Du sitter ju alltid och gnäller om att de du hatar har en helt annan världsbild än du själv. Här kommer så en snubbe med samma islamofobi som du, med samma proisraeliska uppsyn, en kristen högermänniska som du och precis som du vill han utrota muslimer. Varför aplåderar du då nu när han mördar barn? Jo därför att du tycker att barnamord är motiverat i de här sammanhangen också.
Nu är det så att jag har inget emot den vanlige muslimen, eller den vanlige Kristne, den vanlige kommunisten eller den vanlige moderaten osv, de som stör mig är FANATIKER som med VÅLD och tväng vill styra världen.
Jag har aldrig applåderat bnär människor tar till våld i religiöst eller politiskt syfte, tvärtom, men här har vi dig som ser detta som berättigat när våldet går är det håll du vill.
jag fördömer allt sådant, du enbart från en sida.
Jag är INTE risten, jag tror inte på någon gud eller högre makt, jag är varken höger eller vänster, jg vill ta det bästa ur alla politiska läger, och kallas ofta av några för kommuynist, och andra moderat eller högerextremist, och skäms inte ett dugg för det, för min filosofi är att aqldrig popåtvinga någon människa något mot dessa vilja, så länge denna inte skadar andra, jag anser at aqlla har rätten at väla vilken religion de vill, eller välja att inte ha någon, och at ingen har rätten at påtvinga andra detta,
Jag anser dessutom att det är varje människasd eget val om de hur de vill vara sexuellt, och samma där, så länge deinte skadar andra eller påtvingar sin syn så är det helt ok.
MEN hur mycket av detta är du själv med på, håller du med dina vänner islamniosterna i vad de vill med avrättningar av homosexuella, srtening av otrogna, avrättning av avfällingnar och diskriminering av de som inte har samma tro?
märk väl nu att sådana är inte de vanligaq muslimerna, eller de vanliga kristna.
och det där at mörda barfn, jag är emot abort i sena veckor utan att vqara troende på någon religion, ocdh du ska tala om barnamord.... isdlamister som ´självmordsbmba och använde barn som sådana,,,, nej du försök något annat.