F.I.S.T 2010-01-01, 14:51
Någon sa:
Det finns inga bra vänsterdebattörer här det finns bara vänstertroll som klistrar på etiketter såsom vidrig människosyn på sina motdebattörer och när de inte klarar av dem längre stänger av dem!
Detta var snurrigt värre.... Det första du säger här avslöjar att du på detta forum, är det du verkar ogilla så mycket.... nämligen en som inte respekterar ATT andra får vara oliktänkande.... Du behöver inte respektera mina åsikter i sig, men för att sånt här ska funka så ..... Och ingen klistrar mer etiketter än du och dina gelikar (och då pratar jag inte om högerfolk, jag pratar om forumförstörare, sen om några av dem vill kalla sig höger, är upp till dom)
Det var väl inte bara vercingetorix som blev avstängd och DU fick backa, även sniper blev avstängd och vilka mer?Att Sniper oxå blivit avstängd visste jag inte förrän nu då, och sen skrev han ju här att det var för ett par min
Du är en pajas fist som inte klarar av ett administrera ett forum och inte lär det hjälpa när du lämnar över till redvictory bakom all sans!
Men här har du kanske rätt då på en punkt, bortsett från det du kallade mig (det är ju du som tagit det nicket)... för jag har aldrig administrerat ett forum, någonsin, och kan inte riktigt den datatekninska biten
DU sänkte forumet genom DITT agerande, glöm inte det enigma!Åhå .. men nu tror jag du blandade ihop personer igen... Kanske för att ditt inlägg blev lite längre än du brukar skriva. det normala är ju ett par rader med enkom okvädesord och öknamn på dom som inte rtcker som du....
Men jag kan snällt påmminna om att det var mig F.I.S.T som du började prata om