Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+7
redalert
Corven
captaincodd
F.I.S.T
Secrist
RedCloud
theward
11 posters

    Funkar lite intern kritik bättre?

    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Funkar lite intern kritik bättre? - Sida 4 Empty Oj.

    Inlägg  Secrist 2010-01-31, 22:39

    Ps måste var jävligt jobbigt att vara så himla feg som person att man måste använda ett fiorum för att få ut alla sina agressioner och tillkortakommande i livet.

    Men om du jobbar med det så ska du se att du kan komma tillrätta med dina aggressionsproblem! cheers
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Funkar lite intern kritik bättre? - Sida 4 Empty Sv: Funkar lite intern kritik bättre?

    Inlägg  theward 2010-01-31, 22:48

    Secrist skrev:Ps måste var jävligt jobbigt att vara så himla feg som person att man måste använda ett fiorum för att få ut alla sina agressioner och tillkortakommande i livet.

    Men om du jobbar med det så ska du se att du kan komma tillrätta med dina aggressionsproblem! Funkar lite intern kritik bättre? - Sida 4 Icon_cheers
    Eftersom inte felet ligger hos mig öht, så är det inte jag som ska komma tillrätta med ett dugg.
    Dessutom lägger jag ingen kraft på att vara aggressiv på så meningslösa ting........
    Eftersom att du och andra ...aldrig blir ett dugg bättre.....
    Däremot tror jag på poetisk rättvisa och det gör mig faktiskt lite glad......
    What comes around, goes around
    Ni får "erat" för eller senare........
    kom bara inte och gnäll då, för den rätten har ni för längesedan förbrukat
    ps sen kommer jag alltid att stå på de svagas sida och om saker ställs på sin spets tar jag till de medel som krävs för att skydda dessamma.........
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Funkar lite intern kritik bättre? - Sida 4 Empty Oj

    Inlägg  Secrist 2010-01-31, 22:53

    ps sen kommer jag alltid att stå på de svagas sida och om saker ställs på sin spets tar jag till de medel som krävs för att skydda dessamma.........

    Våld? Shocked
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Funkar lite intern kritik bättre? - Sida 4 Empty Sv: Funkar lite intern kritik bättre?

    Inlägg  theward 2010-01-31, 23:01

    Secrist skrev:ps sen kommer jag alltid att stå på de svagas sida och om saker ställs på sin spets tar jag till de medel som krävs för att skydda dessamma.........

    Våld? Funkar lite intern kritik bättre? - Sida 4 Icon_eek
    ja varför inte....
    Menar är det så att folk genom politisk våld o ch förtryck låter människor fara illa och tom dö...
    Varför ska då de som far illa och de som faktiskt bryr sig om dem...
    Vara stillasittade och se på?
    Det är en fin linje mellan demokrati och diktatur och när gränsen börjar suddas ut är det dags för revolution
    ibland är det så att våld faktiskt löser saker, men oftast är det en återvändsgränd
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Funkar lite intern kritik bättre? - Sida 4 Empty Violence

    Inlägg  Secrist 2010-01-31, 23:06

    ja varför inte....
    Menar är det så att folk genom politisk våld o ch förtryck låter människor fara illa och tom dö...


    Då är du inne på samma våldlinje som tex AFA som jobbar genom att hävda den starkes rätt. Gör du något som vi inte gillar så kommer vi att hota, trakassera och misshandla tills vi är nöjda. Känns inte vidare demokratiskt.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Funkar lite intern kritik bättre? - Sida 4 Empty Sv: Funkar lite intern kritik bättre?

    Inlägg  theward 2010-01-31, 23:17

    Secrist skrev:ja varför inte....
    Menar är det så att folk genom politisk våld o ch förtryck låter människor fara illa och tom dö...


    Då är du inne på samma våldlinje som tex AFA som jobbar genom att hävda den starkes rätt. Gör du något som vi inte gillar så kommer vi att hota, trakassera och misshandla tills vi är nöjda. Känns inte vidare demokratiskt.
    nää inte alls, jag hävdar "den svages rätt"
    Gillar? hota? trakassera? misshandla?
    ja tre av fyra av dessa sysslar ju FK med, på regeringens goda minne(eler pga snarare)
    Demokratisk må det vara, men för den skull är det allt annat än bra...
    rent förjävligt snarare
    poängen är att när majoriteten börjar trycka ner miniriteten(i detta fall sjuka och arbetslösa) och behandlar denm som skit..
    Då har vi inte en fungerande demokrati längre
    Ska man hårddra kan ju en majoritet göra vad som helst mot övriga om de genom politiska beslut lyckas genomföra lagändringar...
    Mao kan de plåga torterera, döda
    om det inte finns någon politiskt vilja att hjälpa svaga grupper och minoriteter är ju våld det enda som finns kvar... tyvärr
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Funkar lite intern kritik bättre? - Sida 4 Empty Våld

    Inlägg  Secrist 2010-01-31, 23:42

    om det inte finns någon politiskt vilja att hjälpa svaga grupper och minoriteter är ju våld det enda som finns kvar... tyvärr.

    Har du smörjt in ditt basebollträ och putsat knogjärnet ännu så du är redo att gå ut och veva? Razz
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Funkar lite intern kritik bättre? - Sida 4 Empty Sv: Funkar lite intern kritik bättre?

    Inlägg  theward 2010-01-31, 23:47

    Secrist skrev:om det inte finns någon politiskt vilja att hjälpa svaga grupper och minoriteter är ju våld det enda som finns kvar... tyvärr.

    Har du smörjt in ditt basebollträ och putsat knogjärnet ännu så du är redo att gå ut och veva? Funkar lite intern kritik bättre? - Sida 4 Icon_razz
    äsch..... högerspöken har glaskäke och skör benstomme, samt de svimmar av skräck..
    Så det behövs inte, det räcker att ge till ett riktigt vikingavrål, så är det klart Funkar lite intern kritik bättre? - Sida 4 Icon_tongue
    ps däremot så kommer det en inbrotttjuv,vandal eller någon skadar mina barn eller andra som inte kan försvara sig, då har jag inga problem med att "gå på knock"
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Funkar lite intern kritik bättre? - Sida 4 Empty Knock

    Inlägg  Secrist 2010-02-01, 00:37

    ps däremot så kommer det en inbrotttjuv,vandal eller någon skadar mina barn eller andra som inte kan försvara sig, då har jag inga problem med att "gå på knock"

    Akta dig bara så du inte får problem med rättvisan. I vänstern värld är det mer synd om förövaren än offret. Även om jag i rättvisans namn ska säga att vänstern har släppt de värsta avarterna från 70-talet i den frågan.

    Sponsored content


    Funkar lite intern kritik bättre? - Sida 4 Empty Sv: Funkar lite intern kritik bättre?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 04:38