Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+10
F.I.S.T
Vercingetorix
RedMentalCase
Secrist
DirtyDog
DMustaine
ericTheDog
Gandalf
Sniperace
Infra
14 posters

Osama bin laden var obeväpnad när han mördades.

RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Osama bin laden var obeväpnad när han mördades. - Sida 5 Empty Sv: Osama bin laden var obeväpnad när han mördades.

Inlägg  RedMentalCase 2011-05-07, 21:45

DirtyDog skrev:Osama bin laden var obeväpnad när han mördades. - Sida 5 Obla

lol
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Osama bin laden var obeväpnad när han mördades. - Sida 5 Empty Sv: Osama bin laden var obeväpnad när han mördades.

Inlägg  formsvackan 2011-05-07, 23:15

Sniperace skrev:Ok, så konstaterar vi att du tydligen INTE klarar av en enkel hypotetisk fråga, eller ska vi konstatera att ditt svar är att det kvittar om det gäller en miljon liv eller ej.
    Nej, vi konstaterar bara att du föredrar att diskutera fantasier framför verkligheten.
    Sniperace skrev:umdrar hur du ställt dig själv till det om det gällde din dooters, sons eller frus liv......
    hade du då varit en sådan hyckalre att du begärt att detta skulle göras, ,eller skule du kallt svara, nå så låt dem dö då----
    Du behöver inte undra. Gäller det mitt eller någon av mina närmastes liv, trycker jag utan att tveka av bössan själv. Nöjd ?

Detta innebär inte att jag fördenskull ger mitt samtycke till någon sorts godtycklig jakträtt på utpekade illdådare. Imorgon kan det vara du och/eller jag som av makthavarna utpekas som "legal prey". Detta stör mig, men tydligen inte dig. Varför ska vi inte ha rätt att få vår sak prövad innan straff utmäts ?
    Sniperace skrev:men det känns som om du INTE BVÅGAR svara ärligt på fråga, ,just för att svaret troligen sätter din polityiska korrekthey på sned *asg*
    Hur ska någon kunna ge ett ärligt svar på en fantasifråga ?
    RedclownIII
    RedclownIII

Antal inlägg : 2772

Inlägg  RedclownIII 2011-05-07, 23:48

Formsvackan gled in på fantasin och där blev han fastnandes! affraid
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2011-05-08, 00:05

formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:Ok, så konstaterar vi att du tydligen INTE klarar av en enkel hypotetisk fråga, eller ska vi konstatera att ditt svar är att det kvittar om det gäller en miljon liv eller ej.
    Nej, vi konstaterar bara att du föredrar att diskutera fantasier framför verkligheten.
    Sniperace skrev:umdrar hur du ställt dig själv till det om det gällde din dooters, sons eller frus liv......
    hade du då varit en sådan hyckalre att du begärt att detta skulle göras, ,eller skule du kallt svara, nå så låt dem dö då----
    Du behöver inte undra. Gäller det mitt eller någon av mina närmastes liv, trycker jag utan att tveka av bössan själv. Nöjd ?

Detta innebär inte att jag fördenskull ger mitt samtycke till någon sorts godtycklig jakträtt på utpekade illdådare. Imorgon kan det vara du och/eller jag som av makthavarna utpekas som "legal prey". Detta stör mig, men tydligen inte dig. Varför ska vi inte ha rätt att få vår sak prövad innan straff utmäts ?
    Sniperace skrev:men det känns som om du INTE BVÅGAR svara ärligt på fråga, ,just för att svaret troligen sätter din polityiska korrekthey på sned *asg*

då ÄR du en hycklare som gör vad du förbjuder andra, och alla bör väl i rimlöighetens namn kunna svara poå hypotetiska frågor, sådant ingår även i utblidning av ex de som studerar juridik, så återigen frågar jag dig, vad är DIN åsikt i det jagf frågade, om en terrorist som är infångad berättar att en atombomb är aptead och kommer explodera en viss tidpunkt någonstans i en storstad, men vägrar berätta var, är det då ok att för att rädda em miljon liv ok att tortera denna för att få fram var den finns.

eller är det fortfarande fel och ska ej göras?

sedan kan man förminska detta att gälla ettt barn inspätar i en källare någonstans, han talar om att så är fallet men vägrar berätta var, ska barnet då offra´s på en etriks heliga altare?
    även om det är DITT barn?

