Folk är förbannade men Borg svarar bara på det han vill! Jag har skrivit en massa frågor till den jäveln!
+6
Blåfront
MartinLindgren
blueheaven
x-medborgare
Kakmonstret
Redvictory
10 posters
Borg grillas på Aftonbladet chatt
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
Som vanligt när någon politiker svarar på frågor via blogg/chat, så sitter det säkert en moderator och rensar ut idiotiska/skitfrågor först och väljer vilka frågor Herr Borg ska få.
Redvictory- Antal inlägg : 12028
TMB skrev:Som vanligt när någon politiker svarar på frågor via blogg/chat, så sitter det säkert en moderator och rensar ut idiotiska/skitfrågor först och väljer vilka frågor Herr Borg ska få.
Jag förstår att man måste skriva typ! Hej Anders du är jättebra jag gillar din långa hästsvans osv! ha,ha,ha
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
TMB skrev:Som vanligt när någon politiker svarar på frågor via blogg/chat, så sitter det säkert en moderator och rensar ut idiotiska/skitfrågor först och väljer vilka frågor Herr Borg ska få.
M.a.o Åsiktsmotståndare.. Nä du skit chatt enligt mig..
Dunk i ryggen är det enda som duger för enl mig för denna "regering".
Anders Borg säger: Att förhindra att arbetslösheten biter sig fast är den viktigaste politiska frågan. Vi tror att vi kan dämpa genomslaget från finanskraschen genom att ge kommunerna mera pengar för att förhindra uppsägningar
Om Alliansregimen hade gett kommunerna pengar förra året hade de inte behövt säga upp en massa anställda men då sa Alliansregimen att kommunerna måste prioritera! gör om gör rätt för fan! förbannade pajaser!
Om Alliansregimen hade gett kommunerna pengar förra året hade de inte behövt säga upp en massa anställda men då sa Alliansregimen att kommunerna måste prioritera! gör om gör rätt för fan! förbannade pajaser!
blueheaven- Antal inlägg : 5228
x-medborgare skrev:TMB skrev:Som vanligt när någon politiker svarar på frågor via blogg/chat, så sitter det säkert en moderator och rensar ut idiotiska/skitfrågor först och väljer vilka frågor Herr Borg ska få.
Oj oj oj vad kom väl där?
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
blueheaven skrev:x-medborgare skrev:TMB skrev:Som vanligt när någon politiker svarar på frågor via blogg/chat, så sitter det säkert en moderator och rensar ut idiotiska/skitfrågor först och väljer vilka frågor Herr Borg ska få.
Oj oj oj vad kom väl där?
Å ska du låna min spade igen kan inte din mamma köpa en åt dig du gillar ju ändå intte rött.. Köp en blå..
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Anders Borg fick på käften i riksdagen idag,så pass att tvingades börja skrika och slå med fingret i talarstolen,
Fasaden crackelerade på direkten!
Han fick ta över ett budgetöverskott på 70 miljarder 2006,och lämnar tillbaks ett budgetunderskott på över 100 miljarder 2010,
För att han och skräpalliansen får lämna över 2010 är jag bergsäker på, Anders Borg och alliansen har nu börjat ner räkningen, nästa år är det över för deras del!
Han fick ta över ett budgetöverskott på 70 miljarder 2006,och lämnar tillbaks ett budgetunderskott på över 100 miljarder 2010,
För att han och skräpalliansen får lämna över 2010 är jag bergsäker på, Anders Borg och alliansen har nu börjat ner räkningen, nästa år är det över för deras del!
Blåfront- Antal inlägg : 5440
47 % av aftonbladets läsare upplever sig själva som förlorare
Resten då? Vinnare?
Resten då? Vinnare?
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 10
Sv: Borg grillas på Aftonbladet chatt
Blåfront skrev:47 % av aftonbladets läsare upplever sig själva som förlorare
Resten då? Vinnare?
Nja blåfront likt asfultruhten gustavander "tjyven" du vet är du en 100gånger upphöjd till 1000gånger en total looser.
//berra
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 11
Skulle tro att,
20% välbärgare känner sig som vinnare,
30% medelklassare + - o
Resterande loosers,
Alliansens sverige efter en mandatperiod!
Hörde att familjen Reinfeldt kan räkna in 100.000 i skattelättnader under perioden,
Jag och alla i liknande situation inte en enda krona?
20% välbärgare känner sig som vinnare,
30% medelklassare + - o
Resterande loosers,
Alliansens sverige efter en mandatperiod!
Hörde att familjen Reinfeldt kan räkna in 100.000 i skattelättnader under perioden,
Jag och alla i liknande situation inte en enda krona?
- Inlägg 12
Blåfront skrev:47 % av aftonbladets läsare upplever sig själva som förlorare
Resten då? Vinnare?
Resten är enligt dina siffror flyktingar ( och de är lika missnöjda!)
GustavAnder- Antal inlägg : 2835
- Inlägg 13
säpo
Redvictory skrev:Folk är förbannade men Borg svarar bara på det han vill! Jag har skrivit en massa frågor till den jäveln!
Man kan ju hoppas att SÄPO kollar upp din IP adress på chatten.....
DMustaine- Antal inlägg : 3914
- Inlägg 14
martin7lindgren skrev:Anders Borg fick på käften i riksdagen idag,så pass att tvingades börja skrika och slå med fingret i talarstolen,
Ja då får vi väl räkna med att underskotten växer med tanke på vänsterns omåttliga överbutspolitik. Eller ska vi se svikna vallöften igen?
GustavAnder- Antal inlägg : 2835
DMustaine skrev:martin7lindgren skrev:Anders Borg fick på käften i riksdagen idag,så pass att tvingades börja skrika och slå med fingret i talarstolen,
Ja då får vi väl räkna med att underskotten växer med tanke på vänsterns omåttliga överbutspolitik. Eller ska vi se svikna vallöften igen?
Spelar nog ingen roll.
" Jag stöder de rödgröna villkorslöst..." Citat Martin Notoe
- Inlägg 16
GustavAnder skrev:Redvictory skrev:Folk är förbannade men Borg svarar bara på det han vill! Jag har skrivit en massa frågor till den jäveln!
Det räknar jag med att de gör! i det kontrollsamhälle de byggt upp med avlyssning och
genomlästa mejl! jag väntar bara på att mina brev på posten skall öppnas också!
Sen har de inget för att försöka leta upp min IP adress.. dvs de kommer få fram flera
och de vet inte vilket jag använder ha,ha,ha,ha
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 17
Redvictory skrev:GustavAnder skrev:Redvictory skrev:Folk är förbannade men Borg svarar bara på det han vill! Jag har skrivit en massa frågor till den jäveln!
Det räknar jag med att de gör! i det kontrollsamhälle de byggt upp med avlyssning och
genomlästa mejl! jag väntar bara på att mina brev på posten skall öppnas också!
Sen har de inget för att försöka leta upp min IP adress.. dvs de kommer få fram flera
och de vet inte vilket jag använder ha,ha,ha,ha
Ett chat som är tillrättalagt ger jag inget för,,,,
Det värsta är ju att om politiker undanhålls från klagomål och slipper konfronteras med besvärligheter, så kan det tänkas att de inte tror att det existerar några problem...
Då är det inte konstigt att politiken blir därefter