Han säger att Alla Hjärtans dag är ett virus värre än AIDS och Ebola bl.a.
https://www.youtube.com/watch?v=WvVXJaASp64
KickTheRasist skrev:Intressant tråd , här tilläger jag även lite av den Kristna kärleken
på alla hjärtans dag..
http://www.newsmill.se/artikel/2009/04/11/kristendomens-katharsis-kyrkans-undergang-trons-raddning
MVH
//KTR
Sniperace skrev:KickTheRasist skrev:Intressant tråd , här tilläger jag även lite av den Kristna kärleken
på alla hjärtans dag..
http://www.newsmill.se/artikel/2009/04/11/kristendomens-katharsis-kyrkans-undergang-trons-raddning
MVH
//KTR
Helt rätt, många av våra kyrkor är inte längre vad Jesus menade med sin predikan, och frågan är om ens PAULUS förde denna på rätt väg
Bakom mycket av kyrkan idag ligger maktbegär och styrning av människor, precis som det är med Islam osv.... människor som med maktfullkomlighet ser SIN tolkning som den enda rätta, jag ser det som att den ENDA rätta vägen att gå är att ALLA har rätt att göra SIN tolkning utan att tvinga denna på andra människor, så nart den TVINGAS på blir den förtryck
Sossar-e-lata skrev:islam/muslimer leder den listan med råge, mycket våldsam idiologi som lever kvar i stenåldern, stenar folk till döds för bagateller, hänger folk på torget, förbjuder flickor att gå i skoloan etc etc etc etc något som jag inte under några omstänigheter vill ha med att göra eller ha i min närhet, välkommen att leva i Sverige om du lever efter svenska regler
KickTheRasist skrev:Sossar-e-lata skrev:islam/muslimer leder den listan med råge, mycket våldsam idiologi som lever kvar i stenåldern, stenar folk till döds för bagateller, hänger folk på torget, förbjuder flickor att gå i skoloan etc etc etc etc något som jag inte under några omstänigheter vill ha med att göra eller ha i min närhet, välkommen att leva i Sverige om du lever efter svenska regler
Du har inte någonsin frågat dig varför ser du att (" Visa ") muslimer leder i sånt skit??
Hört om Media som är oftast ensidigt ??
Sen att någon land i den hela Islamska världen praktiserar sådana äckliga
händelse är verkligen motbjudande .
Men kom ihåg att "INTE GENERALISERA" du kan knappast kalla alla Muslimer för
Terrorister eller alla Kristna för dem som utövar stats Terorism eller pedofili.
När du en fin dag kommer till detta insikt , då kommer du att se att allt är inte Svart eller Vitt än att mera nyanserat.
Thetaxpayer skrev:KickTheRasist skrev:Sossar-e-lata skrev:islam/muslimer leder den listan med råge, mycket våldsam idiologi som lever kvar i stenåldern, stenar folk till döds för bagateller, hänger folk på torget, förbjuder flickor att gå i skoloan etc etc etc etc något som jag inte under några omstänigheter vill ha med att göra eller ha i min närhet, välkommen att leva i Sverige om du lever efter svenska regler
Du har inte någonsin frågat dig varför ser du att (" Visa ") muslimer leder i sånt skit??
Terrorister eller alla Kristna för dem som utövar stats Terorism eller pedofili.
När du en fin dag kommer till detta insikt , då kommer du att se att allt är inte Svart eller Vitt än att mera nyanserat.
Hur var det nu med Assyrierna rasisten?
Generaliserade du där eller?
KickTheRasist skrev:Thetaxpayer skrev:KickTheRasist skrev:Sossar-e-lata skrev:islam/muslimer leder den listan med råge, mycket våldsam idiologi som lever kvar i stenåldern, stenar folk till döds för bagateller, hänger folk på torget, förbjuder flickor att gå i skoloan etc etc etc etc något som jag inte under några omstänigheter vill ha med att göra eller ha i min närhet, välkommen att leva i Sverige om du lever efter svenska regler
Till 95 % är Assyrier är mest rasistiska invandrare i Sverige , det kan jag lova dig.
