Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+15
redclownII
Sniperace
nordisk.nu
berrra
KickTheRasist
berralarzon
Corven
SiP
MartinLindgren
Dao
Redvictory
RedAssVictory
råttan III
theward
F.I.S.T
19 posters

    Två framröstade admin ?...En höger, och en vänster??

    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Två framröstade admin ?...En höger, och en vänster?? - Sida 6 Empty Sv: Två framröstade admin ?...En höger, och en vänster??

    Inlägg  Dao 2010-01-03, 06:25

    MartinLindgren skrev:Problemet är ju att många av högergökarna på forumen inte kan se verkligheten,så fort man beskriver den börjar trumpeterna bröla?

    Sen håller nog inte jag helt med dig F.I.S.T, för är det någon som sedan dag ett har öppnat upp sig själv och berättat mycket på både gott och ont man upplevt under livets gång så är det jag!

    För en sak som ingen kan ta ifrån mig, såär det att jag har presenterat mig med råge, mig glömmer man inte i första taget! Wink

    Det är väldet som är ett av skälen med att finnas ute på forumen, att se och synas, eller hur? Basketball

    Och dig F.I.S.T är en av dom jag tycker bra om, fortsätt du och säga vad du tycker! Wink

    Och där håller inte jag med DIG riktigt, Martin! Ingen har ensamrätt på "verkligheten"! Alla har liksom SIN verkligheten. Däremot kan det vara si och så med FAKTA!
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Två framröstade admin ?...En höger, och en vänster?? - Sida 6 Empty Sv: Två framröstade admin ?...En höger, och en vänster??

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-03, 11:47

    Dao skrev:
    MartinLindgren skrev:Problemet är ju att många av högergökarna på forumen inte kan se verkligheten,så fort man beskriver den börjar trumpeterna bröla?

    Sen håller nog inte jag helt med dig F.I.S.T, för är det någon som sedan dag ett har öppnat upp sig själv och berättat mycket på både gott och ont man upplevt under livets gång så är det jag!

    För en sak som ingen kan ta ifrån mig, såär det att jag har presenterat mig med råge, mig glömmer man inte i första taget! Wink

    Det är väldet som är ett av skälen med att finnas ute på forumen, att se och synas, eller hur? Basketball

    Och dig F.I.S.T är en av dom jag tycker bra om, fortsätt du och säga vad du tycker! Wink

    Och där håller inte jag med DIG riktigt, Martin! Ingen har ensamrätt på "verkligheten"! Alla har liksom SIN verkligheten. Däremot kan det vara si och så med FAKTA!

    Fakta går lätt att manipulera, spec med siffror....
    Alla har olika verkligheter... som i slutändan tillhör samma verklighet...

    Men vissa har svårt att se utanför sin egen verklighet
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Två framröstade admin ?...En höger, och en vänster?? - Sida 6 Empty Sv: Två framröstade admin ?...En höger, och en vänster??

    Inlägg  Redvictory 2010-01-03, 12:06

    F.I.S.T skrev:
    Dao skrev:
    MartinLindgren skrev:Problemet är ju att många av högergökarna på forumen inte kan se verkligheten,så fort man beskriver den börjar trumpeterna bröla?

    Sen håller nog inte jag helt med dig F.I.S.T, för är det någon som sedan dag ett har öppnat upp sig själv och berättat mycket på både gott och ont man upplevt under livets gång så är det jag!

    För en sak som ingen kan ta ifrån mig, såär det att jag har presenterat mig med råge, mig glömmer man inte i första taget! Wink

    Det är väldet som är ett av skälen med att finnas ute på forumen, att se och synas, eller hur? Basketball

    Och dig F.I.S.T är en av dom jag tycker bra om, fortsätt du och säga vad du tycker! Wink

    Och där håller inte jag med DIG riktigt, Martin! Ingen har ensamrätt på "verkligheten"! Alla har liksom SIN verkligheten. Däremot kan det vara si och så med FAKTA!

    Fakta går lätt att manipulera, spec med siffror....
    Alla har olika verkligheter... som i slutändan tillhör samma verklighet...

    Men vissa har svårt att se utanför sin egen verklighet

    Vissa har tom svårt att kunna se utanför sitt pojkrum och måste sitta där och gömma sig bakom namn som ...front ......mason .... sahlin m,m dygnet runt! Very Happy
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    Två framröstade admin ?...En höger, och en vänster?? - Sida 6 Empty Sv: Två framröstade admin ?...En höger, och en vänster??

    Inlägg  Corven 2010-01-03, 12:29

    Infra skrev:
    Jag har för mig att det utfärdades en bannbulla mot herr Rahm.
    Har jag fel?

    Du har fel, ingen har bannats från Testaren, och Fredrik Rahm är fortfarande medlem där.

    Däremot hade jag ganska livliga diskussioner med honom om hans uppförande. Men nån avstängning blev det aldrig.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Två framröstade admin ?...En höger, och en vänster?? - Sida 6 Empty Sv: Två framröstade admin ?...En höger, och en vänster??

    Inlägg  Redvictory 2010-01-03, 12:35

    Corven skrev:
    Infra skrev:
    Jag har för mig att det utfärdades en bannbulla mot herr Rahm.
    Har jag fel?

    Du har fel, ingen har bannats från Testaren, och Fredrik Rahm är fortfarande medlem där.

    Däremot hade jag ganska livliga diskussioner med honom om hans uppförande. Men nån avstängning blev det aldrig.

    Testaren har kallats för Tystaren vill jag minnas! varför? Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Två framröstade admin ?...En höger, och en vänster?? - Sida 6 Empty Sv: Två framröstade admin ?...En höger, och en vänster??