är du villig att göra det själ är du en hycklare som förbjuder andra att göra det
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2011-05-08, 11:23

SiP skrev:
    Infra skrev:Se där. Näthatet åter på fötter.

SIPP: "Eftersom du vill ta vid där Hitler slutade......."

Har jag aldrig sagt. Har du sagt det?

Extremister som dig skall bekämpas och hållas kort!!

Vet du inte själv vad du säger i pillerdimman???

Eftersom du själv stödjer styckning av småbarn samtidigt som du
    pläderar för fosforbombning av deras ensamstående mammor, så är
    vi flera här som skulle föredra att du pratar med litet mindre
    bokstäver om andras fel och påhittade brister.
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2011-05-08, 11:24

Sniperace skrev:
    formsvackan skrev:

då ÄR du en hycklare som gör vad du förbjuder andra, och alla bör väl i rimlöighetens namn kunna svara poå hypotetiska frågor, sådant ingår även i utblidning av ex de som studerar juridik, så återigen frågar jag dig, vad är DIN åsikt i det jagf frågade, om en terrorist som är infångad berättar att en atombomb är aptead och kommer explodera en viss tidpunkt någonstans i en storstad, men vägrar berätta var, är det då ok att för att rädda em miljon liv ok att tortera denna för att få fram var den finns.

eller är det fortfarande fel och ska ej göras?

sedan kan man förminska detta att gälla ettt barn inspätar i en källare någonstans, han talar om att så är fallet men vägrar berätta var, ska barnet då offra´s på en etriks heliga altare?
    även om det är DITT barn?

är du villig att göra det själ är du en hycklare som förbjuder andra att göra det
    Det finns absolut ingen relevans i ditt resonemang. Dina påhittade situationer har ingen som helst likhet med avrättningen av UBL. Jag anser att han skördade sin egen sådd, men motsätter mig ändå legaliserade dödspatruller, verksamma utanför lagen.
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2011-05-08, 14:44

RedclownIII skrev:Formsvackan gled in på fantasin och där blev han fastnandes! affraid

Form fick oreparabel korslutning typ 1989.

Ingen begriper vad han dravlar om sedan dess.
    Freedom
    Freedom

Antal inlägg : 1404

Inlägg  Freedom 2011-05-08, 15:07

Form fick oreparabel korslutning typ 1989.

Var du ens född då ?
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2011-05-08, 15:19

RedMentalCase skrev:Form fick oreparabel korslutning typ 1989.
    Inte då, 1989 satt han och kände sig nöjd över att på kort tid både bränt ner Yellowstone National Park och förorsakat massakern på Tiananmen Square.

På den tiden hade han mera ork, idag får han nöja sig med mindre rackartyg Very Happy
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2011-05-08, 17:35

Infra skrev:
    SiP skrev:
    Infra skrev:Se där. Näthatet åter på fötter.

SIPP: "Eftersom du vill ta vid där Hitler slutade......."

Har jag aldrig sagt. Har du sagt det?

Extremister som dig skall bekämpas och hållas kort!!

Vet du inte själv vad du säger i pillerdimman???

Eftersom du själv stödjer styckning av småbarn samtidigt som du
    pläderar för fosforbombning av deras ensamstående mammor, så är
    vi flera här som skulle föredra att du pratar med litet mindre
    bokstäver om andras fel och påhittade brister.

Var har jag INTE varit kritisk mot Israel och deras härjningar??
    Fråga din polare fist om jag inte skrivit att Israel aldrig skulle våga hålla på med sitt skit om de de rika judarna i USA köpt presidenten med bidrag inför deras kampanjer..
    men du däremot skulle jubla om Israel försvann från kartan med alla invånare, du är en tvättäkta nazist som inte skulle tveka att fortsätta där din idol Hitler vart avbruten..

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 08:39