formsvackan skrev:Då räknar du in alla socialförsäkringar och glömmer samtidigt alla skattefria "förmåner" du ev. beviljade dig.Vercingetorix skrev:formsvackan skrev:Delad dumhet är dubbel dumhetRedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Den gissningen visar hur dum du är. Jag hade inte ens kunnat gissa att du gissar så tokigtericTheDog skrev:Det vet jag. 75% var bara ett exempel. Eftersom de inte säger vad de (v) förespråkar men samtidigt kraftigt vill öka statens utgifter så tvingas vi gissa.
Och er hemliga siffra är???????????????????????????
74%?
Lustigt... När jag drev mitt företag lite mera aktivt betalade jag ca 70% i skatter och avgifter... Så så långt borta var det inte...
Å andra sidan räkar V inte med alla andra skatter och avgifter han betalar. TV-licens, trängselskatt, fastighetsavgift, elskatt, bensinskatt, accis, elcertifikat, koldioxidskatt, miljöavgifter, stämpelskatt, kapitalskatt, dubbelbeskattning av aktieavkastning, broavgifter o.s.v.
Det är ju förjävligt att det finns såna som räknar alla skatter och avgifter som just skatter och avgifter.