blueheaven skrev:Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:
Att Sniper oxå blivit avstängd visste jag inte förrän nu då, och sen skrev han ju här att det var för ett par min
Det har jag nämnt tidigare, men jag accepterar HELT admins förklaring om att detta var ett misstag, han/hon råkade bara tycka på fel knapp
Jag är nyfiken Sniper.... varför tror du att det kritiseras både från höger och vänster den nya testaren, trotts att om jag förstått det rätt, ni aldrig stängt av nån debattör ??
Min ide om 2 admin fick jag utan att veta om att det var så på testaren...
Jag trodde att iden om att forumgästerna själva skulle få rösta fram 2 admin som jag beskrivit skulle innebära att man kunde tro på att det inte handlar om åsiktsregistrering....
Kanske det bara är så att vissa inte är nöjda om de inte får bete sig hur illa som helst ?
Problemet är att från båda håll känner de sig orättvist behandlade om de får en tillsägelse att lugna sig, se bara vilket hat RV fick för att vi inte godkända hans trollande på testaren....
likadant var det med ett par högerdebattörer, och märk väl, vi försökte göra så att Corven tog vänsterdebattörerna örat och jag högerdebattörerna just för att de skulle uppleva att det INTE var någon i motståndarlaget som sade till
Är tacksam om jag slipper nämnas i samma mening som rv, sniper!
Jag har INTE nämnt dig, eller har du under annat nick fått en tillsägelse av mig på Testaren?