citat:
"Visst är det sjukt, och varför? jo, det är MAKTBEGÄR, ett begär att vara den som BESTÄMMER...
[quote]"2: mycket stor eftersom de flesta terrordåd riktar sig ENBART mot civila och som totalt negligerar att även deras egna dödas i sådana attacker"
Menar du att detta är enbart Hamaz fel eller hur blir det nu ??
Vem är Ockupant och vem är Ockuperat ??
citat:
"Därför att den som spränger den fullsatta bussen inriktar sig på ENBART de civila och barnen i denna, piloten i F-16 inriktar sig på STRIDANDE som i sämsta fall ser till att befinna sig där det finns många civila, dvs ser dessa som nödvändiga offer osv..."
Ahaaa så du menar att den stackars Palestinier som kämpar för sitt dagliga överlevnad att få lite vatten och en matt bytt i sitt eget land som är vaktad av IDF är Terrorister?? Och dessutom är värda att skjutas??
(En babys på 5 år??)
citat:
"Jag anser inte att man ska tvingas tillhöra NÅGON religion eller tvingas följa RELIGIÖSA lagar."
Samma fråga här och jag har inte fått något väsentligt svar på denna .
Intressant .. jag har inte nämnt Rosengård i min fråga men du nämner det själv varför??
Din svar:
"Därför att där har det varit en liten fanatisk grupp som genom hot försökt tvinga andra att följa just religiösa lagar och påbud."
Skit snack!!
Var ju i Rosengård nyligen och detta är mest Kristna där tillsammans med Muslimer detta är faktisk en del av mina Katolska landsman där !!
Good!! nu är vi på toppen , men vad sägs att du kommer med din Bazooka till min lägenhet och vill döda min familj och jag har enbart en matkniv och gaffel ??
citat:
"Kommer jag med bazooka till din lägenhet då är jag en terrorist eftersom du inte är någon stridande soldat, såvida DU inte någon timma innan sprängt en skolbuss i luften, men då är det ju INTE jag som kommer, jag är ju civil
"
Där kom vi fram till skiten som är inte rensat (uppklarat) , men fan vi håller på eller hur Sniper!!
Ok så om du tar min land med din lille bazooka exempelviss!.. och kommer plötsligt fram i din fullständiga militär uniform samtidigt som jag käkar rygg biff med en gafell och kniv
och börjar snutta på lite röd vin .. och "DU" säger till mig så här:
Din lille palestiniern terrorist "muslim kamel- knullare " från med och nu allt som är ditt är min och du: "HAR INGET ATT SÄGA FÖR ATT TERRORISTER FÅR INTE DET"
Vad tror du skall jag vara glad och heja på dig??
citat:
"Därför att där har det varit en liten fanatisk grupp som genom hot försökt tvinga andra att följa just religiösa lagar och påbud."
Läs om igen hur dum egentligen låter det??
MVH
//KTR
::...__-_----__--___-__-_--------_-__--_----_____-_---___-----------___-----_--###..:.
Why is this world so fucked up??
https://www.youtube.com/watch?v=BOpaR29YYVQ&feature=related