Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+8
redalert
ericTheDog
Sniperace
Secrist
F.I.S.T
SiP
RedMentalCase
RedCloud
12 posters

    Historielös höger....igen

    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Historielös höger....igen - Sida 3 Empty Sv: Historielös höger....igen

    Inlägg  ericTheDog 2011-12-14, 00:18

    formsvackan skrev:
    ericTheDog skrev:Jaså...de tre avslutande frågetecknen indikerade kanske nåt annat än en fråga...
    Det skulle kunna tolkas som förvåning över hur urbota dumma påståenden du lyckas komma med.

    Vill du tolka det som en fråga, så varsågod, men något svara på denna "fråga" har du absolut inte presterat, endast påstått att du så gjort, något som inte förbättrar din obefintliga trovärdighet. Bland ankungarna framstår du faktiskt som den mest obegåvade och det är i och för sig en prestation i den stenhådra konkurrensen Very Happy


    Du behöver ju inte gå i spinn bara för jag gör dig medveten om dina tillkortakommanden. Men det är ju upp till dig.

    Annars är det minst sagt roande att du uttrycker din förvåning över de urbota dumma påståenden som du själv levererat.



    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Historielös höger....igen - Sida 3 Empty Sv: Historielös höger....igen

    Inlägg  ericTheDog 2011-12-14, 00:22

    Secrist skrev:
    ericTheDog skrev:
    RedCloud skrev:
    Hans frågor är berättigade.

    Lite gulligt att du måste upp i sadeln och rida mot solnedgången för att rädda SD.secrist varje gång han får brallorna nerdragna. Gulligt...


    Varför inte låta secrist själv avslöja om han sympatiserar med sd?

    Jag röstade på Fp i valet. Om det kan vara av intresse. Vad gäller SD så försvarar jag deras rätt att göra sin röst hörd. Precis som jag försvarar partier som Kommunistiska Partiet och deras rätt att verka. Man kan tycka att deras politiska program är knas men de har en demokratisk rätt att få säga vad de står för utan att bli bojkottade och censurerade.


    Har aldrig förstått jiddret om att du skulle vara sd. Tack för klargörandet. Rb får nog ta på en av sina många dumstrutar.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Historielös höger....igen - Sida 3 Empty SD

    Inlägg  Secrist 2011-12-14, 00:40

    ericTheDog skrev:
    Secrist skrev:
    ericTheDog skrev:
    RedCloud skrev:
    Hans frågor är berättigade.

    Lite gulligt att du måste upp i sadeln och rida mot solnedgången för att rädda SD.secrist varje gång han får brallorna nerdragna. Gulligt...


    Varför inte låta secrist själv avslöja om han sympatiserar med sd?

    Jag röstade på Fp i valet. Om det kan vara av intresse. Vad gäller SD så försvarar jag deras rätt att göra sin röst hörd. Precis som jag försvarar partier som Kommunistiska Partiet och deras rätt att verka. Man kan tycka att deras politiska program är knas men de har en demokratisk rätt att få säga vad de står för utan att bli bojkottade och censurerade.


    Har aldrig förstått jiddret om att du skulle vara sd. Tack för klargörandet. Rb får nog ta på en av sina många dumstrutar.

    Det lär ju inte påverka hans töntiga påhopp men ni andra har ju rätt att veta hur landet ligger. Så att säga.
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Historielös höger....igen - Sida 3 Empty Sv: Historielös höger....igen

    Inlägg  redalert 2011-12-14, 01:05

    formsvackan skrev:
    ericTheDog skrev:Jaså...de tre avslutande frågetecknen indikerade kanske nåt annat än en fråga...
    Det skulle kunna tolkas som förvåning över hur urbota dumma påståenden du lyckas komma med.

    Vill du tolka det som en fråga, så varsågod, men något svara på denna "fråga" har du absolut inte presterat, endast påstått att du så gjort, något som inte förbättrar din obefintliga trovärdighet. Bland ankungarna framstår du faktiskt som den mest obegåvade och det är i och för sig en prestation i den stenhådra konkurrensen Very Happy
    Vilken fantastisk retoriker du är formsvackan! *asg*
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Historielös höger....igen - Sida 3 Empty Sv: Historielös höger....igen

    Inlägg  formsvackan 2011-12-14, 02:45

    ericTheDog skrev:Du behöver ju inte gå i spinn bara för jag gör dig medveten om dina tillkortakommanden.
    Är det det du tror du gör genom att påstå dig ha svarat på en fråga som inte ställts ?
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Historielös höger....igen - Sida 3 Empty Sv: Historielös höger....igen

    Inlägg  ericTheDog 2011-12-14, 10:25

    formsvackan skrev:
    ericTheDog skrev:Du behöver ju inte gå i spinn bara för jag gör dig medveten om dina tillkortakommanden.
    Är det det du tror du gör genom att påstå dig ha svarat på en fråga som inte ställts ?