Thetaxpayer skrev:KickTheRasist skrev:Thetaxpayer skrev:KickTheRasist skrev:Sossar-e-lata skrev:islam/muslimer leder den listan med råge, mycket våldsam idiologi som lever kvar i stenåldern, stenar folk till döds för bagateller, hänger folk på torget, förbjuder flickor att gå i skoloan etc etc etc etc något som jag inte under några omstänigheter vill ha med att göra eller ha i min närhet, välkommen att leva i Sverige om du lever efter svenska regler
Till 95 % är Assyrier är mest rasistiska invandrare i Sverige , det kan jag lova dig.
Du menar värre än dig?
Sniperace skrev:här kan man läsa om mycket olika saker inom Islam, märk väl att det INTE är en Islamkritisk sida utan en sida FÖR Muslimer AV Muslimer
Darulhadith
om just alla hjärtans dag kan ni läsa HÄR
cleopatra skrev:Sniperace skrev:här kan man läsa om mycket olika saker inom Islam, märk väl att det INTE är en Islamkritisk sida utan en sida FÖR Muslimer AV Muslimer
Darulhadith
om just alla hjärtans dag kan ni läsa HÄR
"Åhh en muslimsk sida som är öppen även för ickemuslimer", tänkte jag. "Den kan ju inte vara så farlig och är väl som vanligt tillrättalagd för att inte ge islamkritikerna vatten på kvarn"
Drogs ju min vana trogen till kvinnofrågorna och började läsa under fliken "systrar" får beskriva vad jag tycker om det som stod där, för om jag skriver vad jag EGENTLIGEN tycker om islams syn på kvinnor och deras rättigheter och de patriarkaliska muslimska männen så kommer epitetet "islamofob" vara en komplimang i sammanhanget.
Sossar-e-lata skrev:problem som kommer av religionen, tex Thailand där ca 5% av befolkningen är muslimer, och där är det oroligt och de skjuter på varandra, skall man prata pedofili så tror jag den muslimska världen leder med råge!! det är ju tillåtet för gamla män att gifta sig med barn!!! sjukt!!
KickTheRasist skrev:Sossar-e-lata skrev:problem som kommer av religionen, tex Thailand där ca 5% av befolkningen är muslimer, och där är det oroligt och de skjuter på varandra, skall man prata pedofili så tror jag den muslimska världen leder med råge!! det är ju tillåtet för gamla män att gifta sig med barn!!! sjukt!!
Ja och våra västerländska gamla gubbar gillar att åka till sex äventyr till Thailand och pippa små fem åringar.. har du ingen hjärna??
Tyvärr står de i lika hög grad som skyldiga i detta förfarande, och kanske till och med i ännu högre grad, men de är förstås inte "sanna" muslimer...Thetaxpayer skrev:KickTheRasist skrev:Sossar-e-lata skrev:problem som kommer av religionen, tex Thailand där ca 5% av befolkningen är muslimer, och där är det oroligt och de skjuter på varandra, skall man prata pedofili så tror jag den muslimska världen leder med råge!! det är ju tillåtet för gamla män att gifta sig med barn!!! sjukt!!
Ja och våra västerländska gamla gubbar gillar att åka till sex äventyr till Thailand och pippa små fem åringar.. har du ingen hjärna??
Menar du att inga muslimer eller "österlänningar" åker till Thailand?
Check again
Sniperace skrev:Tyvärr står de i lika hög grad som skyldiga i detta förfarande, och kanske till och med i ännu högre grad, men de är förstås inte "sanna" muslimer...Thetaxpayer skrev:KickTheRasist skrev:Sossar-e-lata skrev:problem som kommer av religionen, tex Thailand där ca 5% av befolkningen är muslimer, och där är det oroligt och de skjuter på varandra, skall man prata pedofili så tror jag den muslimska världen leder med råge!! det är ju tillåtet för gamla män att gifta sig med barn!!! sjukt!!
Menar du att inga muslimer eller "österlänningar" åker till Thailand?
Check again
Sossar-e-lata skrev:Du bara babblar skit hela tiden! är det några som är pedofiler så är det muslimvärden!! det får ju för fan gifta sig med 10åringar!!!!!!
Alla peddosvin är lika äckliga!!! men i västvärlden får vi fan inte gifta oss med barn!!!!!
Blåfront skrev:
Undrar vad som skapar min rädsla?