givetvis är dom extemvänster alla 3.
*skrattar*
fredrik rahm skrev:Hur kan 2 "lärare" och en storföretagare sitta online från morgon till kväll mitt i veckan?=)
*skrattar*
marxisten skrev:fredrik rahm skrev:Hur kan 2 "lärare" och en storföretagare sitta online från morgon till kväll mitt i veckan?=)
*skrattar*
2 lärare sedan skriver du "alla 3". Hur många är de egentligen?
fredrik rahm skrev:så "lärarna" sitter från kl 8 till 21-22 och ibland mitt i natten och skriver??
hmm skall inte dom lära elever ngt??
och "storföretagaren" skall ju sköta sitt "företag"
theward skrev:fredrik rahm skrev:så "lärarna" sitter från kl 8 till 21-22 och ibland mitt i natten och skriver??
Sköter de inte jobbet, blir jag lika upprörd..oavset vilket parti de röstar på
ps vem är storföretagare? har bara hört om mindre företagare här.....
Sen beror det väl på om man bara äger företaget eller man faktiskt sköter det själv också
fredrik rahm skrev:marxisten skrev:fredrik rahm skrev:Hur kan 2 "lärare" och en storföretagare sitta online från morgon till kväll mitt i veckan?=)
*skrattar*
skrattar du missade 5 myror är fler än fyra elefanter eller glodde din generation på teletubbys??
2 lärare + en "storföretagare" = 3 personer..gemensamma nämnare.. alla 3 är extemvänster alla tre sitter online från morgon till kväll..
ser att dina lärare var borta på dina lektioner med=)
marxisten skrev:fredrik rahm skrev:marxisten skrev:fredrik rahm skrev:Hur kan 2 "lärare" och en storföretagare sitta online från morgon till kväll mitt i veckan?=)
*skrattar*
skrattar du missade 5 myror är fler än fyra elefanter eller glodde din generation på teletubbys??
2 lärare + en "storföretagare" = 3 personer..gemensamma nämnare.. alla 3 är extemvänster alla tre sitter online från morgon till kväll..
ser att dina lärare var borta på dina lektioner med=)
Ooops, sorry. Såg fel.
fredrik rahm skrev:så "lärarna" sitter från kl 8 till 21-22 och ibland mitt i natten och skriver??
KickTheRasist skrev:fredrik rahm skrev:så "lärarna" sitter från kl 8 till 21-22 och ibland mitt i natten och skriver??
Tja mina förra Universitets adjunkter
och även vanliga lärare på min Linje var
online 24-timmar , och kunde faktisk sköta
sitt arbetet väldigt bra.
Så jag ser inget problem i detta.
fredrik rahm skrev:KickTheRasist skrev:fredrik rahm skrev:så "lärarna" sitter från kl 8 till 21-22 och ibland mitt i natten och skriver??
skrattar ja försvara era kamrater.. fast det går ej att komma ifrån att ingen av dom EGENTLIGEN är vad dom utger sig för..
i vilket LAND då rasisten, uzbekistan 1982??=)
Regndrottning skrev:
Jag förstår inte hur FR kan ha problem med att folk skriver inlägg på arbetstid? Enligt egen utsago så gjorde han det själv innan han fick sparken....
GustavAnder skrev:Jag har alltid undrat vem som är vem av dessa tre.
https://2img.net/r/ihimizer/img209/2379/20090513.jpg
Kan det vara företagaren " datorexperten " till höger, han har nån slags arbetsuniform.
berra fick inte vara med på bild, han är inte knäpp nog.
fredrik rahm skrev:regndrottning..
ENDA gången i mitt LIV jag fått sparken var ifrån ett sommarjobb på 80talet.. detta pga att det ej helt enkelt fanns jobb för alla=)
att en kroniskt arbetslös som du som bara gnäller över amskurser samt att du blir "tvingad" att söka jobb och inte vill plugga, utbildada dej eller ens resa dej ifrån stolen är Ironiskt=)
lika ironiskt som att 2 "lärare" och en företagare" kan sitta dagarna i ända på internet och chatta=)
berralarzon skrev:fredrik rahm skrev:regndrottning..
ENDA gången i mitt LIV jag fått sparken var ifrån ett sommarjobb på 80talet.. detta pga att det ej helt enkelt fanns jobb för alla=)
att en kroniskt arbetslös som du som bara gnäller över amskurser samt att du blir "tvingad" att söka jobb och inte vill plugga, utbildada dej eller ens resa dej ifrån stolen är Ironiskt=)
lika ironiskt som att 2 "lärare" och en företagare" kan sitta dagarna i ända på internet och chatta=)
Inte mer ironiskt än att du via intagningen på Säter har till gång till det.
Vad var frågan din äckliga mobbare fredrikrahm aka mickewrede håll till tråden fjant.
//berra
fredrik rahm skrev:KickTheRasist skrev:fredrik rahm skrev:så "lärarna" sitter från kl 8 till 21-22 och ibland mitt i natten och skriver??
skrattar ja försvara era kamrater.. fast det går ej att komma ifrån att ingen av dom EGENTLIGEN är vad dom utger sig för..
i vilket LAND då rasisten, uzbekistan 1982??=)
Det känns väldigt smickrande att bli kallad "storföretagare", trots att jag bara har 8 anställda. Tyvärr hjälper det dig inte ett enda dugg. All den tid du satt på Help.... Data....... och kladdade ner forumet på arbetstid, ligger dig i fatet. Att du inte längre finns kvar på deras lönelista, förvånar inte det minsta.fredrik rahm skrev:så "lärarna" sitter från kl 8 till 21-22 och ibland mitt i natten och skriver??
Bilden har du förmodligen hämtat ut ditt eget album. Killen till vänster är ju Ricky Bruch, en knäpp skåning precis som du.GustavAnder skrev:Jag har alltid undrat vem som är vem av dessa tre.
Kan det vara företagaren " datorexperten " till höger, han har nån slags arbetsuniform.
formsvackan skrev:Bilden har du förmodligen hämtat ut ditt eget album. Killen till vänster är ju Ricky Bruch, en knäpp skåning precis som du.GustavAnder skrev:Jag har alltid undrat vem som är vem av dessa tre.