vem fan bryr sig, lev livet och ordna era egna liv!!!! jävla patetiska gnällspikar är vad ni är!!! mamma slutade torka rumpan vid ett års ålder!! ta vara på ert eget liv!!!
+2
Redvictory
Sossar-e-lata
6 posters
Arbetslöshet, fattigdom etc etc
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
- Inlägg 1
Arbetslöshet, fattigdom etc etc
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 2
Sv: Arbetslöshet, fattigdom etc etc
Sossar-e-lata skrev:vem fan bryr sig, lev livet och ordna era egna liv!!!! jävla patetiska gnällspikar är vad ni är!!! mamma slutade torka rumpan vid ett års ålder!! ta vara på ert eget liv!!!
S-E-L i fyllan kl 02:42! Har du hört talas om Minnesotamodellen?inte? trodde väl det!
http://valet.se/
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 3
Vem bryr sig sitter S-e-L och ylar, inte han iallafall, för hans syn på fattiga och arbetslösa är ju välkänd?
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 4
martin lille,
Anser du att någon har ansvar för sin egen försörjning, eller vore det bättre om alla blev bidragslyftare som du?
Anser du att någon har ansvar för sin egen försörjning, eller vore det bättre om alla blev bidragslyftare som du?
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 5
Självklart har jag ansvar för min försörjning,inte fan är det du iallafall?
Din filosofiska ideologi är väl beprövad sen lång tid tillbaka?
Din filosofiska ideologi är väl beprövad sen lång tid tillbaka?
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 6
eller vore det bättre om alla blev bidragslyftare
Pension är fortfarande inget bidrag.
Tänk vad korkade dumhögern är som kallar bord för stol och tror att de ska komma undan med det...
F.ö. är det intressant att det bara är Martin som då skulle vara "bidragslyftare", men råttan nämner aldrig vår tama hus-rasist som simulerar sjukdom för att kunna lyfta bidrag. Säg, är det inte konstigt ?
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 7
Okej, om du anser dig ha ansvar för din egen försörjning så ser jag fram emot att du slutar jiddra om att "få" en massa saker från andra.
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 8
råttan. skrev:Okej, om du anser dig ha ansvar för din egen försörjning så ser jag fram emot att du slutar jiddra om att "få" en massa saker från andra.
Den frågan tycker jag du ska lyfta till din vän kompis och högerpolare Nazze!
han har ju levt på försäkringskassan de senaste 6 åren! tycker du att han ska
fortsätta leva på samhället resten av sitt liv trots att påojken bara är strax över 30?
captaincodd- Antal inlägg : 904
- Inlägg 9
VArgen kommer igen o igen
o igen o igen,,,Fattar dessa jävla nyliberaler inte att A-KASSA och SJUKPENNING är utbetalningar i ett FÖRSÄKRINGSSYSTEM,och det spelar ingen roll hur många gånger dom kallar det bidrag,det är en inkomstförsäkring som betalats premie till under många år.Om råttan krockar sin försäkrade bil har han rätt till ekonomisk ersättning men han har väl betalat ur egen ficka varje gång puckot i stället för att "ta emot bidrag".Duktig idiot får man säga som inte ligger oss andra till last då hahahaha