra detsamma , "

    Ständigt denne RedCloud.....tänk att en rund liten gubbe på 50+ boendes i en liten röd Very Happy liten stuga på landet kan uppröra hela extremhögerfalangen till den milda grad....

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC Red_Cloud
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC Empty upprörd

    Inlägg  GustavAnder 2009-06-19, 16:59

    Med tanke på antalet producerade inlägg och antalet ord mot mig , till mig , så vet vi ju vem som är mest "upprörd".


    Tillika är kommunisten helt uppkörd, i röven på sig själv.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC Empty Sv: fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC

    Inlägg  RedCloud 2009-06-19, 17:06

    "Med tanke på antalet producerade inlägg och antalet ord mot mig , till mig , så vet vi ju vem som är mest "upprörd"."

    det är nog bara martin som du (ännu) inte har fantiserat ihop mig med som dubbelnickare, så vad du yrar om hamnar på samma hög som kattan skiter. Som vanligt, alltså.
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC Empty total dåre.

    Inlägg  GustavAnder 2009-06-19, 17:11

    Du frågade för 5 minuter sen att man inte kan beslå dig med en lögn, bara det i skrift är en patetisk drift med det svenska språket och ett brott mot mänskligt liv.

    Det tog 5 minuter till innan en av dina tusen lögner dök upp,

    """"det är nog bara martin som du (ännu) inte har fantiserat ihop mig med som dubbelnickare, """" citat av lögnaren redcloud.

    Jag har sagt, och vet att du nicknappade fredrik, och att du troligen är pedal, inget annat.


    Senast ändrad av GustavAnder den 2009-06-19, 17:50, ändrad totalt 1 gång
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC Empty Sv: fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC

    Inlägg  RedCloud 2009-06-19, 17:24

    Du frågade för 5 minuter sen att man inte kan beslå dig med en lögn,

    nej GA jag frågade inte, jag påstod.

    " bara det i skrift är en patetisk drift med det svenska språket och ett brott mot mänskligt liv"

    RedCloud skriver brott mot mänskligheten...ja jävlar

    Det tog 5 minuter till innan en av dina tusen lögner dök upp
    ,

    fortfarande har du inte lyckats beslå mig med en lögn GA (påstående, inte fråga)

    "jag har sagt, och vet att du nicknappade fredrik"

    om "du vet" kanske vi kan få se "bevis" ?

    "och att du troligen är pedal, inget annat"

    ja herre jösses vad spriten kan ställaq till med....amatörernas afton, skrev du inte så Martin ?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC Empty Sv: fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-19, 17:40

    Jo jag skrev det, när jag ville muntra upp Red Viktory på sjukan,
    att midsommar afton är en av årets amatörernas aftnar, en sån där när man många gånger ska vara glad att man slapp vara ute och stångas med herrar och damer glada i hatten, alldeles för glada i hatten! drunken

    Själv är jag lättad och glad att kunna sitta här hemma i lugnets vrå! Wink

    Men eftersom Red Viktory är brandman, dessutom befäl, så förstår man att han varit med ett tag,

    Och därmed genom sitt arbete helt säkert sett en del elände, för brandmän/kvinnor lär ju få se vare sig dom vill eller inte!
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC Empty Sv: fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC

    Inlägg  berralarzon 2009-06-19, 21:35

    Hmm.. jag som trodde att fredrikrahms aka mickewrede inte änns kommit ifrån knut på snöre, Formsvackan Red C ni var för snälla med kulram, nä som sagt mobbaren rahm har bara snören utan knut i disken.

    //berra
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC Empty Sv: fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC

    Inlägg  berralarzon 2009-06-19, 21:37

    GustavAnder skrev:Med tanke på antalet producerade inlägg och antalet ord mot mig , till mig , så vet vi ju vem som är mest "upprörd".


    Tillika är kommunisten helt uppkörd, i röven på sig själv.

    Nu talte pottrunner om bajs igen, att du inte lär dig asfultuhten gustav ander du får ju pisk varje gång ditt nick dyker upp när ska du lära dig fultruhten.
    //berra
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC Empty Sv: fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC

    Inlägg  Sniperace 2009-06-20, 10:49


    Min poäng var ju att jag inte kommer att regga mig på ett forum som tillåter redcloud att göra detsamma , efter hans uppträdande här.
    Du vänder tydligen på moralen och menar redcloud är ursäktad för att det inte fanns några regler på detta forum, kan du utveckla ditt " moraliska resonemang " vidare ?, eller låt bli, för att slippa pinsamheter.
    Vari ligger mitt hyckleri, vet inte heller du vad ordet betyder.

    Vad han har gjort eller gör HÄR ser jag som en sak som saknar betydelse, tycker du att även bf, bh, fredrik osv osv skulle nekas vara på testaren pga hur de uppfört sig här?

    ska vi stoppa alla oliktänkande och ha ett ryggdunkarforum där vi kan tala om för varandra hur bra vi är?

    Ja, då skulle inte jag varit där iallafall, just eftersom mina åsikter spänner sig från långt till vänster ända till vissa saker i SD.

    men som sagt det är ju du själv som avgör var du vill vara....
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC Empty Sv: fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC

    Inlägg  blueheaven 2009-06-20, 10:54

    Sniperace skrev:
    Vad han har gjort eller gör HÄR ser jag som en sak som saknar betydelse, tycker du att även bf, bh, fredrik osv osv skulle nekas vara på testaren pga hur de uppfört sig här?


    Är tacksam om jag slipper blandas in i det här!

    Ger mig bara in i slika debatter för att hålla efter de värsta rötäggen!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC Empty Då har du misslyckas kapitalt..

    Inlägg  theward 2009-06-20, 10:57

    blueheaven skrev:
    Sniperace skrev:
    Vad han har gjort eller gör HÄR ser jag som en sak som saknar betydelse, tycker du att även bf, bh, fredrik osv osv skulle nekas vara på testaren pga hur de uppfört sig här?


    Är tacksam om jag slipper blandas in i det här!

    Ger mig bara in i slika debatter för att hålla efter de värsta rötäggen!

    försök håll efter dig själv,,, så kanske du lyckas lite bättre tongue

    Sponsored content


    fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC Empty Sv: fredrikrahms dataföretag lanserar ny lågpris PC

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-11, 09:24