Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
Blåfront
MartinLindgren
blueheaven
x-medborgare
Kakmonstret
Redvictory
10 posters

    Borg grillas på Aftonbladet chatt

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Borg grillas på Aftonbladet chatt Empty Borg grillas på Aftonbladet chatt

    Inlägg  Redvictory 2009-09-21, 18:25

    Folk är förbannade men Borg svarar bara på det han vill! Jag har skrivit en massa frågor till den jäveln!
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Borg grillas på Aftonbladet chatt Empty Sv: Borg grillas på Aftonbladet chatt

    Inlägg  Kakmonstret 2009-09-21, 18:26

    Som vanligt när någon politiker svarar på frågor via blogg/chat, så sitter det säkert en moderator och rensar ut idiotiska/skitfrågor först och väljer vilka frågor Herr Borg ska få.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Borg grillas på Aftonbladet chatt Empty Sv: Borg grillas på Aftonbladet chatt

    Inlägg  Redvictory 2009-09-21, 18:29

    TMB skrev:Som vanligt när någon politiker svarar på frågor via blogg/chat, så sitter det säkert en moderator och rensar ut idiotiska/skitfrågor först och väljer vilka frågor Herr Borg ska få.

    Jag förstår att man måste skriva typ! Hej Anders du är jättebra jag gillar din långa hästsvans osv! ha,ha,ha Very Happy
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Borg grillas på Aftonbladet chatt Empty Sv: Borg grillas på Aftonbladet chatt

    Inlägg  x-medborgare 2009-09-21, 18:37

    TMB skrev:Som vanligt när någon politiker svarar på frågor via blogg/chat, så sitter det säkert en moderator och rensar ut idiotiska/skitfrågor först och väljer vilka frågor Herr Borg ska få.

    M.a.o Åsiktsmotståndare.. Nä du skit chatt enligt mig..
    Dunk i ryggen är det enda som duger för enl mig för denna "regering".
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Borg grillas på Aftonbladet chatt Empty Sv: Borg grillas på Aftonbladet chatt

    Inlägg  Redvictory 2009-09-21, 18:39

    Anders Borg säger: Att förhindra att arbetslösheten biter sig fast är den viktigaste politiska frågan. Vi tror att vi kan dämpa genomslaget från finanskraschen genom att ge kommunerna mera pengar för att förhindra uppsägningar

    Om Alliansregimen hade gett kommunerna pengar förra året hade de inte behövt säga upp en massa anställda men då sa Alliansregimen att kommunerna måste prioritera! gör om gör rätt för fan! förbannade pajaser! clown clown clown clown
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Borg grillas på Aftonbladet chatt Empty Sv: Borg grillas på Aftonbladet chatt

    Inlägg  blueheaven 2009-09-21, 18:46

    x-medborgare skrev:
    TMB skrev:Som vanligt när någon politiker svarar på frågor via blogg/chat, så sitter det säkert en moderator och rensar ut idiotiska/skitfrågor först och väljer vilka frågor Herr Borg ska få.

    M.a.o Åsiktsmotståndare.. Nä du skit chatt enligt mig..
    Dunk i ryggen är det enda som duger för enl mig för denna "regering".

    Oj oj oj vad kom väl där? Borg grillas på Aftonbladet chatt Icon_lol
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Borg grillas på Aftonbladet chatt Empty Sv: Borg grillas på Aftonbladet chatt

    Inlägg  x-medborgare 2009-09-21, 18:50

    blueheaven skrev:
    x-medborgare skrev:
    TMB skrev:Som vanligt när någon politiker svarar på frågor via blogg/chat, så sitter det säkert en moderator och rensar ut idiotiska/skitfrågor först och väljer vilka frågor Herr Borg ska få.

    M.a.o Åsiktsmotståndare.. Nä du skit chatt enligt mig..
    Dunk i ryggen är det enda som duger för enl mig för denna "regering".

    Oj oj oj vad kom väl där? Borg grillas på Aftonbladet chatt Icon_lol

    Å ska du låna min spade igen kan inte din mamma köpa en åt dig du gillar ju ändå intte rött.. Köp en blå..
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Borg grillas på Aftonbladet chatt Empty Sv: Borg grillas på Aftonbladet chatt

    Inlägg  MartinLindgren 2009-09-21, 19:33

    Anders Borg fick på käften i riksdagen idag,så pass att tvingades börja skrika och slå med fingret i talarstolen,
    Fasaden crackelerade på direkten!

    Han fick ta över ett budgetöverskott på 70 miljarder 2006,och lämnar tillbaks ett budgetunderskott på över 100 miljarder 2010,

    För att han och skräpalliansen får lämna över 2010 är jag bergsäker på, Anders Borg och alliansen har nu börjat ner räkningen, nästa år är det över för deras del! cheers
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Borg grillas på Aftonbladet chatt Empty Sv: Borg grillas på Aftonbladet chatt

    Inlägg  Blåfront 2009-09-21, 20:11

    47 % av aftonbladets läsare upplever sig själva som förlorare

    Resten då? Vinnare?

    flower
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Borg grillas på Aftonbladet chatt Empty Sv: Borg grillas på Aftonbladet chatt

    Inlägg  berralarzon 2009-09-21, 20:16

    Blåfront skrev:47 % av aftonbladets läsare upplever sig själva som förlorare

    Resten då? Vinnare?

    flower

    Nja blåfront likt asfultruhten gustavander "tjyven" du vet är du en 100gånger upphöjd till 1000gånger en total looser.
    //berra
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Borg grillas på Aftonbladet chatt Empty Sv: Borg grillas på Aftonbladet chatt

    Inlägg  MartinLindgren 2009-09-21, 20:18

    Skulle tro att,

    20% välbärgare känner sig som vinnare,
    30% medelklassare + - o
    Resterande loosers,

    Alliansens sverige efter en mandatperiod!