    Inlägg  MartinLindgren 2010-01-03, 12:37

    Det sista jag känner till att jag hörde från Fredrik Rahm var när han högljutt deklarerade att vi på forumen, och det gällde både Testaren och acbladet kunde dra åt helvete,

    Att han skulle dra på semester till Italien, sen om han menade Italien eller "Lilla Italien" låter jag vara osagt?


    Tystaren var ju Blueheavens defilering på Testaren i sina antitrådar här på acbladet!
    Men numera har vinden vänt och han sitter under sitt Testaren nick Combuster och snackar skit om acbladet där istället,
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Två framröstade admin ?...En höger, och en vänster?? - Sida 6 Empty Sv: Två framröstade admin ?...En höger, och en vänster??

    Inlägg  Redvictory 2010-01-03, 12:48

    MartinLindgren skrev:Det sista jag känner till att jag hörde från Fredrik Rahm var när han högljutt deklarerade att vi på forumen, och det gällde både Testaren och acbladet kunde dra åt helvete,

    Att han skulle dra på semester till Italien, sen om han menade Italien eller "Lilla Italien" låter jag vara osagt?


    Tystaren var ju Blueheavens defilering på Testaren i sina antitrådar här på acbladet!
    Men numera har vinden vänt och han sitter under sitt Testaren nick Combuster och snackar skit om acbladet där istället,

    Jo jag vet att det var B-H som sa det! Very Happy
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Två framröstade admin ?...En höger, och en vänster?? - Sida 6 Empty Sv: Två framröstade admin ?...En höger, och en vänster??

    Inlägg  Sniperace 2010-01-03, 13:13

    MartinLindgren skrev:Ta ett djupt andetag nu Sniper, vadå nackskott,nu är vi inte på skjutbanan?
    du menar att min bild av Blueheaven inte är tillåten?

    Det har inte du med och göra, jag behöver inte redovisa mina skäl öppet, men jag förstår att du trivs bra med en skitsnackartråd på Testaren startad av Blueheaven/Combuster?

    Blueheaven är inte så djävla oskyldig som han vill påvisa, sen att han numera går in på testaren vattenkammad och hämtar andan för att sen gå in här och härja!

    Att du är moderator på Testaren kan ingen ta ifrån dig, men här är du det inte!


    Sen är det du som snackar om nackskott inte jag!

    OM du bemödat dig att läsa, så var svaret INTE till dig, det var till RV där jag undrade var det orena spelet låg, och om det skulle varav förbjudet att ha olika åsikter, ännu har jag inte fått svaret på vad det orena var, mer än att det troligen är så att det är åsikter som inte ligger i linje med vad vissa anser vara de endas tillåtna.

    vad gäller tråden på testaren så är detta bara om att ett antal ser det som suspekt att enbart högernick stängdes av när det finns vänsternick som varit väöldigt mycket rårare och otrevligare i sina inlägg, men riktigt chikaneringar och nedvärderingar.

    men som vanligt kan väl ALDRIG en till vänster göra något fel eller hur?

    Jag har INTE protetserat mot att några stängdes, ex var det helt rätt att ta bort Blåfront osv....
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Två framröstade admin ?...En höger, och en vänster?? - Sida 6 Empty Sv: Två framröstade admin ?...En höger, och en vänster??

    Inlägg  Sniperace 2010-01-03, 13:16

    MartinLindgren skrev:Nu är det ju inte jag som styr det, har ju för närvarande minst tre namnkapar nick på forumet?

    Sen handlar ju en del om att inte låta forumhöger inbilla sig kunna påstå vad dom vill oemotsagda!

    T.ex som Sniper gjorde nyss när han kommenterade mig, började snacka om skott i nacken!
    Varför ska jag sitta tyst när någon försöker göra dom kopplingarna mot mig?

    Menar du på fullt allvar att högerna bara ska få löpa när dom sår sådana frön, men det tycker inte jag! :no
    :

    Som sagt, du LÄSER inte, altenativt förstår inte, det var den skribent som låg längst ner i inlägger jag svarade, inte dig, gör åtminstone ett FÖRSÖK att läsa och förstå innan du svarar
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Två framröstade admin ?...En höger, och en vänster?? - Sida 6 Empty Sv: Två framröstade admin ?...En höger, och en vänster??

    Inlägg  SiP 2010-01-03, 13:58

    Dao skrev:
    MartinLindgren skrev:Problemet är ju att många av högergökarna på forumen inte kan se verkligheten,så fort man beskriver den börjar trumpeterna bröla?
    Sen håller nog inte jag helt med dig F.I.S.T, för är det någon som sedan dag ett har öppnat upp sig själv och berättat mycket på både gott och ont man upplevt under livets gång så är det jag!

    För en sak som ingen kan ta ifrån mig, såär det att jag har presenterat mig med råge, mig glömmer man inte i första taget! Wink

    Det är väldet som är ett av skälen med att finnas ute på forumen, att se och synas, eller hur? Basketball

    Och dig F.I.S.T är en av dom jag tycker bra om, fortsätt du och säga vad du tycker! Wink

    Och där håller inte jag med DIG riktigt, Martin! Ingen har ensamrätt på "verkligheten"! Alla har liksom SIN verkligheten. Däremot kan det vara si och så med FAKTA!

    Så ni menar att er beskriving av verkligheten är detsamma som sanningen??
    Så er verklighet är detsamma som fakta på densamma..ja herregud, att inte alla kommit på att det är bara att rådfråga extremistvänsteroraklerna på ac forumet vad som är verkligt så behöver de inte ens fundera... lol!

    Sponsored content


    Två framröstade admin ?...En höger, och en vänster?? - Sida 6 Empty Sv: Två framröstade admin ?...En höger, och en vänster??

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-21, 13:00