lazy skrev:
Japp, Sniper är sjuk, är ANNA sjuk? Tillåter mig att tvivla.[/font]
varför ?
lazy skrev:
Behöver man fråga varför så är man tyvärr bortom all räddning!F.I.S.T skrev:lazy skrev:
varför ?
Secrist skrev:Regndrottning skrev:Secrist skrev:Det var ett sista-minuten vallöfte.... Och med tanke på GPs 'track record' så tog jag det inte så alvarligt. Men, Han sade detta...
Vilket betyder att vi kan stryka det som argument. Det var inte mycket som var rätt när du skulle förklara a-kassan.
Eh????
Jag pratade om GPs vallöfte 2006...
Fast nu var det ju inget vallöfte enligt dig själv.
lazy skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Tyvärr framstår Anna allt mer som en sinnessjuk gaphals. Hur kan man ha mage att påstå att de som arbetar ska finansiera spa-resor åt de lata? För den saken ska Anna ha klart för sig. Om det viktigaste för individen är en spa-resa så är personen i fråga garanterat frisk som en nötkärna.
Anses sjuka som lata? Okej... då vet jag.... Sniper är lat, enligt dig.
Sniper efterfrågar inte skattefinansierade spa-resor.
Säkert inte. Men, Sniper är sjuk och om du anser sjuka vara lika med lata, då är Sniper lat, enligt ditt resonemang.
Japp, Sniper är sjuk, är ANNA sjuk? Tillåter mig att tvivla.
redalert skrev:Behöver man fråga varför så är man tyvärr bortom all räddning!F.I.S.T skrev:lazy skrev:
varför ?
RA skulle nog kunna få jobb som förtroendeläkare på FK.F.I.S.T skrev:låter mer som både du och Lazy är utan svar
formsvackan skrev:RA skulle nog kunna få jobb som förtroendeläkare på FK.F.I.S.T skrev:låter mer som både du och Lazy är utan svar
Javisst, tänk så fort sjuka skulle bli friska. Ta din säng och gå ...ANNA2LINK skrev:Nej han skulle solla bort alla!!!formsvackan skrev:RA skulle nog kunna få jobb som förtroendeläkare på FK.F.I.S.T skrev:låter mer som både du och Lazy är utan svar
formsvackan skrev:Javisst, tänk så fort sjuka skulle bli friska. Ta din säng och gå ...ANNA2LINK skrev:Nej han skulle solla bort alla!!!formsvackan skrev:RA skulle nog kunna få jobb som förtroendeläkare på FK.F.I.S.T skrev:låter mer som både du och Lazy är utan svar
formsvackan skrev:Javisst, tänk så fort sjuka skulle bli friska. Ta din säng och gå ...ANNA2LINK skrev:Nej han skulle solla bort alla!!!formsvackan skrev:RA skulle nog kunna få jobb som förtroendeläkare på FK.F.I.S.T skrev:låter mer som både du och Lazy är utan svar
ANNA2LINK skrev:formsvackan skrev:Javisst, tänk så fort sjuka skulle bli friska. Ta din säng och gå ...ANNA2LINK skrev:Nej han skulle solla bort alla!!!formsvackan skrev:RA skulle nog kunna få jobb som förtroendeläkare på FK.F.I.S.T skrev:låter mer som både du och Lazy är utan svar
Ja ni vet hur länge deras förra sjukvårdsminister var utbränd. det var i några dagar va?
Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Tyvärr framstår Anna allt mer som en sinnessjuk gaphals. Hur kan man ha mage att påstå att de som arbetar ska finansiera spa-resor åt de lata? För den saken ska Anna ha klart för sig. Om det viktigaste för individen är en spa-resa så är personen i fråga garanterat frisk som en nötkärna.
Säkert inte. Men, Sniper är sjuk och om du anser sjuka vara lika med lata, då är Sniper lat, enligt ditt resonemang.
ANNA2LINK skrev:ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Tyvärr framstår Anna allt mer som en sinnessjuk gaphals. Hur kan man ha mage att påstå att de som arbetar ska finansiera spa-resor åt de lata? För den saken ska Anna ha klart för sig. Om det viktigaste för individen är en spa-resa så är personen i fråga garanterat frisk som en nötkärna.
Vad ni missuppfattar mig.Det jag menar är att man inte har råd med alls mycket när man är sjuk inte ens nödvändigheter.
ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Tyvärr framstår Anna allt mer som en sinnessjuk gaphals. Hur kan man ha mage att påstå att de som arbetar ska finansiera spa-resor åt de lata? För den saken ska Anna ha klart för sig. Om det viktigaste för individen är en spa-resa så är personen i fråga garanterat frisk som en nötkärna.
Sjuk är inte lika med lat.
Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Tyvärr framstår Anna allt mer som en sinnessjuk gaphals. Hur kan man ha mage att påstå att de som arbetar ska finansiera spa-resor åt de lata? För den saken ska Anna ha klart för sig. Om det viktigaste för individen är en spa-resa så är personen i fråga garanterat frisk som en nötkärna.
Jaså du...
Men är man en sjuk sosse- eller vänstersympatisör så är man lat. Är man en sjuk alliansanhängare så är man sjuk på riktigt.... Jag förstår....
ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Tyvärr framstår Anna allt mer som en sinnessjuk gaphals. Hur kan man ha mage att påstå att de som arbetar ska finansiera spa-resor åt de lata? För den saken ska Anna ha klart för sig. Om det viktigaste för individen är en spa-resa så är personen i fråga garanterat frisk som en nötkärna.
Jaså du...
Men är man en sjuk sosse- eller vänstersympatisör så är man lat. Är man en sjuk alliansanhängare så är man sjuk på riktigt.... Jag förstår....
Tycker du det? Jag tycker inte så.
F.ö undrar jag hur man kan vara både frisk och utförsäkradsamtidigt.
Själv tycker jag det är förvånande att man kan vara sjuk och utförsäkrad samtidigt.
RedCloud skrev:Själv tycker jag det är förvånande att man kan vara sjuk och utförsäkrad samtidigt.
Men så är du ju inte höger heller... :-)
Secrist skrev:Men så är du ju inte höger heller... :-)
När ska du skriva ett inlägg som har ett innehåll? Bara som omväxling menar jag.
När ska du skriva ett inlägg som har ett innehåll?
Hejåhå....hejåhå..........RedCloud skrev:När ska du skriva ett inlägg som har ett innehåll?
Innehållet i det här fallet var en eloge till Regndrottnings klarsynthet....
Secrist skrev:Innehållet i det här fallet var en eloge till Regndrottnings klarsynthet....
Ja, dravel är ju väldigt innehållsrikt. Du får de mest rabiata på högersidan att framstå som klarsynta.