    Hörde att familjen Reinfeldt kan räkna in 100.000 i skattelättnader under perioden,
    Jag och alla i liknande situation inte en enda krona?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Borg grillas på Aftonbladet chatt Empty Sv: Borg grillas på Aftonbladet chatt

    Inlägg  Redvictory 2009-09-21, 21:56

    Blåfront skrev:47 % av aftonbladets läsare upplever sig själva som förlorare

    Resten då? Vinnare?

    flower

    Resten är enligt dina siffror flyktingar Very Happy ( och de är lika missnöjda!)
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Borg grillas på Aftonbladet chatt Empty säpo

    Inlägg  GustavAnder 2009-09-22, 00:04

    Redvictory skrev:Folk är förbannade men Borg svarar bara på det han vill! Jag har skrivit en massa frågor till den jäveln!

    Man kan ju hoppas att SÄPO kollar upp din IP adress på chatten.....
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Borg grillas på Aftonbladet chatt Empty Sv: Borg grillas på Aftonbladet chatt

    Inlägg  DMustaine 2009-09-22, 01:06

    martin7lindgren skrev:Anders Borg fick på käften i riksdagen idag,så pass att tvingades börja skrika och slå med fingret i talarstolen,
    Fasaden crackelerade på direkten!

    Han fick ta över ett budgetöverskott på 70 miljarder 2006,och lämnar tillbaks ett budgetunderskott på över 100 miljarder 2010,

    För att han och skräpalliansen får lämna över 2010 är jag bergsäker på, Anders Borg och alliansen har nu börjat ner räkningen, nästa år är det över för deras del! cheers

    Ja då får vi väl räkna med att underskotten växer med tanke på vänsterns omåttliga överbutspolitik. Eller ska vi se svikna vallöften igen?
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Borg grillas på Aftonbladet chatt Empty "spela ingen roll, jag har ingen koll..." säger vänsterväljarna

    Inlägg  GustavAnder 2009-09-22, 01:15

    DMustaine skrev:
    martin7lindgren skrev:Anders Borg fick på käften i riksdagen idag,så pass att tvingades börja skrika och slå med fingret i talarstolen,
    Fasaden crackelerade på direkten!

    Han fick ta över ett budgetöverskott på 70 miljarder 2006,och lämnar tillbaks ett budgetunderskott på över 100 miljarder 2010,

    För att han och skräpalliansen får lämna över 2010 är jag bergsäker på, Anders Borg och alliansen har nu börjat ner räkningen, nästa år är det över för deras del! cheers

    Ja då får vi väl räkna med att underskotten växer med tanke på vänsterns omåttliga överbutspolitik. Eller ska vi se svikna vallöften igen?

    Spelar nog ingen roll.

    " Jag stöder de rödgröna villkorslöst..." Citat Martin Notoe
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Borg grillas på Aftonbladet chatt Empty Sv: Borg grillas på Aftonbladet chatt

    Inlägg  Redvictory 2009-09-22, 06:59

    GustavAnder skrev:
    Redvictory skrev:Folk är förbannade men Borg svarar bara på det han vill! Jag har skrivit en massa frågor till den jäveln!

    Man kan ju hoppas att SÄPO kollar upp din IP adress på chatten.....

    Det räknar jag med att de gör! i det kontrollsamhälle de byggt upp med avlyssning och
    genomlästa mejl! jag väntar bara på att mina brev på posten skall öppnas också!
    Sen har de inget för att försöka leta upp min IP adress.. dvs de kommer få fram flera
    och de vet inte vilket jag använder ha,ha,ha,ha
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Borg grillas på Aftonbladet chatt Empty Sv: Borg grillas på Aftonbladet chatt

    Inlägg  theward 2009-09-22, 09:11

    Redvictory skrev:
    GustavAnder skrev:
    Redvictory skrev:Folk är förbannade men Borg svarar bara på det han vill! Jag har skrivit en massa frågor till den jäveln!

    Man kan ju hoppas att SÄPO kollar upp din IP adress på chatten.....

    Det räknar jag med att de gör! i det kontrollsamhälle de byggt upp med avlyssning och
    genomlästa mejl! jag väntar bara på att mina brev på posten skall öppnas också!
    Sen har de inget för att försöka leta upp min IP adress.. dvs de kommer få fram flera
    och de vet inte vilket jag använder ha,ha,ha,ha

    Ett chat som är tillrättalagt ger jag inget för,,,,
    Det värsta är ju att om politiker undanhålls från klagomål och slipper konfronteras med besvärligheter, så kan det tänkas att de inte tror att det existerar några problem...

    Då är det inte konstigt att politiken blir därefter

    Sponsored content


    Borg grillas på Aftonbladet chatt Empty Sv: Borg grillas på Aftonbladet chatt

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-17, 14:21