DirtyDog skrev:
lol
DirtyDog skrev:
Nej, vi konstaterar bara att du föredrar att diskutera fantasier framför verkligheten.Sniperace skrev:Ok, så konstaterar vi att du tydligen INTE klarar av en enkel hypotetisk fråga, eller ska vi konstatera att ditt svar är att det kvittar om det gäller en miljon liv eller ej.
Du behöver inte undra. Gäller det mitt eller någon av mina närmastes liv, trycker jag utan att tveka av bössan själv. Nöjd ?Sniperace skrev:umdrar hur du ställt dig själv till det om det gällde din dooters, sons eller frus liv......
hade du då varit en sådan hyckalre att du begärt att detta skulle göras, ,eller skule du kallt svara, nå så låt dem dö då----
Hur ska någon kunna ge ett ärligt svar på en fantasifråga ?Sniperace skrev:men det känns som om du INTE BVÅGAR svara ärligt på fråga, ,just för att svaret troligen sätter din polityiska korrekthey på sned *asg*
formsvackan skrev:Nej, vi konstaterar bara att du föredrar att diskutera fantasier framför verkligheten.Sniperace skrev:Ok, så konstaterar vi att du tydligen INTE klarar av en enkel hypotetisk fråga, eller ska vi konstatera att ditt svar är att det kvittar om det gäller en miljon liv eller ej.Du behöver inte undra. Gäller det mitt eller någon av mina närmastes liv, trycker jag utan att tveka av bössan själv. Nöjd ?Sniperace skrev:umdrar hur du ställt dig själv till det om det gällde din dooters, sons eller frus liv......
hade du då varit en sådan hyckalre att du begärt att detta skulle göras, ,eller skule du kallt svara, nå så låt dem dö då----
Detta innebär inte att jag fördenskull ger mitt samtycke till någon sorts godtycklig jakträtt på utpekade illdådare. Imorgon kan det vara du och/eller jag som av makthavarna utpekas som "legal prey". Detta stör mig, men tydligen inte dig. Varför ska vi inte ha rätt att få vår sak prövad innan straff utmäts ?Hur ska någon kunna ge ett ärligt svar på en fantasifråga ?Sniperace skrev:men det känns som om du INTE BVÅGAR svara ärligt på fråga, ,just för att svaret troligen sätter din polityiska korrekthey på sned *asg*
SiP skrev:Infra skrev:Se där. Näthatet åter på fötter.
SIPP: "Eftersom du vill ta vid där Hitler slutade......."
Har jag aldrig sagt. Har du sagt det?
Extremister som dig skall bekämpas och hållas kort!!
Vet du inte själv vad du säger i pillerdimman???
Det finns absolut ingen relevans i ditt resonemang. Dina påhittade situationer har ingen som helst likhet med avrättningen av UBL. Jag anser att han skördade sin egen sådd, men motsätter mig ändå legaliserade dödspatruller, verksamma utanför lagen.Sniperace skrev:formsvackan skrev:Nej, vi konstaterar bara att du föredrar att diskutera fantasier framför verkligheten.Sniperace skrev:Ok, så konstaterar vi att du tydligen INTE klarar av en enkel hypotetisk fråga, eller ska vi konstatera att ditt svar är att det kvittar om det gäller en miljon liv eller ej.Du behöver inte undra. Gäller det mitt eller någon av mina närmastes liv, trycker jag utan att tveka av bössan själv. Nöjd ?Sniperace skrev:umdrar hur du ställt dig själv till det om det gällde din dooters, sons eller frus liv......
Detta innebär inte att jag fördenskull ger mitt samtycke till någon sorts godtycklig jakträtt på utpekade illdådare. Imorgon kan det vara du och/eller jag som av makthavarna utpekas som "legal prey". Detta stör mig, men tydligen inte dig. Varför ska vi inte ha rätt att få vår sak prövad innan straff utmäts ?Hur ska någon kunna ge ett ärligt svar på en fantasifråga ?Sniperace skrev:men det känns som om du INTE BVÅGAR svara ärligt på fråga, ,just för att svaret troligen sätter din polityiska korrekthey på sned *asg*
då ÄR du en hycklare som gör vad du förbjuder andra, och alla bör väl i rimlöighetens namn kunna svara poå hypotetiska frågor, sådant ingår även i utblidning av ex de som studerar juridik, så återigen frågar jag dig, vad är DIN åsikt i det jagf frågade, om en terrorist som är infångad berättar att en atombomb är aptead och kommer explodera en viss tidpunkt någonstans i en storstad, men vägrar berätta var, är det då ok att för att rädda em miljon liv ok att tortera denna för att få fram var den finns.
eller är det fortfarande fel och ska ej göras?
sedan kan man förminska detta att gälla ettt barn inspätar i en källare någonstans, han talar om att så är fallet men vägrar berätta var, ska barnet då offra´s på en etriks heliga altare?
även om det är DITT barn?
är du villig att göra det själ är du en hycklare som förbjuder andra att göra det
RedclownIII skrev:Formsvackan gled in på fantasin och där blev han fastnandes!
Form fick oreparabel korslutning typ 1989.
Inte då, 1989 satt han och kände sig nöjd över att på kort tid både bränt ner Yellowstone National Park och förorsakat massakern på Tiananmen Square.RedMentalCase skrev:Form fick oreparabel korslutning typ 1989.
Infra skrev:SiP skrev:Infra skrev:Se där. Näthatet åter på fötter.
SIPP: "Eftersom du vill ta vid där Hitler slutade......."
Har jag aldrig sagt. Har du sagt det?
Extremister som dig skall bekämpas och hållas kort!!
Vet du inte själv vad du säger i pillerdimman???
Eftersom du själv stödjer styckning av småbarn samtidigt som du
pläderar för fosforbombning av deras ensamstående mammor, så är
vi flera här som skulle föredra att du pratar med litet mindre
bokstäver om andras fel och påhittade brister.