    Frågan du ställde må ha varit korkad, men helt i linje med andra dumheter du häver hur dig. Man kan förstå att du inte villl stå för din fråga. Så koko var den. Det är bara det att alternativet verkar ännu mer korkat, då jag aldrig påstått de saker du insinuerar i frågan.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Historielös höger....igen - Sida 3 Empty Sv: Historielös höger....igen

    Inlägg  RedMentalCase 2011-12-14, 10:56

    formsvackan skrev:
    ericTheDog skrev:Du behöver ju inte gå i spinn bara för jag gör dig medveten om dina tillkortakommanden.
    Är det det du tror du gör genom att påstå dig ha svarat på en fråga som inte ställts ?

    Så det du gör här, är heller ingen fråga och ska heller inte besvaras, jubelpajas??

    ( detta är ingen fråga? )


    JUBELIDIOT!!!
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Historielös höger....igen - Sida 3 Empty Sv: Historielös höger....igen

    Inlägg  redalert 2011-12-14, 13:48

    RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:
    ericTheDog skrev:Du behöver ju inte gå i spinn bara för jag gör dig medveten om dina tillkortakommanden.
    Är det det du tror du gör genom att påstå dig ha svarat på en fråga som inte ställts ?

    Så det du gör här, är heller ingen fråga och ska heller inte besvaras, jubelpajas??

    ( detta är ingen fråga? )


    JUBELIDIOT!!!

    Formsvackan är en mästare på retorik (har jag hört). Laughing
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Historielös höger....igen - Sida 3 Empty Sv: Historielös höger....igen

    Inlägg  formsvackan 2011-12-14, 14:23

    När nu hela ankfamiljen har engagerat sig i detta "världsproblem" kanske det underlättar ert fortsatta kvackande om ni noterar att den fråga som hackkycklingen råttan förtvivlat försöker få oss att tro att han besvarat, ställdes av RC !

    RedCloud skrev: En försynt, men berättigad fråga är då:

    De 40 000 000 i USA som måste ta emot matkuponger och lever under fattigdomsstrecket, exakt NÄR levde de under "kommunismens fruktansvärda förtryck" ???


    Råttan erbarmliga försök att svara på denna befogade fråga förorsakar inte någon större applådåska.
    ericTheDog skrev:Det är så olika det där så. En del av dessa 40 miljoner levde under kommunistförtryck i sina tidigare hemländer. Andra har det dåligt ställt av andra orsaker.

    Man ska kanske vara glad att han inte ännu en gång påstod rent ut att fattigdomen förorsakades av att de drabbade "levt loppan". Helgarderingen "andra orsaker" täcker väl även detta.

    Min förvåning över hur dumma kommentarer ni kan prestera ......

    Aha, fattiga i USA är alltså fattiga pga tidigare kommunistförtryck i andra länder ??????

    ..... tolkades som en fråga. Förståeligt, men den har dock ännu inte besvarats, vare sig av råttan eller någon annan. Förmodligen kommer ni inte heller att försöka.


    Kvack på er Very Happy
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Historielös höger....igen - Sida 3 Empty Sv: Historielös höger....igen

    Inlägg  RedCloud 2011-12-14, 14:37

    Min förvåning över hur dumma kommentarer ni kan prestera ......

    the båtten is nog inte nådd där än....tyvärr...
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Historielös höger....igen - Sida 3 Empty Sv: Historielös höger....igen

    Inlägg  formsvackan 2011-12-14, 14:38

    RedCloud skrev:
    Min förvåning över hur dumma kommentarer ni kan prestera ......

    the båtten is nog inte nådd där än....tyvärr...
    Jag bävar inför vad som komma kan Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Historielös höger....igen - Sida 3 Empty Sv: Historielös höger....igen

    Inlägg  RedMentalCase 2011-12-14, 14:44

    formsvackan skrev:När nu hela ankfamiljen har engagerat sig i detta "världsproblem" kanske det underlättar ert fortsatta kvackande om ni noterar att den fråga som hackkycklingen råttan förtvivlat försöker få oss att tro att han besvarat, ställdes av RC !

    RedCloud skrev: En försynt, men berättigad fråga är då:

    De 40 000 000 i USA som måste ta emot matkuponger och lever under fattigdomsstrecket, exakt NÄR levde de under "kommunismens fruktansvärda förtryck" ???


