Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+15
Sniperace
lazy
Thetaxpayer
ANNA2LINK
RedMentalCase
F.I.S.T
Infra
Secrist
KickTheRasist
formsvackan
Vercingetorix
berralarzon
SiP
DMustaine
Sossar ee lata
19 posters

Ja jisses, vad skall man säga.......

Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Ja jisses, vad skall man säga....... - Sida 7 Empty Sv: Ja jisses, vad skall man säga.......

Inlägg  Sniperace 2011-09-19, 16:25

formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:gäller toleransen bara åt ett håll?
    Tolerans är inte en höger/vänsterfråga. Individer i bägge lägren har svårt att acceptera annat än sina egna fördomar och fantasier.

är det fördomar att inte tolera när en imam förordar dödsstraff för avfall från islam eller för homosexualitet?

är det fördomar att inte tolerera att åke green kallar homosexuella för en cancersvulst på samhället?

är det fördomar att inte tolerera rasism eller vänsterextremism?

så den storaq frågan kvaratår, är det friuktansvärt fel att vara intolerant mot sådana som den Imam vi talar om?

eller ska vi vara toleranta och acceptera sådana uttalanden i en lustig pk-mentalitet att det måste göras eftersom det är "mångkultur"?
    RedclownIII
    RedclownIII

Antal inlägg : 2772

Ja jisses, vad skall man säga....... - Sida 7 Empty Sv: Ja jisses, vad skall man säga.......

Inlägg  RedclownIII 2011-09-19, 16:45

formsvackan skrev:
    RedclownIII skrev:Bara raka snabba svar utan jidder och krusiduller formis.
    Du menar förmodligen att jag ska anpassa mig till din nivå, ASSHOLE alltså Very Happy

Nej det var precis det här jag inte ville se tror du att du är kapabel?

Jag tror inte att du är. *asg* *flin* *inte då*
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2011-09-19, 22:09

RedclownIII skrev:
    formsvackan skrev:
    Du menar förmodligen att jag ska anpassa mig till din nivå, ASSHOLE alltså Very Happy

Nej det var precis det här jag inte ville se tror du att du är kapabel?

Jag tror inte att du är. *asg* *flin* *inte då*
    Redmental III eller vad han heter blev visst arg. Ha ha ha ha ha ha ha ha Very Happy
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2011-09-20, 00:09

formsvackan skrev:
    Laughing Laughing Laughing

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 01:17