DMustaine 2011-09-17, 03:22
KickTheRasist skrev:[quote=\"DMustaine\"][quote=\"SiP\"]
Rekommederar att se denna, tyvärr (av förståelig anledning) så har TV4 gjort den till betaltv, men där får man se islam i all sin prakt, anmaningar att döda homosexuella, att ge barn stryk från tio års ålder, att ha sex med barn, att piska muslimer som har kontakt med \"kaaffar\" att kvinnor är otillräckliga o.s.v o.s.v, allt detta som Infra med anhang så ömt vårdar och försvarar..http://www.tv4play.se/dokumentarer/dokumentarfilm?title=inifran_mosken_med_dold_kamera&videoid=1665256
Här är den utan svensk text:
[/quote]
*asgarv*
Du är lika klarsyn som en åsna , ty du vet att homosexuella är även hatade misshandlade
etc.. här hos oss och detta är inte enbart sådana muslimer som gör detta visste du inte de?
Sen skall vi inte snacka om sex med barn , det verkar ju vara Svensk-tradition att dra till Thai och
knulla små barn ty , pedofili och inavel är en specialitet hos Svear visste du inte de ?
Sen skall vi inte snacka hur Svear behandlar sina kvinnor
Fråga morsan ...
Fan hopas att min frugan läser inte mina alster , men hon vet ju det redan varför vara tyst ?
Så DInavelPerkelle hur är det? ni och mohamedaner verkar ju ha något gemensamt projicering månne?
[/quote]
haha ktr...jag skall fortfarande slå dig med min sko
Jag ska låta min hund urinera på dig! Men jag kan även låta min tjänare lyfta upp dig och sen erbjuda dig på the!