    Råttan erbarmliga försök att svara på denna befogade fråga förorsakar inte någon större applådåska.
    ericTheDog skrev:Det är så olika det där så. En del av dessa 40 miljoner levde under kommunistförtryck i sina tidigare hemländer. Andra har det dåligt ställt av andra orsaker.

    Man ska kanske vara glad att han inte ännu en gång påstod rent ut att fattigdomen förorsakades av att de drabbade "levt loppan". Helgarderingen "andra orsaker" täcker väl även detta.

    Min förvåning över hur dumma kommentarer ni kan prestera ......

    Aha, fattiga i USA är alltså fattiga pga tidigare kommunistförtryck i andra länder ??????

    ..... tolkades som en fråga. Förståeligt, men den har dock ännu inte besvarats, vare sig av råttan eller någon annan. Förmodligen kommer ni inte heller att försöka.


    Kvack på er Very Happy

    Kvack på dig själv, jubeltomte , som lägger åsikter och fabricerade påståenden i andras mun, du är dummare än Anna.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Historielös höger....igen - Sida 3 Empty Sv: Historielös höger....igen

    Inlägg  formsvackan 2011-12-14, 14:50

    RedMentalCase skrev:Kvack på dig själv, jubeltomte , som lägger åsikter och fabricerade påståenden i andras mun, du är dummare än Anna.
    Att citera är inte att fabricera påståenden och åsikter. Det du sysslar med är dock det och har så varit i många år.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Historielös höger....igen - Sida 3 Empty Sv: Historielös höger....igen

    Inlägg  RedMentalCase 2011-12-14, 14:53

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Kvack på dig själv, jubeltomte , som lägger åsikter och fabricerade påståenden i andras mun, du är dummare än Anna.
    Att citera är inte att fabricera påståenden och åsikter. Det du sysslar med är dock det och har så varit i många år.

    Citera??, du bara sitter och storljuger i kubik , när ska du erkänna det för dig själv?
    Har du danskt påbrå?
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Historielös höger....igen - Sida 3 Empty Sv: Historielös höger....igen

    Inlägg  formsvackan 2011-12-14, 15:04

    RedMentalCase skrev:Har du danskt påbrå?
    Ogillar du danskar nu ?

    För inte så länge sedan slängde du, enligt vad du själv skrev längtansfulla blickar över sundet och såg ljusen från ett land där man inte beskattades till döds.

    Att Danmark då var ett land där skatten var högre än i Sverige bortsåg du av någon anledning från.
    Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Historielös höger....igen - Sida 3 Empty Sv: Historielös höger....igen

    Inlägg  RedMentalCase 2011-12-14, 15:06

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Har du danskt påbrå?
    Ogillar du danskar nu ?

    För inte så länge sedan slängde du, enligt vad du själv skrev längtansfulla blickar över sundet och såg ljusen från ett land där man inte beskattades till döds.

    Att Danmark då var ett land där skatten var högre än i Sverige bortsåg du av någon anledning från.
    Very Happy

    Är du igång nu igen med dina halva citat och ditt storljugeri,
    du borde söka avancerad terapi, den finns väl på danska också?

    Om man mött dig på krogen hade du väl haft löständer från alla som slått dig på käften, tomte.Smile
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Historielös höger....igen - Sida 3 Empty Sv: Historielös höger....igen

    Inlägg  formsvackan 2011-12-14, 15:12

    RedMentalCase skrev:Om man mött dig på krogen hade du väl haft löständer från alla som slått dig på käften, tomte.Smile
    Du hade garanterat även då hamnat på pottkanten om du försökt dig på något sådant Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Historielös höger....igen - Sida 3 Empty Sv: Historielös höger....igen

    Inlägg  RedMentalCase 2011-12-14, 17:27

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Om man mött dig på krogen hade du väl haft löständer från alla som slått dig på käften, tomte.Smile
    Du hade garanterat även då hamnat på pottkanten om du försökt dig på något sådant Very Happy

    Du är aldrig på krogen alltså.Smile
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Historielös höger....igen - Sida 3 Empty Sv: Historielös höger....igen

    Inlägg  formsvackan 2011-12-14, 18:58

    RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Om man mött dig på krogen hade du väl haft löständer från alla som slått dig på käften, tomte.Smile
    Du hade garanterat även då hamnat på pottkanten om du försökt dig på något sådant Very Happy

    Du är aldrig på krogen alltså.Smile
    Mycket sällan och nu för tiden är jag dessutom j*vligt fredlig av mig. Jag är dock fullväxt och har beträffande "the noble art of selfdefense" aldrig någonsin befunnit mig på den förlorande sidan Very Happy
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Historielös höger....igen - Sida 3 Empty Sv: Historielös höger....igen

    Inlägg  ericTheDog 2011-12-14, 20:34

    RedCloud skrev:
    Min förvåning över hur dumma kommentarer ni kan prestera ......

    the båtten is nog inte nådd där än....tyvärr...


