Regndrottning skrev:Sniperace skrev:Regndrottning skrev:Sniperace skrev:formsvackan skrev:Elfte budet: Du skall icke kräva högre bidrag än Snipern.Sniperace skrev:ställer du inte krav, du får bra mycket mer än jag, och ändå kräver du MER, men jag gnällerinte över mi inkomst, tvärtom så talar jaq om at jag lever bra på denna...
var bör nivån ligga då för att nan inte ska klaga?
på samma som medleavlönade?
eller nära de högavlönade?
bör man har lika mycket som arbetande när man är sjukpensionerad eller sjuk, eller arbetslös?
eller bör nivån ligga lägre?
är det då rättvist mot den arbetande som har reskostnader, dagiskostnader eller extra kostnader för mat på arbetsorten?
bör då dessa kostnader vara avdragsgilla till 100% så att dessa så att säga skulle betalas av staten?
Hahahaha!
Ja, Snipern, enligt dig så är det rättvist att arbetande människor skall tjäna, dåligt, ha inga avdraag för inkomstens förvärvande och ingen semester. Detta har du själv sagt. Åtminstone för vissa arbetande....
Men, jag ser att nu passar det att jämföra med arbetande när argumentet gynnar dig själv... *asg*
ojsan har du knarkat eller något sådant eftersom du kan förvränga så?
Det är bra att du skrattar. Jag kör på i gammal, ful Sniper-stil. Så du skrattar åt dig själv. Men, det gör inget, vi är flera som gör det också.
Inte märker jag att du förnekar något av det jag sade.... Alltså är det sant.
Och föresten.... Det är väl du som kör med knark? Det är inte jag som påstår jag har värk....
Ja herrejestanes vilket vrak regnrocken är! ROTFL!