Men då har ju folietomten löst arbetslösheten, vi jobbar alla för Wall Street...)
Jäklar foliet, om man ställer dig på huvet så kan man tro att du är smart.
Tyvärr får du ingen lön för detta arbete, tvärtom.RedMentalCase skrev:Men då har ju folietomten löst arbetslösheten, vi jobbar alla för Wall Street...)
RedMentalCase skrev:Men då har ju folietomten löst arbetslösheten, vi jobbar alla för Wall Street...)
formsvackan skrev:Tyvärr får du ingen lön för detta arbete, tvärtom.RedMentalCase skrev:Men då har ju folietomten löst arbetslösheten, vi jobbar alla för Wall Street...)
RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Tyvärr får du ingen lön för detta arbete, tvärtom.RedMentalCase skrev:Men då har ju folietomten löst arbetslösheten, vi jobbar alla för Wall Street...)
Inte? Så jag behöver inte deklarera för det heller då?
Vilka andra dolda arbeten existerar i din dementa värld?
Inte alls. Det räcker med att du betalar din ränta, din skatt till statens utgifter för ränta och bidrag till riskkapitalisterna samt ser till att du själv inte blir arbetslös, sjuk eller onödigt gammal.RedMentalCase skrev:Inte? Så jag behöver inte deklarera för det heller då?
berralarzon skrev:RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Tyvärr får du ingen lön för detta arbete, tvärtom.RedMentalCase skrev:Men då har ju folietomten löst arbetslösheten, vi jobbar alla för Wall Street...)
Dementa värld? är du lika okunnig om demens som om allt annat?
Tja.. att du svartjobbar är känt sedan länge härinne som det importhjon du är så varför undra.
//Niklas
Ingen idé du käftar emot. Svackan har rätt helt enkelt.redalert skrev:berralarzon skrev:RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Tyvärr får du ingen lön för detta arbete, tvärtom.RedMentalCase skrev:Men då har ju folietomten löst arbetslösheten, vi jobbar alla för Wall Street...)
Tja.. att du svartjobbar är känt sedan länge härinne som det importhjon du är så varför undra.
//Niklas
Nejmen se berra......formis och rc's egen lilla cocksucker!
Infra skrev:Ingen idé du käftar emot. Svackan har rätt helt enkelt.redalert skrev:berralarzon skrev:RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Tyvärr får du ingen lön för detta arbete, tvärtom.RedMentalCase skrev:Men då har ju folietomten löst arbetslösheten, vi jobbar alla för Wall Street...)
//Niklas
Nejmen se berra......formis och rc's egen lilla cocksucker!
formsvackan skrev:Inte alls. Det räcker med att du betalar din ränta, din skatt till statens utgifter för ränta och bidrag till riskkapitalisterna samt ser till att du själv inte blir arbetslös, sjuk eller onödigt gammal.RedMentalCase skrev:Inte? Så jag behöver inte deklarera för det heller då?
Hur skulle jag kunna veta det ? Menar du att du har denna självinsikt ?RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Inte alls. Det räcker med att du betalar din ränta, din skatt till statens utgifter för ränta och bidrag till riskkapitalisterna samt ser till att du själv inte blir arbetslös, sjuk eller onödigt gammal.RedMentalCase skrev:Inte? Så jag behöver inte deklarera för det heller då?
Idiot är vad du är, men det vet du själv innerst inne, eller hur?