    Huruvida formsvackans formulering är en fråga eller inte må vänstermupparna tvista om i decennier. Det råder dock iget tvivel om att detta:

    Aha, fattiga i USA är alltså fattiga pga tidigare kommunistförtryck i andra länder ??????

    ...är otroligt korkat. Intressant att fs blir förvånad över sin egen dumhet.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Historielös höger....igen - Sida 3 Empty Sv: Historielös höger....igen

    Inlägg  formsvackan 2011-12-14, 20:52

    ericTheDog skrev:Huruvida formsvackans formulering är en fråga eller inte må vänstermupparna tvista om i decennier. Det råder dock iget tvivel om att detta:

    Aha, fattiga i USA är alltså fattiga pga tidigare kommunistförtryck i andra länder ??????

    ...är otroligt korkat. Intressant att fs blir förvånad över sin egen dumhet.
    Om du nu uppfattade det som en fråga, varför då inte försöka besvara densamma ?

    Jag anser att "otroligt korkat" passar utmärkt som omdöme avseende ditt försök till förklaring till varför det finns så många fattiga människor i USA.
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Historielös höger....igen - Sida 3 Empty Sv: Historielös höger....igen

    Inlägg  ericTheDog 2011-12-14, 21:04

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Kvack på dig själv, jubeltomte , som lägger åsikter och fabricerade påståenden i andras mun, du är dummare än Anna.
    Att citera är inte att fabricera påståenden och åsikter. Det du sysslar med är dock det och har så varit i många år.

    Och nu citerar jag dig:

    'De 40 000 000 i USA som måste ta emot matkuponger och lever under fattigdomsstrecket, exakt NÄR levde de under "kommunismens fruktansvärda förtryck" ???'
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Historielös höger....igen - Sida 3 Empty Sv: Historielös höger....igen

    Inlägg  ericTheDog 2011-12-14, 21:07

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Om man mött dig på krogen hade du väl haft löständer från alla som slått dig på käften, tomte.Smile
    Du hade garanterat även då hamnat på pottkanten om du försökt dig på något sådant Very Happy

    Du är aldrig på krogen alltså.Smile
    Mycket sällan och nu för tiden är jag dessutom j*vligt fredlig av mig. Jag är dock fullväxt och har beträffande "the noble art of selfdefense" aldrig någonsin befunnit mig på den förlorande sidan Very Happy


    Vid krogslagsmål handlar det i regel om minst 2 idioter. Varför är jag inte förvånad att du ofta representerat en av dem?
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Historielös höger....igen - Sida 3 Empty Sv: Historielös höger....igen

    Inlägg  ericTheDog 2011-12-14, 21:08

    formsvackan skrev:
    ericTheDog skrev:Huruvida formsvackans formulering är en fråga eller inte må vänstermupparna tvista om i decennier. Det råder dock iget tvivel om att detta:

    Aha, fattiga i USA är alltså fattiga pga tidigare kommunistförtryck i andra länder ??????

    ...är otroligt korkat. Intressant att fs blir förvånad över sin egen dumhet.
    Om du nu uppfattade det som en fråga, varför då inte försöka besvara densamma ?

    Jag anser att "otroligt korkat" passar utmärkt som omdöme avseende ditt försök till förklaring till varför det finns så många fattiga människor i USA.


    Jag har inte ens påstått att det finns så många fattiga i USA. Ännu mindre förklarat det,
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Historielös höger....igen - Sida 3 Empty Sv: Historielös höger....igen

    Inlägg  formsvackan 2011-12-14, 21:16

    ericTheDog skrev:
    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Kvack på dig själv, jubeltomte , som lägger åsikter och fabricerade påståenden i andras mun, du är dummare än Anna.
    Att citera är inte att fabricera påståenden och åsikter. Det du sysslar med är dock det och har så varit i många år.

    Och nu citerar jag dig:

    'De 40 000 000 i USA som måste ta emot matkuponger och lever under fattigdomsstrecket, exakt NÄR levde de under "kommunismens fruktansvärda förtryck" ???'
    Nej, du citerar någon annan.

    Sponsored content


    Historielös höger....igen - Sida 3 Empty Sv: Historielös höger....igen

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-14, 04:33